Inseminaatio/muut hoidot 2018

Joo! Dpo6 tänään. Huomenna testaan jo huviksi. Mut siis ei yhtään raskausolo :sad001
Kerro sit mitä näyttää! Onko oireita vai vaan oireetonta? Useinhan se oireettomuus onkin just merkki raskaudesta kuitenkin :) Toivotaan parasta!
 
Kerro sit mitä näyttää! Onko oireita vai vaan oireetonta? Useinhan se oireettomuus onkin just merkki raskaudesta kuitenkin :) Toivotaan parasta!

Samalta tuntuu kuin muissakin kierroissa, ehkä hieman enemmän turvottaa :scratch mutta ei mitään muuta :/ juu eihän peli täysin ole menetetty, mutta jos lähipäivinä ei tule uutta, niin eiköhän se tässä ollut..en tiedä mitä ihmeoireita tässä odottaa tuntevansa..eiköhän viimeistään viikonloppuna selviä lopullisesti!
 
Mä oon tullut kolme kertaa raskaaksi, eikä mikään muu kuin menkkojen poisjäänti kertonut raskaudesta (ja testi tietysti)! Ei edes vielä 6+ viikoilla. Joka kerta jopa menkkakivut tuli oikeaan aikaan, vuoto vaan ei alkanut.

Yritän tällä kannustaa kaikkia oireiden tulkitsijoita! Välttämättä ei tunnu yhtään erilaiselta, kuin ennenkään ja silti ne kaksi viivaa piirtyy testiin! Toivoa ei kannata heittää menemään ennen aikojaan!

Plussapuhallus kaikille! :)
 
Mä oon tullut kolme kertaa raskaaksi, eikä mikään muu kuin menkkojen poisjäänti kertonut raskaudesta (ja testi tietysti)! Ei edes vielä 6+ viikoilla. Joka kerta jopa menkkakivut tuli oikeaan aikaan, vuoto vaan ei alkanut.

Yritän tällä kannustaa kaikkia oireiden tulkitsijoita! Välttämättä ei tunnu yhtään erilaiselta, kuin ennenkään ja silti ne kaksi viivaa piirtyy testiin! Toivoa ei kannata heittää menemään ennen aikojaan!

Plussapuhallus kaikille! :)

Kiva kuulla, kiitos :) nyt ei edes ole rinnat kipeät, mitä ovat joskus jopa heti oviksesta. Nyt alkoi vain heti turvotus. Ja ummettaa vähän. Olin reilu vuosi sitten raskaana, meni kesken, silloin about dpo 12-14 alkoi pieniä oireita, mm. pissahätä, pieniä näppyjä, nälkä, rinnat kipeytyi :scratch

Muoks, odotan kai, että hyvin menevänsä raskaudessa tulisi aiemmin tai voimakkaammin oireita.. mutta jokainen raskaus on erilainen :)
 
Kiva kuulla, kiitos :) nyt ei edes ole rinnat kipeät, mitä ovat joskus jopa heti oviksesta. Nyt alkoi vain heti turvotus. Ja ummettaa vähän. Olin reilu vuosi sitten raskaana, meni kesken, silloin about dpo 12-14 alkoi pieniä oireita, mm. pissahätä, pieniä näppyjä, nälkä, rinnat kipeytyi :scratch

Muoks, odotan kai, että hyvin menevänsä raskaudessa tulisi aiemmin tai voimakkaammin oireita.. mutta jokainen raskaus on erilainen :)

Jokainen raskaus tosiaan on erilainen! Ehkä sun tapauksessa se pysyvä plussa tulee vaivihkaa puun takaa eikä ilmoita itsestään mitään!
Pidän peukkuja! :)
 
Negaa tietty dpo7.. mutta jopa ovistesti lähes blanco :/ no torstaina uusiksi
 
Dpo8 täällä, mut meinasin malttaa testaamisen kanssa.. Mun vatsa on tuntunut "täydeltä" toiselta puolelta ja välillä menkkamaisia vihlaisuja.
 
Progesteroni määrättiin dpo6 käydä mittaamassa labrassa :) siitä näkee, onko ovulaatio tapahtunut

Okei :happy: tuosta en ollut kuullutkaan. Ja tyhmänä vielä kyselen että mitä tarkoitit että ovistesti blanco..?
 
