Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itellä myös normaalisti niin kovat että ei liikkumaan pysty, ihmettelin kun nyt ei ollu pikkasen vain sunnuntaina juili alavatsaa useamman tunninMulla on nyt niin kamalat ovulaatio kivut, että makaan vaan raatona. Ei pysty liikkuu kun heti koskee munasarjoja.
Kuin myös sinne mulle lääkäri neuvoi että juurikin kaksi viikkoa odottelua ja sitten testi, ilmeisesti eri käytäntöjä näissäkinTsemppiä sinne piinailuun. Täällä samat "tunnelmat". Lääkärin ohjeista huolimatta päätin että testaan 2vko inssistä eli vielä olis 1,5viikkoa odoteltava.
Oli jäänyt kaappiin yksi ovistesti joten malttamattomana testasin raskautta sillä näin etuajassa, su tai ma voi vasta tehdä raskaustestin.
Hailakka viiva sieltä tuli, nyt odotukset aika korkealla, ei olisi pitänyt tehdä koko testiä
Menkka oireet sitä luokkaa että arvelin niiden jo eilen alkavan vaikka ei kyllä pitäisi vielä tulla.
Mites muut oletteko testanneet raskautta ovulaatiotestillä?
Oli jäänyt kaappiin yksi ovistesti joten malttamattomana testasin raskautta sillä näin etuajassa, su tai ma voi vasta tehdä raskaustestin.
Hailakka viiva sieltä tuli, nyt odotukset aika korkealla, ei olisi pitänyt tehdä koko testiä
Menkka oireet sitä luokkaa että arvelin niiden jo eilen alkavan vaikka ei kyllä pitäisi vielä tulla.
Mites muut oletteko testanneet raskautta ovulaatiotestillä?
Kannattaa pyytää joku tukilääke loppukiertoon. Mulla ollut lutinus. Toivottavasti pääsette inssiin, tsemppiä sinne!Hei!
Uusi palstalainen esittäytyy.
Olen 30+ ja ennestään kaksi koululaista edellisestä liitosta. Nykyisellä miehelläni ei ole lapsia ja nyt reilu vuosi ollaan yritetty yhteistä lasta.
Lapsettomuustutkimukset tehtiin syyskuussa ja sieltä löytyi mieheltä spermasta vasta-aineita minkä vuoksi hoidot aloitettiin. Ensimmäinen inssi ei tuonut tulosta.
Uutta yritystä heti putkeen. Menen huomenna kontrolliultraan kiertopäivällä 11. Viime kierrosta ovulaatio oli kp14 ja sitä edellisestä kp13. Ovistestit on näyttänyt hyvin oviksen. Syy miksi haluan ultraan on pelko että ovulaatio osuu viikonlopulle.
Kuinka helposti yksityisellä saa pyydettäessä irroituspiikin ja insenimaation jos näyttäisi siltä että ovulaatio voisi olla jo sunnuntaina kp13?
Luteaalivaiheeni on ollut vain 12 päivää. Tiputteluvuotoa on aina 5-6 päivää ennen kuukautisia. Syytä ei ole löytynyt. Pitäisikö pyytää Lugesteronit? Ei niistä luulisi ainakaan haittaakaan olevan kun käytetään koeputkihedelmöityksissä yleisesti.
En haluais lannistaa mutta mä oon testannut mutta on tullut välillä melko vahvakin viiva mutten oo ollu raskaana. oon kyl kuullut että jollain näyttänyt raskaudenkin...
Tsemppiä kisuliini kipujen kanssa! Onko sulla ihan jatkuvaa kipua? Mulla on nyt ollut välillä ihan kipua ja välillä vähän juilii ja välillä taas eo mitään.