Untuvainen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Onnea alinah!
Millainen teidän tausta olikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea alinah!
Onnea alinah!!
Tiedäkkö, myös mä plussasin tänään aamulla!!!! Tein kaks testii ja molemmissa haaleahko, mutta täysin selkeä viiva!!! En usko vieläkään?? :) Tänään mitä todennäköisimmin lähtenyt käyntiin viides viikko. Luget loppu eilen.
Yritys aloitettu 05/2013, josta lapsettomuushoitoihin 06/2014... Pitkä historia takana. Kokeiltu terot, letrot, clomifemit yms. tuloksettomina...
Kesäkuussa 18 alkoi pistoshoitodot ja nyt oli vasta toinen onnistunut pistoskierto: menopur + letrozol (ajoitetun yhdynnän kera)
Yritystä takana siis jo 3,5 vuotta. En uskalla olla kauhean iloinen, yritän pitää jalat maassa, koska tiedän, että mitä vain voi käydä....
Silti... vähän hymyilyttää
Tässä tämän päivän pc.
Tuleeko teille automaattisesti inseminaatiot? Meillä nimittäin mentiin pistostenkin kanssa 4 ekaa kiertoa ajoitettuin yhdynnöin. Ja sieltä vikoista tärppäs. :)Superisti onnea plussanneille!
Minulla nyt kolmas päivä kiertoa (eli viimeinen letrokuuri ja yritykset eivät nekään tuottaneet tulosta) ja huomenna aloitetaan Gonal-F -pistot. Viikon päästä perjantaina ultraan katsomaan, millainen vaste ja toivottavasti päästään jo sopimaan inseminaatiopäivää.
Tuleeko teille automaattisesti inseminaatiot? Meillä nimittäin mentiin pistostenkin kanssa 4 ekaa kiertoa ajoitettuin yhdynnöin. Ja sieltä vikoista tärppäs. :)
Mulla 12.12 :) koska lähen siitä sitten reissuun.Soittelin naikkarille ja varattiin varhaisultra 17.12 :)
Mulla 12.12 :) koska lähen siitä sitten reissuun.
Älä huoli, mullakin kävi noin ekalla kerralla. Sit annoksen nosto tekikin 6 yhtäaikaa ja hoito jouduttiin keskeyttää seuraavalla pistoskiekalla mentiin sit pienemmällä annoksella mut pistoksia piiiiiitkään. Kolmannella kroppa olikin alkanu jo tottua ja alko reagoida nopeemmin. Oikeen annoksen löytämisessä ja kropan tottumisessa voi mennä aikaa.Ei ollut yksikään munasolu lähtenyt kypsymään Nostettiin annosta ja maanantaina uudestaan.. Kylläpä nyt turhauttaa.