Inseminaatio/muut hoidot 2018

Kuulostaa lupaavalta Neretle, täällä peukut pystyssä että olisi teilläkin viimein onnistunut :Heartpink

Mulla viimeinen inssi takana, ovis oli taas jo tapahtunut, mutta todennäköisesti vain paria tuntia ennen, eli ajoituksen pitäisi olla aika hyvä. Kivuton ja nopea toimenpide oli kyllä taas, mulla meni 7 minuuttia siellä lääkärillä :grin

Piinaviikoille siis :salut
 
Tänään vessassa pyyhittäessä tuli hieman veristävuotoa paperiin. Aloin sit miettiä, että olisinko nyt viimein onnistunut tulemaan raskaaksi? Nyt on dpo 10. Vähän alkoi jo toivo heräämään, mut sit taas en haluaisi elätellä liikaa toiveita, että jos sit joutuukin pettymään.. testipäivä ois perjantaina.

Samoilla päivillä ollaan, käyn aamulla labrassa ja soitan klinikalle päivällä tuloksista. En vaan usko et ois tärpänny, menkka hikoilut alko jo muutama päivä sitten :wtf: pahinta on tää toivominen, voisipa oviksen jälkeen laittaa tän koko asian laatikkoon ja laatikon kiinni ettei tarviis aina kahta viikkoa miettiä "entä jos.." :smiley-angelic008
 
Tein testin ja niin siihen vaan tuli kaksi viivaa :love7 tuntuu kyllä uskomattomalta! Mä niin toivon, että kaikki menis hyvin ja saatais tämä pieni ihme syliin asti :Heartbigred
 
Täällä alkanut tuhruttelut, menkat siis taitavat puskea toden teolla päälle vielä tänään tai huomenna. Eli ei ollut insseistä meille apua :sorry:

Mutta nyt siis edessä välikierto ja varailen aikaa ivf-suunnitteluun tammikuun lopulle. Siirryn siis täältä tonne ivf-ketjujen puolelle, mutta toki lueskelen teidän kuulumisia edelleen!! Tsemiä kaikille, toivotaan, että uusi vuosi täyttäisi viimein meidän kaikkien toiveet :Heartbigred
 
Vihdoin mulla alkoi uusi kierto ja päästään yrittämään uudelleen! On tätä ooteltu kuukausitolkulla! :shy::rolleyes:
 
Kiva, kun tulee joku tänne mun kanssa piinailemaan. :rolleyes:

Mulla on ultra maanantaina ja sitten tehdään suunnitelmat inseminaatiota varten. Tänään hain apteekista ovitrellen kotiin odottelemaan. :)
 
Kiva, kun tulee joku tänne mun kanssa piinailemaan. :rolleyes:

Mulla on ultra maanantaina ja sitten tehdään suunnitelmat inseminaatiota varten. Tänään hain apteekista ovitrellen kotiin odottelemaan. :)

Mulla folliultraa ensi perjantaina, joten inssi asettuu johonkin 19-21.1 tienoille :) sitten alkaa piinapäivät, oi että oon odottanut tätä :smiley-angelic001
 
Täällä alkanut tuhruttelut, menkat siis taitavat puskea toden teolla päälle vielä tänään tai huomenna. Eli ei ollut insseistä meille apua :sorry:

Mutta nyt siis edessä välikierto ja varailen aikaa ivf-suunnitteluun tammikuun lopulle. Siirryn siis täältä tonne ivf-ketjujen puolelle, mutta toki lueskelen teidän kuulumisia edelleen!! Tsemiä kaikille, toivotaan, että uusi vuosi täyttäisi viimein meidän kaikkien toiveet :Heartbigred

Meillä ivf suunnittelu vasta huhtikuussa. Toivotaan että ivf toisi meille vauvat :Heartpink
 
Meillä ivf suunnittelu vasta huhtikuussa. Toivotaan että ivf toisi meille vauvat :Heartpink
Voi Jannn, jostain luinkin että olit saanut keskenmenon, oon tosi pahoillani :sorry: Mutta toivotaan tosiaan, että ivf viimein tepsis, on tässä niin monta vuotta molemmat odoteltu, että alkais olla jo pikkuhiljaa aika :Heartred

Palataan siis ivf-ketjuissa!

Ja tänne ketjuun plussatuulta ja onnenpotkuja seuraaviin insseihin suuntaaville!!!
 
Tsemppiä ivf-taipaleelle turri ja jannn! :Heartbigred

Huh tässä pitäisi vielä puolitoista viikkoa keksiä tekemistä ennen inssiä ja siitä vielä kaksi viikkoa piinailla, mitähän sitä keksis jotta aika kuluisi nopeammin?
 
Mulla on ollut hulinaa koko viikonloppu, mutta nyt on ruvennut jännittämään huominen ultra.. Toivon, että päästäisiin inssiin to tai pe, ettei menis ovulaatio viikonlopulle. Tänään kp 12 menossa. :rolleyes:
 
Limakalvo 8,5 ja vasurissa heti kohdun takana kölli 15mm rakkula kypsymässä. Jos nyt jaksaisi vielä viikonlopun yli kölliä ja kasvaa niin on aika hyvä tilanne inssissä! Testailut pitää aloittaa kuulema tänään jo ja jos sunnuntaina tulee ovis+ niin maanantaina päästään heti inssiin :thumleft paitsi toivon että vasta tiistaina koska mulla on maanantaina hammaslääkäri :hilarious:
 
Limakalvo 8,5 ja vasurissa heti kohdun takana kölli 15mm rakkula kypsymässä. Jos nyt jaksaisi vielä viikonlopun yli kölliä ja kasvaa niin on aika hyvä tilanne inssissä! Testailut pitää aloittaa kuulema tänään jo ja jos sunnuntaina tulee ovis+ niin maanantaina päästään heti inssiin :thumleft paitsi toivon että vasta tiistaina koska mulla on maanantaina hammaslääkäri :hilarious:

Kuulostaa hyvälle! Pidetään peukkuja, ettei ovulaatio osu viikonlopulle. :)

Mulla oli tänään inseminaatio, nyt alkaa sitten piinaileminen. Täytyy pitää itsensä kiireisenä, niin ei kerkeä asiaa miettimään. Testipäiväksi antoi 31.1. taidan kyllä testailla jo aikaisemmin. :rolleyes:
 
Kuulostaa hyvälle! Pidetään peukkuja, ettei ovulaatio osu viikonlopulle. :)

Mulla oli tänään inseminaatio, nyt alkaa sitten piinaileminen. Täytyy pitää itsensä kiireisenä, niin ei kerkeä asiaa miettimään. Testipäiväksi antoi 31.1. taidan kyllä testailla jo aikaisemmin. :rolleyes:
Ei mulla oo ainakaan yhtään sellainen olo et se paukahtaisi vielä, eiköhän tässä yli selvitä. Flo ennustaa vasta tiistaille, yleensä on kyllä suht hyvin pitäny paikkansa :grin tsemppiä piinaviikoille, tuu päivitteleen kuulumisia!
 
Takaisin
Top