Moi Iffy, kiva kun uskaltauduit mukaan jakamaan kokemuksiasi
Mä olen normaalipainoinen, mutta hoikka. Koko viime vuoden olin melko urheilullinen, mutta vuoden alusta alkaen on liikunta vähentynyt ja viimeisen parin kuukauden aikana myös paino on alkanut nousemaan. Lapsettomuustutkimukset tehnyt lääkäri ei ole kommentoinut painoa muuten, kuin että laihduttaa ei nyt kannata
Ruokavalioni on muuten varmaan melko perus, mutta melko kasvispainotteinen. Tietoisesti annoin painon vähän nousta (eli söin ehkä hieman isompia annoksia ja enemmän herkkuja) ja nyt minulla on ekaa kertaa tullut tuohon lantion/vyötärön seutuville jotain "ekstraa", koska kaikista farkuista ei mee enää nappi kii
Inssihoidot välikierroin aloitettiin helmikuussa ja nyt ootellaan vikan eli kolmannen hoidon tulosta. Jos ei onnistu, niin sit siirrytään ivf:ään. En siis vielä osaa sanoa, onko painonnousu auttanut. Stressiä olen myös pyrkinyt kaikin keinoin välttämään (kärsin vielä ajoittain kroonisesta stressistä). Mulla on kuitenkin kierrot toiminut normaalisti ja säännöllisesti, joten sekään ei ole syynä lapsettomuudelle, mut katsotaan, jos tää pari lisäkiloo vaikka auttais
Ei siitä ainakaan haittaa pitäis olla siinä mielessä...
Mut kyl sitä funtsii, että sitten, kun raskaudun, niin palaan taas liikunnallisempaan elämään ja puhtaampaan ruokavalioon
Noh, saa nähä...
Tsemppiä sulle kovasti! Kaikki varmaan vaatii hetken totuttelua ennenkuin löytää oman uomansa. Toivottavasti löydät sinulle parhaan ja stressittömän tavan pitää itsestäsi huolta