Imetysliivit ja imetys

Helmikuisista vierailen!

Mites isorintaset, onko kokemusta h&m imetystopeista?

Eli siis xl esim kokona muuten varmaan hyvä mut meneekö kannut sinne kankaiseen lokeroon kun siinä toppien yläosassa on sisäpuolella vai ei? :D Ei o kyseistä kauppaa tällä paikkakunnalla enkä jaksais tilata sovitettavaks..
Mä en oo kovin isorintainen, vain dd, ja mulla ei meinaa L kokoon mahtua tissit mukavasti. Pitää asetella :rolleyes:

Mä lähin synnyttämään 37+6 ja oli tarkoitus vasta viikonloppuna käydä ostamassa imetysliivit :D kaveri sit toi mulle yhen liivit lainaan..

onneks meidän lähellä on isot marketit. Täytyy tällä viikolla hurahtaa äkkiä sinne syötön jälkeen kun siel on Kappahl. Huomenna poju 1 vko ikäinen.

Helmikuisista vierailen!

Mites isorintaset, onko kokemusta h&m imetystopeista?

Eli siis xl esim kokona muuten varmaan hyvä mut meneekö kannut sinne kankaiseen lokeroon kun siinä toppien yläosassa on sisäpuolella vai ei? :D Ei o kyseistä kauppaa tällä paikkakunnalla enkä jaksais tilata sovitettavaks..

Mulla huono kokemus noiden toppien istuvuudesta. Vaatekokona itellä M, imetysaikaan liivit oli jotain 70/75 G/H, ja ei tosiaan topin sisäliivissä ollut tarpeeksi tilaa tisseille.
Alareunan kuminauha jäi joko rinnan päälle, tai sitten jos sen kiskoi rinnan alle, niin kaula-aukko oli kyllä niin matalalla että puolet varustuksesta näkyi.

Kiinnostaisikin tietää jos joku osaa vinkata minkä merkkiset imetystopit asettuu isorintaisenkin päälle ?!

Mäkään en suosittelisi isorintaiselle H&M:n imetystoppeja. Itellä koko S oli esikoista imettäessa muuten sopiva, mutta tissit meinas tulla kaula-aukosta esiin. M oli tissien kohdalta hyvä, muualta turhan reilu. Ja mulla siis kuppikoko jotain 75DD, ei sen jättimäisempi.

Onko kellään kokemusta Lindexin imetysliiveistä? Näin kuvan, että niillä ois semmosia kauniita pitsisiä (ilmeisesti pehmeitä) liivejä :happy: Mulla on löllöt tissit, joten ihan kepeimmät ei kyllä mulla toimi :)

Mä tykkäsin esikon aikaan käyttää KappAhlin pehmeitä liivejä, joissa on vähän toppausta. Toppauksen saa poiskin, joten olen käyttänyt samoja liivejä yötäpäivää. Nämä ei toki tue parhaiten, mutta ovat imetykseen käytännöllisimmät. Mä kun näin alussa imetän paljon kyljellään :)

Mä ostin Lindexiltä sellasen kaarituettoman setin, missä oli kahet liivit. väreinä harmaa/vaaleenpunanen tms ihon väriä liki oleva ja musta/valkoinen. Jälkimmäisestä ei ollu s-kokoa enää jälellä ni otin sen harmaa/vaal.pun setin. Oon ihan tykänny. Käytössä siis nyt jo vaikken vielä ole synnyttänykään ku edes 70c liivit ei enää mahtunu päälle mukavasti. Päätin että yksiäkään normiiliivejä en enää tässä vaiheessa osta kun jatkossa niihin ei sit täytettä löydy kumminkaan :shifty:

Hyvä tietää! Taidan jättää suosiolla ne h&m topit tilaamatta vaikka ne oliskin edullisia.. :)

Hyvä tietää! Taidan jättää suosiolla ne h&m topit tilaamatta vaikka ne oliskin edullisia.. :)
Mulla on KappAhlin toppeja. Tykkään näistä, näissä on ihan hyvin tukea. Mutta hirvittävän isot rinnat näihinkään ei välttämättä mene :)

Mä ostin Lindexiltä sellasen kaarituettoman setin, missä oli kahet liivit. väreinä harmaa/vaaleenpunanen tms ihon väriä liki oleva ja musta/valkoinen. Jälkimmäisestä ei ollu s-kokoa enää jälellä ni otin sen harmaa/vaal.pun setin. Oon ihan tykänny. Käytössä siis nyt jo vaikken vielä ole synnyttänykään ku edes 70c liivit ei enää mahtunu päälle mukavasti. Päätin että yksiäkään normiiliivejä en enää tässä vaiheessa osta kun jatkossa niihin ei sit täytettä löydy kumminkaan :shifty:

Pitääpä yrittää karata itse katsomaan Lindexiin :P

Tänään yöllä tulee kolmas päivä synnytyksestä ja nyt tuntuu maito alkavan nousta kunnolla. Vanhat imetysliivit tuntui kiristävän, joten liivikaupoille on suunta jossain vaiheessa. :-D