Okei :happy: tuosta en ollut kuullutkaan. Ja tyhmänä vielä kyselen että mitä tarkoitit että ovistesti blanco..?

No siis ovistesti on monesti plus jos on hcg noussut, mutta ei se ole yhtä luotettava kuin raskaustesti :p
 
Mulla ei ollut raskautumisesta myöskään mitään oireita verraten normikiertoon. Ilman plussatestiä en olisi arvannut mitään. menkkamainen juilintakin oli kuvioissa ja testikin näytti hailakkaa plussaa vasta noin dpo13-14 muistaakseni:):rolleyes: Että merkkejä ei ehkä kannata tulkita pakosti suuntaa tai toiseen(joojoo tiedän... kuitenkin niitä tarkkailee:woot::wink:nailbiting:).
 
Mulla ei ollut raskautumisesta myöskään mitään oireita verraten normikiertoon. Ilman plussatestiä en olisi arvannut mitään. menkkamainen juilintakin oli kuvioissa ja testikin näytti hailakkaa plussaa vasta noin dpo13-14 muistaakseni:):rolleyes: Että merkkejä ei ehkä kannata tulkita pakosti suuntaa tai toiseen(joojoo tiedän... kuitenkin niitä tarkkailee:woot::wink:nailbiting:).

Tuliko menkkamaiset juilinnat vasta lähellä kun menkat olisi pitänyt alkaa? Mulla ei sellaisia, ainakaan vielä.. ja menkat pitäisi alkaa vasta yli viikon päästä.. testasitko ennen tuota dpo13?

Henskukka, eikö sullakin ollut inssi reilu viikko sitten? Onko oireita tai milloin testailet?:)
 
Tuliko menkkamaiset juilinnat vasta lähellä kun menkat olisi pitänyt alkaa? Mulla ei sellaisia, ainakaan vielä.. ja menkat pitäisi alkaa vasta yli viikon päästä.. testasitko ennen tuota dpo13?

Henskukka, eikö sullakin ollut inssi reilu viikko sitten? Onko oireita tai milloin testailet?:)

Joo, 27.7. oli inssi. On ollu paljon oireita, vatsa on tuntunut täydeltä vasemmalta puolelta ja on ollut sellaista menkkamaisia juilintaa. Meinasin testata vasta testipäivänä, jotenkin en halua viel..
 
Tuliko menkkamaiset juilinnat vasta lähellä kun menkat olisi pitänyt alkaa? Mulla ei sellaisia, ainakaan vielä.. ja menkat pitäisi alkaa vasta yli viikon päästä.. testasitko ennen tuota dpo13?

Henskukka, eikö sullakin ollut inssi reilu viikko sitten? Onko oireita tai milloin testailet?:)

Taisi ne juilinnat alkaa siinä noin viisi päivää ennen plussaa, jos muistan oikein. ja en testannut ennen tuota dpo13... kerrankin.:) luulen että haamua tai negaa olisi tullut tuota aiemmin, koska niin hailakka oli silloinkin testiviiva. vahvistui kunnolla vasta oletettujen menkkojen alkamispäivää(dpo15?)seuraavana päivänä...
 
Muokattu viimeksi:
Täällä starttas uusi kierto!VIHDOIN!:hello2
ylihuomenna alkaa pistokset taas ja ens vkon keskiviikkona eka follien ultraus.:salut
Että taas sitä mennään ja siis toinen inssiyritys edessä.

Kiva!

Minullakin toinen inssi tulossa. Pistokset alkavat minulla sunnuntaina ja ultraus on perjantaina. :finger:
 
Kiva!

Minullakin toinen inssi tulossa. Pistokset alkavat minulla sunnuntaina ja ultraus on perjantaina. :finger:

Meillä ollutki aika sama kierron rytmi!:wacky::p mulla oli usean pvän lyhyempi kierto nyt näköjään kuin normisti:wideyed: Muuten ois mullakin ollu varmaan noi samat pvät alotuksessa ja ultrauksessa:wtf:
 
Negaa jälleen..kiva kärsiä tästä turvotuksesta ilman raskautta, välillä ällöttääkin.. parempaa onnea muille! Mulle tulee vielä välikierto :wtf: toiv ei ole ~40 kp kierto..
 
Takaisin
Top