Isyyspakkaus ?

Mie tänään just tein omatekemään isyyspakkaukseen ne ohjelappuset mihin mitäkin tavaraa käytetään. Aivan ihana paketti tuli ja annan se miehelleni jo synttärilahjaks tossa heinäkuussa, kun saan äitiyspakkauksen samoihin aikoihin. :) Tää on miusta niin ihana hömppäidea, että pakkohan se oli toteuttaa!!
 
Täälläkin jo sormet syyhyää että voi pakkausta alkaa askartelemaan. Oon tosi huono pitämään yllätyksiä ni en voi turhan aikasin alkaa toteuttaa tätä :D mietin myös että mikä olisi sopiva ajankohta antaa pakkaus. Olisko se kiva antaa samalla kun saadaan äitiyspakkaus, vai esim. Synttärilahjaksi kun mies täyttää vuosia syyskuussa? Ajattelin pakkaukseen laittaa myös aikaisemmin mainittujen lisäksi kertakäyttöhanskoja vaipanvaihtoa varten ja esim. pyykkipoika/muu hengitys-suoja :wink (tiedän että oksureflekseiltä ei täällä säästytä miehen osalta ainakaan :D )

Sent from my SM-T535 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä teen kans miehelle isyyspakkauksen! Mietin et antaisin sen päivää ennen sairaalan lähtöä, olettaen ettei lapsi synny ennen aikojaan :D
Hmmmm...toinen vaihtoehto että piilotan sen johonkin ja laitan sille sairaalasta viestiä tyyliin "käy kurkkaa komeroon" tms :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minä annoin sairaalassa vauvan synnyttyä ohjeet isälle ja isollesisarukselle, että mistä paketti löytyy. Oli sitten vähän puuhaa meidän kotiutumista odotellessa. Mistä muuten olet varma, että vauva syntyy ennen isänpäivää :wink?

Katos isänpäivä onkin noin aikasin jo, oon kattonu päivämäärää väärin :) täällä on laskettuaika 1.11. Paketti tulee siis kuitenkin varmasti annettua aikasemmin. Saa sitten ostaa jotain muuta kivaa isänpäivälle :rolleyes:
 
Teen miehelleni isyyspakkauksen ja siitä miehelle mainitsin, ettei tule samoja juttuja hankittua. Pakkauksen pohjana toimii amme, jonka täytän vauvalle hyödyllisillä tarvikkeilla, mitä meillä ei vielä ole, mm bepanthen, kosteuslaput, kestovaippa, tutteja, tuttipullo, yöpukuja, harsoja, pyyhkeitä, helistin yms. Lisäksi kokoan sinne miehelle huvipaketin, jossa on varpajaisia varten kuubalainen käsintehty sikari (jos vaan löydän), erikoisolutta, energiajuotavaa, herkkuja yms. Koko komeuden aion kääriä sellofaaniin ja iso rusetti. Ja tarkoituksena on antaa tämä paketti samoihin aikoihin kuin saan oman äitiyspakkaukseni.
 
Tein esikon aikana ja oli sitä perus isä kamaa :p Nyt en varmaa kummemmin laita kun ideat loppu, ei viitsi jokasen lapsen kohalla tehä samaa :D
 
joko joku teistä on kasannut paketin valmiiksi? :) mä kävin viime viikolla ostamassa tarpeita pakettiin ja nyt odotan, että pääsen kokoamaan sen. Miehellä alkaa loma nyt perjantaina ja meillä on se KELA-neuvola ensi maanantaina, joten ajattelin, että annan paketin ukolle nyt lomalahjaksi, kun äippäpakkaus luultavasti saadaan jo loman aikana, enkä silloin pysty toiselle salaa pakettia kasaamaan. En malttais odottaa, että saan sen askarella vielä kasaan ja ojentaa. Meillä on niin pienet tilat, etten sitä kokonaisena pysty mihinkään jemmaamaan, niin perjantaille jää kasaaminen ja koristeleminen :happy119
 
Mää en oo vielä alottanu tekemään :) varmaan menee jonnekki elokuulle et alotan.. annan varmaan samoihin aikoihin ku äitiyspakkaus tulee tai sitte ku jään äippälomalle syyskuun lopussa :)
 
Itsekin ajattelin aloittaa paketin kasaamisen elokuun lomaviikolla jolloin mieheni on jo palannut töihin. Saan sit rauhassa "selän takana" puuhastella. :)
 
Olen vähän alkanut tilailla juttuja isyyspakkaukseen. Olen tilannut ne töihin, että voin salaa kuljettaa kotiin ja piilottaa :) täytyy toivoa että miehellä tulee työmatkoja että saan paketin kasattua. Viimeistään äitiyslomalla sitten. Eli ihan vielä en pysty antamaan lahjaa :) odotan muutenkin että saadaan äitiyspakkaus ensin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pakkausta varten tein tikkunekkuun tilauksen ja nyt on postissa paketti oottamassa, aattelin tänään hakea, mut ongelma on et miten salakuljetan ja piilotan sen sisälle ilman miehen katseita? :grin oisko ideoita? Töiden jälkeen haen paketin ja uskon että hän on ehtiny kotia ennen minua..
 
