Isyyspakkaus ?

Lumikki

Vauhtiin päässyt keskustelija
Niin, että meinaatko tehdä tulevalle isille oman isyyspakkauksen? :)

Ite aattelin värkkäillä ja pikkusen oonkin jo pohtinu mitä sinne vois laittaa. :) Sen vois sitte antaa vaikka kun äippäloman alku lähenee.. :)

mm.
- energiajuomaa (tilapäiseen energiantarvintaan)
- olut + sikari
- korviketta ja tuttipullo (kun tissit ei ole saatavilla)
- äänenvaimennin (tutteja siis muutama kpl)
- suolasta ja makeaa herkkua
- vaippoja + kosteuspyyhkeitä
- samanlaiset paidat ?
- joku kirja (huumori? oisko vinkkejä? )
- kylpyankat ?

mitähän vielä, any ideas?`:grin
 
Olen ajatellut väkrätä, mutta olen miettinyt uskaltaisikohan sen jättää isäinpäivälahjaksi..? Mun la on 17.11 ja isäinpäivä 9.11... Mutta siis vielä en ole asialle kauheasti ajatuksia uhrannut, palailen asiaan jos hyviä ideoita pukkaa. Tuo samanlaiset t-paidat isille ja vauvalle oli muuten hyvä idea. Yleensä näihin pukataan jotain "Isukki" t-paitoja, mutta en oikein osaa nähdä mieheni päällä sellaista... :p
 
Mä tein esikoisesta isyyspakkauksen, ja siellä oli nuo listatut asiat, ja muutakin kuten korvatulpat, vapaudu vaipanvaihdosta-kortteja, I:Heartreddad body ja sukat vauvalle (jotka oli kyllä kovassa käytössä, mies ei meinannu millään antaa laittaa niitä pois vaikka oli jo pienet :D) ja joku lasten kuvakirja, jossa oli kaikki traktoreita ja autoja ym. poikien juttuja (esikoinen kun oli poika). Oli varmaan jotain muutakin mutta nyt ei heti muistu mieleen.. :)
 
Kivoja ajatuksia teillä. :) Taisin mäkin tehdä jonkin pakkauksen miehelleni esikoista odottaessani, jos oikein muistan.

Mä tosin ajattelin mun tämänhetkisessä mielentilassani ennemminkin jotain sen tapaista isänpäivälahjaa, kuten esimerkiksi kuvakollaasia miehen jätöksistä ympäri kämppää...:mad: Tässä viittaan tuonne toiseen ketjuun jokin aika sitten kirjoittamaani vuodatukseen liittyen siihen, miten miehelleni tuntuu olevan sula mahdottomuus hoitaa omaa osuuttaan meidän kotitöistä ja tavasta jätellä tyhjät tölkit, likaiset astiat ja roskat ympäriinsä. :eek: Olen nyt dokumetoinut näitä tapauksia jo muutaman päivän, ja mies vähän ihmetteliikin, miksi minä kuvaan hänen rykelmäänsä tyhjistä kaljatölkeistä, jota oli kerrytetty keittiön tason nurkkaan jo jonkin aikaa.:p:grin Tästä saa kyllä aikamoisen kokoelman isänpäivään mennessä tätä tahtia. Myönnettäköön, että alkaa kieltämättä jo olla humoristisia piirteitä tässä munkin touhussani, mutta toisaalta se auttaa myös kestämään tätä sottapyttyä. :wink Tavoitteenani on herättää tämä suuri lapsi ja saada hänet tekemään asioille jotakin.

Yritän kuitenkin sulattaa ärsytykseni tästä asiasta huomisen hääpäivämme kunniaksi. 14 vuotta tätä avioliiton autuutta takana! :angel12
 
Janis77 , meillä on välillä samanlainen sottapytty.. pitäskö itekki alkaa kameran kans heiluun.. oppiskohan? :grin Veisi hänen äitillensä et tuus siivoo poikas jälet, ei oo vaimon tehtävä. :grin
nojoo.. :)

