Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maikki, toivotaan tsemppiä, siellä kuitenkin mitä? 3 vaihtoehtoa, että ei ne ehkä kaikki samaan aikaan poksahda! Eli voi olla ihan ajallaan. Tsemppiä.
Itselläni nyt sitten 3 inssikierros menossa, eli katsellaan, josko tästä sitten. Mutta seurataan.
Maikki teillähän on hyvä tilanne jos follejakin oli noin monta, tsemppiä :)
Aristokatti miten teillä meni ultra? Oliko kaikki kunnossa? Täällä jännitetään hulluna tulevaa ultraa! Vielä pitäis yli viikko jännittää..
Maikki teillähän on hyvä tilanne jos follejakin oli noin monta, tsemppiä :)
Aristokatti miten teillä meni ultra? Oliko kaikki kunnossa? Täällä jännitetään hulluna tulevaa ultraa! Vielä pitäis yli viikko jännittää..
Joo menkat tuli ja näin päättyi toinen kierros.. Mutta aloitetaan tästä nyt seuraava kierto vaan sinnikkäästi inssille eli Lucky number 3.
Limoja en itse juuri huomannut, mutta lääkäri kommentoi, että limat olis just hyvät ovislimat!
Limis 11mm ja ovulaatio oli jo tapahtunut, eli follikkeli lytyssä. Ajoitus kai siis ihan jees!
Onko ilmaantunu mitään oloja/oireita?
APUAAA sähän saat kohta jo testataKiitti Maikki kysymästä! Oon näköjään sikahuono palstailemaan!
Oloja ei oo mitään; ei tissit kipeät, ei erityistä väsymystä, ei huonoa oloa, ei mitään! Ainut, mitä voi pitää oireena (tosin vain Terolutista), että alavatsa on ollut monta päivää kipeä ja siellä on paineentunnetta. Mutta siis niin oli viimeksikin Terolutin kanssa, eli tuttuja ei mistään kertovia -oireita! PMS-kiukkua on tosin ehkä jo vähän ilmassa, mikä on hassua, sillä Teroluttiahan voidaan myös siihen määrätä, että ei näytä minun kohdallani siihen mikään lääke auttavan! Tänään mulla siis 11 päivää inssistä.
Mites on Maikki oma piinailu alkanut?
Lilli, inssillä on kyllä hyvät mahikset onnistua (ennemmin tai myöhemmin), jos molempien tavara on kunnossa! Me mennään IVF/ICSI-hoitoon viimeistään syksyllä, jos nyt ei onnista, kun mulla ikää ja miehen tavara ei mitään priimaa!
1Haaveissa; onpa teillä pitkä lapsettomuus takana! Sormet ja varpaat ristiin, että tää on teidän kierros!
Tsemppiä meille kaikille tähän (raskaaseen) äitienpäiväviikkoon! Mulla ainakin tekee tää aika vuodesta tiukkaa, vaikka oma äiti, jota juhlia, ihana onkin!
Kerrotaanko muuten teille aina enemmän siitä sperma-analyysista? Esim liikkuvia tms? Meille aina sanotaan vaan se määrä mikä on öö.. millissä? Vaan sehän lie pääasia kai.
Ovitrelle pitäis olla poistunu elimistöstä jo 9pvä -10pvä jälkeen pistosta et vois kyl mennä jostain oireestaOnpas kyllä yksityiskohtaisesti kerrottu ainakin siellä. Oispa kiva jos mekin saatas vähän lisäinfoa, vaan kai ne ei pidä sitä tärkeenä.
Tekikö Ovitrelle niitä raskausoireita itsessään? Paleltaa ja väsyttää, laitan sen piikkiin.