Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos jollakin on vielä vinkkejä isojen tissien ja melko kärsimättömän vauvan kanssa imetykseen niin kuulisin mielelläni. Välillä tulee "hyviä pätkiä" mutta tuntuu riippuvan tähtien asennosta. Joku asento mikä kerran tuntuu hyvältä on ihan surkea seukkikerralla ja vauva hermostuu ja minä kans. Äh...
Onko sulla Kapris kunnon imetystyyny käytössä? Mulla on myös todella isot rinnat, ja kotona kun enemmän imetän, niin Doomoon imetystyyny on ihan ehdoton. Lisäksi meillä poika ei tykkää yhtään imeä niin, että olen itse makuultaan. Meillä toimii nyt parhaiten Ikean mustassa puisessa keinutuolissa imetystyynyn kanssa imetys, poika siis 1kk vanha. Monesti sormella täytyy välillä painaa rintaa pienesti, että nenän röörit ei pienellä peity.
On joo. Lapsi tyynyn päälle kyljelleen, saa luonnollisimman otteen tissistä ja kannattelee vauvan painoa. Ja mikä parasta molemmat kädet on vapaina ja ite on näin mahdollisimman rentoutunut imettäessään. Vahva suositus, ja juuri tuolle Doomoon tyynylle, muita ei kannata edes harkita.Hmm ei ole imetystyynyä. On tuntunut luontevimmalta ilman mitään ylimääräistä ja iso muhkea tyyny tuntuu jotenkin "liian paljolta"
Pitäisi ehkä kuitenkin kokeilla. Onko tyyny siis kannattelemassa lapsen painoa apuna vai?

Hei pro-imettäjät (aamuelokuun) mistä sen tietää milloin vauva on kylläinen, kun kumpikaan näistä kahdesta ei oo koskaan itse irroittautunut tissistä. Painoa tulee nyt hyvin, en ole huolestunut vauvasta, tuli vaan mieleen kun joudun aina itse riipimään vauvan irti nännistä kun en jaksa enää istua paikallani. Onks tää nyt jotenkin tuhoisaa mun vauvan sielulle
![]()