Joo, meilläkin olisi kokeiltu samaa vikassa inssissä, mutta sattui nyt sunnuntaille ovisplussa, eikä ollut yksikään klinikan lääkäreistä kaupungissa
Luomukiertoon on tehty kaikki kolme inssiä, mulla on ollu tasaiset kierrot ja oon ovuloinu hyvin. Nyt oli perjantaina ultrassa 11,8 mm limakalvo, ekaa kertaa lisämainintana tasainen triple layer? Tätä limakalvon keskiviivaa ihasteli klinikan lääkärikin ennen inssiä (mulla siis keskussairaalassa ultra ja yksityisellä klinikalla maksusitoumuksella hoidot). Johtofollikkeli oli perjantaina 18 mm.
Ekassa inssissä toukokuussa irtosi kaksi munasolua, josta kuitenkin toinen sen verran pieni että lääkäri meinasi ettei tule kaksosia. Silloin tunsin munasarjassa nipistelyä kauan inssin jälkeen, sekä kp21 tuli pieni vuoto. Aloin myös kokemaan outoa huimausta, jota ei aiemmin oo ollut. Menkat alkoi kuitenkin ennen testipäivää. Lääkäri meinasi että alkio yritti kiinnittyä ja olisi määrännyt jo kakkosinssiin Lutinukset, mutta halusin kokeilla vielä luomuna. Kakkosinssistä ei mitään oireita.
Multa otettiin helmikuussa kilpparit, jotka oli ok, mutta pyysin ne uudelleen epäonnistuneen kakkosinssiin jälkeen. Meidän sairaalassa 2.5 on THS raja lapsettomuushoidoissa. Kesäkuussa yli 3 ja aloitettiin tyroksiini 25mg. Kävin 1kk päästä kontrolleissa ja oli laskenut 1.99. Me siis pidettiin kakkos ja kolmosinssin välissä välikierto et saatiin kilppariarvot kuntoon.
Oon ollut tässä kuukauden kesälomalla ja koittanut laskea stressiä, tein kevään kahta työtä kun sain ylennyksen mutta vanhaan työhön ei heti rekrytoitu uutta. Nyt palasin viikko sitten töihin, mut oon koittanut ottaa löysin rantein et kaikki ois kohdillaan tähän viimeiseen inssiin..