iltatähti2015
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Meillä kans kiukutaan tissillä, iltaisin ja oon mieltänyt sen väsykiukuksi. Toisesta tissistä tulee varmaan huonommin, koska toisinaan hylkii sitä tissiä ja meillä on rintakumi käytössä. Sitä mekin sit kuletellaan mukana :D vaikka siitähän sanotaan et saattaa hidastaa maidon tuloa, mutta mulla on nyt toistaseks tullu niin hyvin et pakkaseenki on menny ja mies syöttelee sit välillä pullosta. Mullakin on tissit ihan eriparia, toinen isompi ja toinen pienempi, mutta toisaalta mulla on muutoinkin ollut tissit hieman erikokoiset..jotenki se vaan nyt korostuu vielä
Meidän vauva on viel sellanen ilta tankkaaja ja sit nukkuukin 5-6 tuntia, kunnes herää tissille. Siitä sit tiheemmin tissittelee aamun aikaan. Meille on tavaksi tullut aamupäivän vaunuilut, saattaa nukkua neljäkin tuntia vaununkopassaan. Ulos ei uskalla jättää kun on niin pirullisen paljon itikoita meillä! Raivostuttavia ötököitä! Lisäksi odotellaan lämpimiä ilmoja, että saatais kulkee lyhythihaisissa, meillä kun on nyt sisälläkin hieman viileä välillä. Mutta tää vauva on niin ihana 
Meidän vauva on viel sellanen ilta tankkaaja ja sit nukkuukin 5-6 tuntia, kunnes herää tissille. Siitä sit tiheemmin tissittelee aamun aikaan. Meille on tavaksi tullut aamupäivän vaunuilut, saattaa nukkua neljäkin tuntia vaununkopassaan. Ulos ei uskalla jättää kun on niin pirullisen paljon itikoita meillä! Raivostuttavia ötököitä! Lisäksi odotellaan lämpimiä ilmoja, että saatais kulkee lyhythihaisissa, meillä kun on nyt sisälläkin hieman viileä välillä. Mutta tää vauva on niin ihana