Nämä on hyviä liivejä! Edullisia, muistaakseni n.28e, ja tosi tukevat isoillekkin rinnoille! Nää liivit tunnistaa myös siitä että olkaimet on jaettu puoliksi kahtia :)

Mä tein löydön ku käytiin tokmannilla hakee taloustarvikkeita! Ostin itelle imetysliiveiksi semmoiset tosi joustavat urheilurintsikat, aivan ihanan pehmeät ja helppo saada tissi esiin ja takas. Myös hyvä toppaus ettei näy liivinsuojukset läpi niistä. Hintaa jäi 15€!!:eek:
Ei oo mitkään hurjat muhkut mulla nää rinnat, oisko koko nyt joku 80/dd-e, eli pysyvät noissa rintsikoissa just hyvin:)

^ Oiskohan ne Minnie miellyttävät pitää yölläkin...? Täytyy ehkä käydä kans tsekkaamassa se tokmannin valikoima :)

^ Oiskohan ne Minnie miellyttävät pitää yölläkin...? Täytyy ehkä käydä kans tsekkaamassa se tokmannin valikoima :)

No mä en oo testannut mut uskon et varmasti tulee käytettyä öisinkin, ne oli niin helpot ja puristamattomat. :)
Muuten en osaa edes mitään tavallista rintsikoita öisin käyttää ja sitä oonki stressannu, ku en kuitenkaan haluu et tissit valuu mihin sattuu yöllä.
Värejä oli valkoiset, mustat ja pinkit.

No just sitä mäki oon miettiny että mitä pidän yöllä jos maitoo kuitenkin valuu jne. Enkä kans pysty ollenkaa nukkuu tavalliset rintsikat päällä kun ne aina kiristää ja puristaa jostain :( Tossa voiskin olla hyvä idea! :)

Mulla oli kans esikoisen aikaan käytössä parit mukavan pehmoiset urheilurintsikat (jotkut vanhat). Niillä oli mukava nukkua ja sit vaikka niissä ei ollut sitä hakasta, niin materiaali oli sen verran joustavaa, et helppo oli venyttää reunaa, että sai rinnan esiin. Tänään kävin hakee parit imetystopit h&m:sta, joita meinaan myös pitää nukkuessa.

Mä käytin nukkuessakin mukavasti Carriwellin kaarituettomia imetysliivejä. Tosin silloin kun maitoa tuli vielä holtittomasti, en laittanut liivinsuojia vaan harson liivien alle, koska se pysyi varmemmin kun vaihtoi unissaan asentoa.

Mä tilasin ozbabyltä kahet carriwellin toppauksettomat ja kaarituettomat liivit ja oon tosi tyytyväinen! Ei paina ei purista ja pystyy nukkumaan näitten kanssa. Mitkään huipputukevat tämmöset ei oo, vähän niinku paaljon pidetyt matalan tuen perus urheiluliivit mut kyllä nää tästä varmaan sitte kannattavammaksi muuttuu ku tissit tuplaa kuitenki maidon noustessa kokonsa :,D

Onko kellään omakohtaista kokemusta suihkutisseistä ja niiden kanssa imetyksestä. Itsellä alkanut olemaan vähän sellaisesta merkkejä ja olen testannut netistä löytyneitä kikkoja imetyksen suhteen vähentääkseni ilmavaivoja ja oikean imuotteen löytymisen suhteen. Alkuun siis imuote oli hyvä, mutta nyt kun maitoa suihkuaa ja tulee paljon, niin vauva on kaventanut otettaa melkoisesti. Nykyisin imetyksen alussa ei oikein suostu ottamaan parempaa otettaa juurikin tuon suihkuamisen takia. Onko kellään täällä hyviä kikkoja tai rohkaisuja asian suhteen? :)

Mitä kaikkea olet ruusutarha kokeillut? Ainakin pari kertaa samasta rinnasta imetys ja alun pahimman paineen pumppaaminen tai antamalla suihkuta harsoon helpottaa vähän. Ja imetys takakenossa vauva vatsan päällä on hyvä asento. Mulla siis myös suihkutissit ja näillä kikoilla on vähän helpottanut. Imetyksen tuen fb ryhmästä saat tukiäitien neuvoja, ehdottomasti suosittelen kaikille siihen liittymistä :)

Pakko muuten mainostaa Lansinohin liivisuojia. Mulla valuu tissit ihan hulluna - välillä ihan spontaanisti mutta erityisesti kun imetän tai pumppaan. Käytän pääasiassa kotioloissa kestoliivinsuojia, mutta nekin kastuu välillä läpimäräksi alta aikayksikön. Nyt olosuhteiden pakosta otin käyttöön lansinohin suojat (sain näytteitä sairaalasta), toimii tosi hyvin! Neste muuttuu ikäänkuin geeliksi, tosi toimivaa :)

Takaisin