Apua, kaksi! Onneksi olkoon
Kiitos! :)
On tässä ollut sulattelemista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apua, kaksi! Onneksi olkoon
Kiitos! :)
Miksi pidät mahista raskautua huonona? Etkö usko, että inssillä voisi onnistua? Vai ekaa kertaako epäilet?
Kaikki on mahdollista! Raskautumiseen tarvitaan yksi hedelmöityskykyinen munasolu ja yksi vikkelä siittiö. Ja nämä saattaa mätsätä jo ekalla kerralla! Toivotaan parasta! :)
Ilmoittaudun joukkoon.
Olen 36v, ekat hoidot 2011, km 2012 ja 2013 vauva. Nyt toivotaan toista... toivottavasti ei liian myöhään.
Täällä ollaan juurikin siinä tuntemusvaiheessa. Keskiviikkona pistin pregnylin, eilen oli inssi (2x18mm follia) ja aamulla varhain herätessä tunsin vasemmalla puolen "kuplimista". Voiko munarakkulan puhkeamisen tuntea? Ilman ultria ja muuta sälää... En varmaan edes tietäis niiden olemassa olosta, mutta nyt... No tätä seurasi normit oviskivut.
Meillä oli nyt vika inssi. Seuraavaksi IVF. En tiedä mitä ajatella, mut toivon plussatuulia... Niin kuin me kaikki. Toisaalta on ihan hauskaa tuntea omassa kropassa tapahtuvat muutokset, mut tässä tilanteessa viikko eteenpäin ei oo enään niin hauskaa.
Perjantaina pitäisi alkaa menkat ja tänään (3 päivää ennen alkua) näyttää varhainen testi negatiivista.. Eli sitten vaan odotellaan menkkoja, että päästään taas yrittämään.
Mä en oo ikinä testannut ennen dpo 14 (menkkojen alkupäivä), että mä en tiedä miltä mun testit ois näyttänyt ennen tota, mutta mä en vielä heittäis kirvestä kaivoon! Vielä ehtii plussaksi muuttua! :)
Peruna86: ekaksi Paljon Onnea TuplistaToisekseen oot niin oikeessa. Ei kannata tutkailla oireita, mut mulla on valitettavasti nyt aikaa siihen. Kolmas: Kiitti peukusta.
Miten pääsette takaisin normirytmiin? Pystyykö sitä mitään muuta ajattelemaan ku pliis onnistu nyt? HEI! Olikohan tuo uus oire?
Yritän kyllä kovasti olla ajattelematta asiaa. Tänä aamuna käänsinkin ajatuksia toiseen... Kumpikohan sieltä tulis Ja siitä päästiin seuraavaan piinailuun
Pitää varmaan siivota tai jotain muuta ihanaa keksiä, että unohtaisin koko asian.