Inseminaatio/muut hoidot 2018

Vitsit tekis kyllä hyvää varmasti mullekin päästä puhuun näistä jutuista jollekin ammattilaiselle. En vaan oo saanu aikaseks ja sekin kuitenkin maksaa jne. Mutta hienoa tosiaan, että Tyksillä tollanen yhteistyö (vaikka aiheuttaiskin tosiaan välillä vähän vääriä mielikuvia :nailbiting:), onkohan Taysilla mitään, täytyypä selvitellä!

Mahtava kuulla Sissu että näin nopeasti etenee ja miehellä kaikki kunnossa :grin miltäs testit näyttää, pääsettekö jo huomenna ekaan inssiin?

Joo päästiin inssiin! Ja hyvin meni, katetri meni kohdunsuulle hyvin ja hoitaja oli sitä mieltä että sillon on ajankohta hyvä.. :smiley-angelic001 oon tosin sen verran skeptinen et en usko että tästä tälleen luomuna mitään tulee, kai se olis jo tärpänny jos ois luomuna tärpätäkseeno_O
Seuraavaan kiertoon sit letrot jos vaan saan sit ultra ajan:pompus: joulu tauko vähän sotkee:rolleyes:

Onpa täälläkin ihana plussa-aalto menossa, varovaiset onnittelut ja tarrasukkia! :Heartpink ivf-puolella myös tuntuu trendinä olevan nyt plussaaminen, niin kivoja uutisia monelle jouluksi.

Ja tietenkin vielä sitten me, jotka odotamme. Mutta kyllä meidänkin vuoro vielä tulee, oon varma siitä!

Eikä tässä nyt vielä mitään hihkuta, on näitä viivoja nähty ennenkin. En missään tapauksessa suostu perumaan meidän ivf-suunnittelu aikaa vielä!

Mä pidän teille jokaiselle valtavasti peukkuja pystyssä ja toivon että ennemmin tai myöhemmin meistä jokainen saa toivomansa pienen ihmisen:Heartred mieluummin tietty ennemmin!

Ohhoh. Nyt pitää kyllä tulla tänne huutelemaan onnittelut Nipalle ja Jannnille!

Mäkin sain eilen haalean plussan ivf:n tuoresiirrosta, ihan uskomatonta... Nyt vaan pidetään näistä kiinni, eikä jouduta enää uusiin hoitoihin :love7

Ohhoh. Nyt pitää kyllä tulla tänne huutelemaan onnittelut Nipalle ja Jannnille!

Mäkin sain eilen haalean plussan ivf:n tuoresiirrosta, ihan uskomatonta... Nyt vaan pidetään näistä kiinni, eikä jouduta enää uusiin hoitoihin :love7

Oi, onnea sinnekin :love7 todellakin toivon että vauvat pysyy loppuun asti :Heartpink

Perjantaina mekin päästiin tokaan inssiin :smiley-bounce012 Lääkäri määräsi tällä kertaa cyclogest nimistä valmistetta lugen sijaan. Lueskelin (ei ois pitäny) sen haittavaikutuksesta ja alkoi hirvittää :nailbiting: onko teillä kokemusta cyclogestista? Onko tullut haittavaikutuksia?

Perjantaina mekin päästiin tokaan inssiin :smiley-bounce012 Lääkäri määräsi tällä kertaa cyclogest nimistä valmistetta lugen sijaan. Lueskelin (ei ois pitäny) sen haittavaikutuksesta ja alkoi hirvittää :nailbiting: onko teillä kokemusta cyclogestista? Onko tullut haittavaikutuksia?