Nuo korvatulpat on hyvä idis! :wink
 
Ihte aattelin ukolle laittaa tuo vauva omistajan opas :D https://www.booky.fi/tuote/louis_bo...pas_omistajan_opas_kayttoohjeet/9789512345007 sitte jtn korvatulppia, jack daniels pullo, ehkä jtn pientä tuhmaa, semmone body olis hyvä misä lukee "made in a minute" sisko oli laittanu omalle ukolle semmose :D ehkä vielä jotai pientä söpistelyä. Vois tehä kaljalaatikkoon nii ukko luulis että toin sille kaljaa :D minkä teen harvoin :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Nuorempaa ku ootin ni tein isälle isyyspakkauksen ja isoveljelle "isovelipakkauksen" :D
Vois kyllä nytte koota kans sellaset :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myös minä oon tehnyt, ekaa lasta odottaessa isälle pakkauksen, tokaa odottaessa isälle ja tulevalle isoveljelle yhteisen pakkauksen ja varmaan pitää nytkin tehdä isälle ja isoveljille sitten paketti. Aiemmat olen aloittanut kyllä tosi varhaisessa vaiheessa, nyt en ole uhrannut montaakaan ajatusta asialle vielä.
 
Jänis, mun miestä ei liiemmin kotityöt kiinnosta. Tekee kun pyytää, oma aloitteisesti ei tuskin koskaan. Itselle tulee aina sellainen olo että mäkätän, kun joutuu pyytää...viiitsitkö, teetkö, voitko :mad: Muuten on ihana mies ym. Ehkä myös kasvatus vaikuttaa, kotona ei joutunut ikinä siivoamaan. Eikä miehen kaksi veljeäkään. Vaan mummo siivosi poikien huoneet. Miehen mummo ihmettelee kun laitan meidän pojat siivoamaan. Isompi leikkaa nurmikon ym.
Mutta joka tapauksessa toi isyyspakkaus kuullostaa ideana hyvältä :) Ei ole aikaisemmin tullu mieleenkään, joten jos vaikka nyt tekis sellaisen. Voisko mukaan laittaa, ainakin omalle miehelle. Vinkkinä pesuaineita ja jotain siivous juttuja :laughing002
 
Aattelin laittaa seuraavat:

Tutti
Tuttipullo, korvike
I love dad body
Korvatulpat
Suojalasit
Kertakäyttähanskoja paketin
Pesulappuja
Vaippoja

Sikari ja konjakkipullon.

Annan paketin kun äippäloma alkaa.
 
Mä en esikoisesta ostanut mitään isyyspakkausta, mutta ostin I :Heartred DAD- bodyn ja sukat. Nytkin ajattelin että vois ostaa jotain pientä vastaavaa. Ja ajattelin myös että tulevalle isoveljelle voisi ostaa jotain, jonka voisi sitten antaa kun tullaan laitokselta kotiin.
 
tää on musta niin ihana idea! en malta oottaa, et pääsee rakentelemaan :grin missä kohtaa muut ajattelitte antaa omanne? aattelin, et jos suurin piirtein samoihin aikoihin, kun Kelan äitiyspakkaus tulee.. täällä kun on isänpäivä vasta nökkösen syntymän jälkeen.
 
Tää on mahtava idea! Oon miettiny jonkun aikaa kun jostain blogista idean nappasin. Mukaan ehdottomasti jtn varpajaisia varten ja survival kit vauvan kanssa kahden oloa varten. Ideat yllä on tosi hyviä. Toi kirja ´vauvan omistajan opas´ vaikuttaa hauskalta!

LA on 1.11 mutta ajattelin antaa isänpäiväksi jos vauva antaa itseään odottaa. Jos tulee ajallaan niin sit täytyy antaa ennen varpajaisia :D
 
Mä oon googlaillut nyt innokkaana miehen lempi jalkapallojoukkueen (ManU) yms. vauvanvaatteita pakkausta varten. Pitää vaan odotella tulevaa rakenneultraa josko tyyppi näyttäisi sukupuolensa, osaisi sitten valita sopivaa. :)
 
tää on musta niin ihana idea! en malta oottaa, et pääsee rakentelemaan :grin missä kohtaa muut ajattelitte antaa omanne? aattelin, et jos suurin piirtein samoihin aikoihin, kun Kelan äitiyspakkaus tulee.. täällä kun on isänpäivä vasta nökkösen syntymän jälkeen.

Minä annoin sairaalassa vauvan synnyttyä ohjeet isälle ja isollesisarukselle, että mistä paketti löytyy. Oli sitten vähän puuhaa meidän kotiutumista odotellessa. Mistä muuten olet varma, että vauva syntyy ennen isänpäivää :wink?
 
Takaisin
Top