Kerro sit mitä näyttää! Onko oireita vai vaan oireetonta? Useinhan se oireettomuus onkin just merkki raskaudesta kuitenkin :) Toivotaan parasta!Joo! Dpo6 tänään. Huomenna testaan jo huviksi. Mut siis ei yhtään raskausolo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kerro sit mitä näyttää! Onko oireita vai vaan oireetonta? Useinhan se oireettomuus onkin just merkki raskaudesta kuitenkin :) Toivotaan parasta!Joo! Dpo6 tänään. Huomenna testaan jo huviksi. Mut siis ei yhtään raskausolo
Kerro sit mitä näyttää! Onko oireita vai vaan oireetonta? Useinhan se oireettomuus onkin just merkki raskaudesta kuitenkin :) Toivotaan parasta!
Mä oon tullut kolme kertaa raskaaksi, eikä mikään muu kuin menkkojen poisjäänti kertonut raskaudesta (ja testi tietysti)! Ei edes vielä 6+ viikoilla. Joka kerta jopa menkkakivut tuli oikeaan aikaan, vuoto vaan ei alkanut.
Yritän tällä kannustaa kaikkia oireiden tulkitsijoita! Välttämättä ei tunnu yhtään erilaiselta, kuin ennenkään ja silti ne kaksi viivaa piirtyy testiin! Toivoa ei kannata heittää menemään ennen aikojaan!
Plussapuhallus kaikille! :)
Kiva kuulla, kiitos :) nyt ei edes ole rinnat kipeät, mitä ovat joskus jopa heti oviksesta. Nyt alkoi vain heti turvotus. Ja ummettaa vähän. Olin reilu vuosi sitten raskaana, meni kesken, silloin about dpo 12-14 alkoi pieniä oireita, mm. pissahätä, pieniä näppyjä, nälkä, rinnat kipeytyi
Muoks, odotan kai, että hyvin menevänsä raskaudessa tulisi aiemmin tai voimakkaammin oireita.. mutta jokainen raskaus on erilainen :)
Proge reilu 90 :) ainakin ovis tehokas jos ei raskaus...
Hei tietämätön kyselee että mikä proge..?
Progesteroni määrättiin dpo6 käydä mittaamassa labrassa :) siitä näkee, onko ovulaatio tapahtunut
Okei tuosta en ollut kuullutkaan. Ja tyhmänä vielä kyselen että mitä tarkoitit että ovistesti blanco..?
Mulla ei ollut raskautumisesta myöskään mitään oireita verraten normikiertoon. Ilman plussatestiä en olisi arvannut mitään. menkkamainen juilintakin oli kuvioissa ja testikin näytti hailakkaa plussaa vasta noin dpo13-14 muistaakseni:) Että merkkejä ei ehkä kannata tulkita pakosti suuntaa tai toiseen(joojoo tiedän... kuitenkin niitä tarkkailee).
Tuliko menkkamaiset juilinnat vasta lähellä kun menkat olisi pitänyt alkaa? Mulla ei sellaisia, ainakaan vielä.. ja menkat pitäisi alkaa vasta yli viikon päästä.. testasitko ennen tuota dpo13?
Henskukka, eikö sullakin ollut inssi reilu viikko sitten? Onko oireita tai milloin testailet?:)
Tuliko menkkamaiset juilinnat vasta lähellä kun menkat olisi pitänyt alkaa? Mulla ei sellaisia, ainakaan vielä.. ja menkat pitäisi alkaa vasta yli viikon päästä.. testasitko ennen tuota dpo13?
Henskukka, eikö sullakin ollut inssi reilu viikko sitten? Onko oireita tai milloin testailet?:)
Täällä starttas uusi kierto!VIHDOIN!
ylihuomenna alkaa pistokset taas ja ens vkon keskiviikkona eka follien ultraus.
Että taas sitä mennään ja siis toinen inssiyritys edessä.
Kiva!
Minullakin toinen inssi tulossa. Pistokset alkavat minulla sunnuntaina ja ultraus on perjantaina.