Mulla oli tärppi-inssissä käytössä cyclogest. :happy: Ei tullut mitään sivuvaikutuksia, Luget sen sijaan tekivät niitä paljonkin. :joyful:

Mulla oli tärppi-inssissä käytössä cyclogest. :happy: Ei tullut mitään sivuvaikutuksia, Luget sen sijaan tekivät niitä paljonkin. :joyful:

onpa helpottava kuulla, jospa mullekaan ei tulis mitään sivuvaikutuksia. Toivotaan, että tämä olis mullekin se tärppi-inssi. :smiley-angelic001

Siis plaah. Meillä lähti perjantaina uusi kierto taas pyörimään. Ovis ehtis just mukavasti siihen aaton korville mikä olisi ajoituksen suhteen sillee ihan kiva kun inssejä tehdään taysissa vielä aattonakin, mutta labra vaan sattuu meneen jo viikkoa aiemmin kiinni. Eli ei inssiä tähänkään kiertoon. Ootellaan tammikuulle...

Mitäs muille, miten plussailleet jakselee @Nipanderi @jannn ? Vahvistuuko viivat? :Heartred Mites piinailijoilla?

Siis plaah. Meillä lähti perjantaina uusi kierto taas pyörimään. Ovis ehtis just mukavasti siihen aaton korville mikä olisi ajoituksen suhteen sillee ihan kiva kun inssejä tehdään taysissa vielä aattonakin, mutta labra vaan sattuu meneen jo viikkoa aiemmin kiinni. Eli ei inssiä tähänkään kiertoon. Ootellaan tammikuulle...

Mitäs muille, miten plussailleet jakselee @Nipanderi @jannn ? Vahvistuuko viivat? :Heartred Mites piinailijoilla?

Voi hitsi mikä labra pitäis ottaa? Toiv pääset mahd pian inssiin ja sit tärppää heti :Heartpink
On viivat vahvistunut ja digiin tuli vkloppuna 2-3 :) neuvolan varasin tänään ja huomenna saan tietää milloin pääsen varhaisultraan :nailbiting: mutta todella oireetonta täällä!

Voi hitsi mikä labra pitäis ottaa? Toiv pääset mahd pian inssiin ja sit tärppää heti :Heartpink
On viivat vahvistunut ja digiin tuli vkloppuna 2-3 :) neuvolan varasin tänään ja huomenna saan tietää milloin pääsen varhaisultraan :nailbiting: mutta todella oireetonta täällä!

Labrassa vissiin pitäisi siis tehdä siittiöiden sulatus ennen inssiä. Multa ei tarvii siis mitään labroja ottaa mutta labraa tarvii sulatteluun...

Voii ihanaa jannn! Mä pidän kaikki sormet ja raajat ristissä että saatte tämän pienen syliin asti! <3

Labrassa vissiin pitäisi siis tehdä siittiöiden sulatus ennen inssiä. Multa ei tarvii siis mitään labroja ottaa mutta labraa tarvii sulatteluun...

Voii ihanaa jannn! Mä pidän kaikki sormet ja raajat ristissä että saatte tämän pienen syliin asti! :Heartred

Ainiin tietty! Kiitos :happy:

Kiitos kysymästä, pe Hcg oli 377, silloin Dpo16, joten siihen nähden kaikki on niin hyvin kun tässä vaiheessa voi olla. Kamala paniikki tietenkin että mitä tulee tapahtumaan ja voiko tästä muka tulla vauva:nailbiting: varhaisultra on 4.1.

Voi kurja noita labrajuttuja:nailbiting: jokainen odotettu kuukausi tuntuu liian pitkältä:sorry:

Älyttömästi onnea Jannnille ja Nipalle :love017
Ja tarrasukkia ja kaikkea parasta matkaan :Heartred

Ja oon niin pahoillani Noaidi sun puolesta, tosi huonoa tuuria ollut teillä ajoitusten suhteen :oops:

ON. Huomenna olis sitten neljäs ja viimeinen inssi edessä. Sen jälkeen kutsuu ivf.

