Tuhto_
Vasta-alkaja
Heippa! Voi kun toivon että olisin löytänyt tän keskustelun aikasemmin! Ikinä en oo foorumeilla jutskaillu, monia kyllä lukenu... ja tätä lukiessa tuli fiilis että haluan itsekkin mukaan piinailemaan. Oon itsellisesti liikkeellä ja vielä aikas nuori, niin ei hirveesti ole vertaistukea löytynyy. Onneksi on paras kaveri joka joutuu kuulemaan kaiken kaikesta, mutta ihanaa löytää muita melko samassa tilanteessa olevia.
Elikkäs, itellä tehtiin inssi nro. 3 eilen! Ekaa kertaa Letrozolin ja irrotuspiikin avulla (se oli piikkikammoselle aika hurjaa). Edelliset inssit pääty kumpiki varhaseen keskenmenoon, toisessa en ehtinyt kun vähän haamuplussailemaan (mutta sen verran erilainen meininki oli kun menkoissa normaalisti että ei siitä voinu erehtyy). Perseestähän se oli, mutta kyllä vähän toivoa antaa, että jotain siellä on tapahtunu kun raskaana oon ollu hetkenkin.
Mulla riittäis juttua ja fiiliksiä vaikka kuinka, mutta ehkä jätän tän nyt tähän
Hirveesti tsemppii kaikille ja kertokaa kuulumisia!
Elikkäs, itellä tehtiin inssi nro. 3 eilen! Ekaa kertaa Letrozolin ja irrotuspiikin avulla (se oli piikkikammoselle aika hurjaa). Edelliset inssit pääty kumpiki varhaseen keskenmenoon, toisessa en ehtinyt kun vähän haamuplussailemaan (mutta sen verran erilainen meininki oli kun menkoissa normaalisti että ei siitä voinu erehtyy). Perseestähän se oli, mutta kyllä vähän toivoa antaa, että jotain siellä on tapahtunu kun raskaana oon ollu hetkenkin.
Mulla riittäis juttua ja fiiliksiä vaikka kuinka, mutta ehkä jätän tän nyt tähän
Hirveesti tsemppii kaikille ja kertokaa kuulumisia!