Helsingissä Naistenklinikalla kävijät: Miten ihmeessä onnistutte varaamaan aikoja tai ylipäätään soittamaan sinne?? Meillä oli lapsettomuustutkimukset siellä keväällä, ja meille piti alkuperäisen suunnitelman mukaan alottaa inssit, jos ei lokakuuhun mennessä raskaus ala. No ei alkanut, ja soitin tänään sitten ajanvaraukseen. Laittoivat soittoajan hoitajalle, niinkuin yleensä. (Eli täytyy olla vapaapäivä että pystyy olemaan yhteydessä sinne, kun töissä ei pysty vastaamaan puhelimeen.) OmaKannassa oli, että varattais sitten aika meille molemmille jotta saatais tehtyä ne hoitosopimukset. Hoitaja sitten soitti muutaman tunnin päästä, enkä meinannut saada mitään selvää mitä se puhui, kun kauhea kälkätys kuului taustalta. Yritin selittää, että haluaisin varata ajan lääkärille, ja että mun kuukautis yms kivut on lisääntyneet. Ja että en ole saanut painoa putoamaan, vaikka lääkäri käski sillon tutkimusten yhteydessä puottaa painoa. No hoitaja ymmärsi siitä, että ei haluta hoitoihin ollenkaan. Wtf. Loppujen lopuksi se varasi soittoajan lääkärille ens tiistaiksi, vaikka sanoin etten välttämättä pääse puhelimeen. Mitä ihmettä mä sille lääkärille sanon, jos ylipäänsä pääsen puhelimeen ku se soittaa..
eipä niitä hoitosopimuksiakaan puhelimitse voi tehdä.
Vaikka oon kuullut pelkästään hyvää naikkarista, niin täytyy ihmetellä että miten meille on sattunut ihan kummaa kohtelua/palvelua sieltä. Muunmuassa lääkäri oli keväällä sitä mieltä, että kyllä se raskaus kesällä alkaa ihan ilman hoitoja, kun on lämpimämpää
joo eipä alkanut. Kai niillä vaan on siellä niin ruuhkaa ettei huvita kaikkia hoitaa...