Sain kyllä tämän hoitokierroksen eteen taistella, sinänsä outoa, jos Taysissa tehdään inssejä aattoon asti, kun siis itse soitin sinne joulukuun alussa, kun menkat alkoivat että varaisin ultraa kp 9-10, niin sanoivat että eivät ota enää uuteen kiertoon porukkaa, jolla kuukautiset alkaneet joulukuun puolella!?!?!

En kuitenkaan suostunut hyväksymään kieltävää vastausta, koska mulla peruskierto 24-26 päivää ja 3 viimeistä inssiä tehty kp 12, mikä olis siis ollut eilen 13.12. eli SELVÄSTI ennen joulutaukoa!! Sain lopulta väännettyä niin, että päästiin siis tekemään viimeinen inssi nyt. Ärsyttävää vaan, kun tuntuu, että kaikessa joutuu pitämään puoliaan ja näkemään kauheesti vaivaa, että saa hoitoa, kun jaksaminen muutenkin vähän kortilla tän lapsettomuuden kanssa ja mieli maassa usein :oops:

Mutta jos ei nyt tästä inssistä tärppää, niin tulee 1 välikierto ja sitten ivf-suunnitteluun. (Muuten olis joulutauon vuoksi siis tullut 2 välikiertoa ennen vikaa inssiä. :wideyed:) No, pääasia nyt tietysti että päästään lopulta inssiin ja sitten ens vuoden alusta seuraavaan etappiin, kertoilen varmaan tännekin vielä huomenna miltä siellä näytti :happy:

Älyttömästi onnea Jannnille ja Nipalle :love017
Ja tarrasukkia ja kaikkea parasta matkaan :Heartred

Ja oon niin pahoillani Noaidi sun puolesta, tosi huonoa tuuria ollut teillä ajoitusten suhteen :oops:

ON. Huomenna olis sitten neljäs ja viimeinen inssi edessä. Sen jälkeen kutsuu ivf.

Sain kyllä tämän hoitokierroksen eteen taistella, sinänsä outoa, jos Taysissa tehdään inssejä aattoon asti, kun siis itse soitin sinne joulukuun alussa, kun menkat alkoivat että varaisin ultraa kp 9-10, niin sanoivat että eivät ota enää uuteen kiertoon porukkaa, jolla kuukautiset alkaneet joulukuun puolella!?!?!

En kuitenkaan suostunut hyväksymään kieltävää vastausta, koska mulla peruskierto 24-26 päivää ja 3 viimeistä inssiä tehty kp 12, mikä olis siis ollut eilen 13.12. eli SELVÄSTI ennen joulutaukoa!! Sain lopulta väännettyä niin, että päästiin siis tekemään viimeinen inssi nyt. Ärsyttävää vaan, kun tuntuu, että kaikessa joutuu pitämään puoliaan ja näkemään kauheesti vaivaa, että saa hoitoa, kun jaksaminen muutenkin vähän kortilla tän lapsettomuuden kanssa ja mieli maassa usein :oops:

Mutta jos ei nyt tästä inssistä tärppää, niin tulee 1 välikierto ja sitten ivf-suunnitteluun. (Muuten olis joulutauon vuoksi siis tullut 2 välikiertoa ennen vikaa inssiä. :wideyed:) No, pääasia nyt tietysti että päästään lopulta inssiin ja sitten ens vuoden alusta seuraavaan etappiin, kertoilen varmaan tännekin vielä huomenna miltä siellä näytti :happy:

On toi kyllä ihan uskomatonta, kun kaikesta aina joutuu vääntämään:mad:

Mä lähetän täältä onnenpotkuja, ettei seuraavaa etappia enää tarvittaisi:Heartred

Tänään vessassa pyyhittäessä tuli hieman veristävuotoa paperiin. Aloin sit miettiä, että olisinko nyt viimein onnistunut tulemaan raskaaksi? Nyt on dpo 10. Vähän alkoi jo toivo heräämään, mut sit taas en haluaisi elätellä liikaa toiveita, että jos sit joutuukin pettymään.. testipäivä ois perjantaina.

Takaisin