A
Amma86
Vieras
Hyviä uutisia varhaisultrasta! Alkio oli kasvanut hienosti ja vastasi viikkoja 7+2, eli oli jopa pari päivää edellä kehityksessä :) ja syke oli lääkärin mukaan oikein hyvä :) huh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyviä uutisia varhaisultrasta! Alkio oli kasvanut hienosti ja vastasi viikkoja 7+2, eli oli jopa pari päivää edellä kehityksessä :) ja syke oli lääkärin mukaan oikein hyvä :) huh!
Ihania uutisia Amma!
Olipa oudon nihkeä lääkäri Aanu! Meillä Terolutit syötettiin automaattisesti osana hoitoa, myös siinä ekassa inseminaatiossa, jossa onnistumisen mahdollisuuksia huonon sperman vuoksi ei edes juuri ollut!
Täällä odotellaan polin varhaisultraa, vielä kolme viikkoa siihen! Tein tänään viikkonäytöllisen testin, joka näytti jo tulosta 3+, vaikka huomenna on inseminaatiosta se kolme viikkoa. Mukava, että hormonitasot nousevat, vaikka eihän se mitään takaa! Tänään siis virallisia viikkoja 4+6.
Miten muilla piinailijoilla menee? :)
Mä oon vähän ihmeissäni, eilen kp 21 tuli ihan pientä vaaleanpunaista vuotoa.. Yleensä mulla alkaa menkat aina tuhruvuodolla paria päivää ennen menkkoja, mut nyt ois kyllä liian aikaista inssi tehtiin kp11 ja viime kierrossa tiputtelu alka vasta kp 27. Muita oireita ei oo ollu, oon kyllä koittanut olla tarkkailematta liikaa.
Tuossa voi olla kyse kiinnittymisestä. Eli ihan positiivista saattaa olla.
Toki kp11 ja nyt kp 21.. Noo oikeastaan menkat saattaa alkaa 4-5 pv päästä.. Mut siis ei hätää vielä. :)
Itellä siis sama. Että pitäs si pe alkaa jos alkaa. La viimeistään. Itellä nää ollu aika tarkkoja. Mut toivottavasti ei ala. XD
Nuo mystiset vuodot on aina kurjia, kun ei voi tietää, mistä ne tosiaan johtuvat... Ja paljonhan naisen elämässä on myös tosiaan niitä ihan selittämättömiäkin vuotoja!
Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin Aanu ja Lilli! Toivottavasti kaikki vuodot pysyvät poissa!
Täällä vietellään raskausviikkoa 6+3. Veristä vuotoa tuli yhtenä päivänä viime viikolla (rv 5+5) ja se kyllä säikäytti! Alavatsa kipuilee, välillä enemmän ja välillä vähemmän, rinnat ovat kipeät ja aaltoilevaa huonoa oloa on alkanut ihan viime päivinä olemaan. Väsyttää myös ihan tautisesti; mitään ei jaksaisi tehdä ja voisin viettää vaikka koko päivän sängyssä!
Mihinkään odottajien keskusteluun en kuitenkaan ole uskaltanut liittyä, kun se, että voisi vauvan saada syliin asti, tuntuu vieläkin ihan uskomattomalta. Ei myöskään ole kerrottu läheisille raskaudesta. Kai sitä jotenkin itseään koittaa suojella, tai jotain! Päivä kerrallaan siis mennään! :)
Minäkin jo mietin kiinnittymisvuotoa, mutta olis turhan myöhäinen ajankohta siihen.
Minullakin pitäs alkaa menkat ens la. Mennään ihan samoissa päivissä kyllä! Toivotaan ettei ala!! Tosin mä saan varmuuden jo keskiviikkona kun käyn verikokeessa. Pitääkö sun käydä verikokeessa vai määrättiinkö testaamaan kotona/odottamaan menkkojen alkuun saakka?