Tää on kyllä niin kiva idea, että meinaan toteuttaa, vaikka todennäköisin reaktio on epämääräinen mutina, kuten vuosipäivälahjoistakin :grin. Kuitenkin on mielissään, vaikka "hömppänä touhotuksena" ja rahantuhlauksena pitääkin, tai ainakin väittää pitävänsä :wink.
 
Täällä annettiin pakkaus 2 viikkoa sitten, kun miehen loma alkoi ja voi vitsi miten toinen tykkäsi siitä ja oli otettu. Hän sitä hypistellyt sen jälkeenkin. Ei ole vielä raaskinut sellofaanista avata, mutta katselee aina pakettia ja sieltä löytyviä juttuja ja näyttää selvästi tyytyväiseltä :) Meille tuli eilen äitiyspakkaus ja sekin availtiin yhdessä. En meinannut pysyä vauhdissa mukana, vaikka mies alkuun vähän meinasi, että ei hän osallistu sen aukaisemiseen.. jep jep :wink:love017
 
Aiemmin hihkuin, että pitää miehelle ostaa vauvaa varten Manowar-body, mutta en sitä mistään nettikaupasta sit enää löytynyt. No, siellä se mies on tänään hillunut Manowarin keikalla minun joululahjaksi ostaman lipun turvin, ja laittoi aiemmin kuvan kuinka isi on ostanut tuliaisia; valkoisen Manowar-bodyn :D Ihana!

Ja minä olen päällystänyt Converesen tennarilaatikon isyyspakkaukseksi - se on aika pieni mutta pakkaan sen ihan täyteen kaikenlaista :) Hyvin on täs ehtiny peseen mukaan tulevat isi-aiheiset bodyt ja harsot ja kuolalaput jne. :)
 

Liitteet

  • is1.jpg
    is1.jpg
    289.1 KB · Katsottu: 62
  • is2.jpg
    is2.jpg
    266.4 KB · Katsottu: 61
Taisin vähän innostua, pakkaus kasassa ja eihän sitä voi olla antamatta! Kuka muka äitiyspakkausta malttaa samaan mukaan odottaa, hakemus vasta käsittelyssä :wink. Kyllä oli mukava piiitkästä aikaa vähän askarrella, innostus jotakuinkin pienen lapsen tasolla :grin.

DSC_7664.JPG
 
Mää aattelin vkl väkertää loppuun, teen sen koriin jonka käärin sellofaaniin :) Oon väkertäny "Kela-päätöksen" joka on tullu sitte postissa ku mies on vkl pois.. :grin
Saanpahan yksin touhuta lauantai-illan ja sunnuntai aamun! hihii.. :cool: jos sitte sunnuntaina jo annan ku mies kotiutuu, saas nähä miten ite maltan olla antamatta! :grin
 
Sain täältä aivan loistavia ideoita "iskäpakkauksen" kasaamiseen :)

Kasasin kaiken vauvan ammeeseen, jonka salakuljetin eräs kaunis päivä näkösälle isukin vedellessä kauneusuniaan yötyön jäljiltä. Mukaan tein laminoidun sisällysluettelon :D

Iskäpakkaus 2014

Sisältö ja käyttötarkoitus:

*Vauvan omistajan opas - Vauvan käyttöohjeet, lue huolella!
*Työhanskat, Suojalasit ja pyykkipojat - suojavarusteet vaipan vaihtoon
*Vaipat, puhdistuspyyhkeet ja peppurasva - Työvälineet vaipan vaihtoon.
* Tutteja (tilasin jostain, teksti Iskän kulta) - Äänenvaimennus.
* Korvatulpat - Äänekkäitä öitä varten. Käyttö sallittu vain työaamuja edeltävinä öinä.
* Tuttipullo ja äidinmaidon korvike - Tilanteisiin, kun tissit eivät ole lähettyvillä.
* Amme ja ankat - yhteisiin kylpyhetkiin vauvan kanssa
* Lelu - Yhteisiin leikkihetkiin vauvan kanssa
* Cocacola (tietenkin Iskä tekstillä) ja sisut - energiaa pitkiin päiviin (mieheni ei juo alkoholia tai piristäviä)
*Kääreessä oleva lukeminen ja nessupaketti - yksinäisiin iltoihin, öihin... (olikin kääreessä vauvalehti!)
* T.paita ja body - Näyttääksesi ylpeytesi koko maailmalle!
* Villaiset lämpimät - Kylmän talven varalle :)

Ja siis villaiset lämpimät oli lapaset molemmille, hienot liekkikuvioiset. T.paidan ja bodyn tilasin, paidassa teksti Maailman paras Iskä ja bodyssa tietenkin Iskän kulta :)
Mies oli erittäin otettu yllätyksestä, tykkäsi kovin ja hypisteli innoissaan! Muutenkin on ihailtavan ahkerasti mukana tässä odotuksessa.
 
Takaisin
Top