Imetys

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kolibri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon juonut earth mama, weleda, päivänsäde ja sit yhtä jonka merkkiä en muista. Ostin punnitse&säästästä, vihreä paketti.. kaksi jälkimmäistä edullisempia ja ihan hyviä, earth maman milkmaid kallista, mutta mun makuun parhainta, toi weleda uppoo hunajan kaa, välillä oon puristanu joukkoon bähän limee/sitruunaa

Minä törmäsin eka kerran imetyskoruun, ku kävin lastentarvikeliikkeessä viime viikolla. Hypistelin kyllä, mutta en raski laittaa sellaiseen koruun niin paljoa rahaa.

Ja mä oon juonu sonnentorin imetysteetä! Maku ihan ok kun tottuu :)

Ja imetyskoru ei meillä ole vielä ainakaan poikaa kiinnostanut, kun pitää käsiä oman rintakehän päällä imetettäessä. Kuukauden tai parin päästä varmasti kiinnostaa jo! :)

Meillä pojan aina pidettävä jostain kiinni, esim. Imetysliiveistä tai vetoketjusta kun imetän. Kun saa otteen niin kovasti pitää :) mutta ei vielä ole kyllä erikoisen kiinnostunut mistään korusta varmaankaan. Tykkään koruista mutta lähes kaikissa koruissani pikkuhärpäkkeitä niin en uskalla käyttää niitä nyt kun pieni vaave :)

Earth mamaa tilasin :) ja imetyskoru löytyi n. 15€ pinkkinä ;) osa imetyskoruistahan hipoo huimia hintoja. Liekö niissä edes suurempia eroja.. Raskausaikana haaveilin siitä bolasta mutta jäi tilaamatta.

Ainaki noi kalliimmat imetyskorut oli tosi kivan tuntoisia. Materiaaleissa voi olla eroja.

Kotimama mistä tilasit tuon pinkin imetyskorun? Se väri on mun mieleen ja monesta verkkokaupasta nyt loppu mitä oon katsellut.

Mulle tää koko käsite imetyskoru oli ihan uus mutta taas on sivistytty, kiitos! :)

Noihan on hienoja. Ennen ekaa raskautta pidin koruja kokoajan kaulassa,ranteissa ja sormissa. Nyt ne kaikki lojuu käyttämättöminä kaapissa. Tollasta voisin harkita!

Mä just tänään hypistelin noita bebesissä, mutta jätin vielä kauppaan... ne ois nyt ollu -15% joten mietin hetken ja saatan ehkä kuitenkin käydä vielä ostamassa tän alen aikana :)

Materiaali sellaista, että kun vauva vähän isompi, niin voi tytäkätä sitä hypistellä/pureskella..

Meillä käytössä nyt tilaamani koru ja ite kyllä tykkään <3 ihanan iso ja simppeli, ei kuitenkaan tiellä esim vauvan peppua pestäessä (juuri testattu) :D
kyllä meillä poika jo tarrasi lujastikin kiinni ja väriä kun on niin osuu silmään. Varmasti vähän ajan kuluttua kiinnostas jo enemmän.

Minäkii innostuin ostamaan tommosen, pinkin kans :) Aattelin että kehittäis tuota tavaroihin tarttumista ja sit kun alkaa hampomaan ni toimii matkapuruleluna...

Mä kyllä niin tykkään tästä imettämisestä:Heartpink
Neiti täyttää ensi viikolla 4 kk ja voisi pikkuhiljaa alkaa maistella soseita, toivottavasti se ei vaikuta imetykseen, kun toivoisin imetyksen olevan pääasiallinen ravinto sinne 6 kk ikään saakka ja soseita vaan sen verran että tottuisi niihin. Toki neiti voi päättää toisin.

Imetys on ihanaa, mutten jaksaisi enää imettää yöllä. Toivon että päästään kahden tunnin imetysväleistä vähän pidempiin. Tällä tahdilla en usko että jaksan kovin paljon yli 6kk imettää.. Toivotaan että kiinteiden aloittaminen vaikuttaisi unipätkien pituuteen.

Meillä poika syö edelleen päivisin 1,5-2h välein :) nyt kun tiheänimun kausi on loppumassa niin voi olla reilukin 2h, ja nukkuu yleensä 3-4h päikkärit milloin ei tietystikkään syö. Yöllä herää 2-3 aikaan ja 5-6 aikaan syömään :)

Hauska maitoapumppaillessa huomata miten maidon määrä on 3kuukaudessa kasvanut pojan kasvaessa. Alkuun maitoa tuli 40-50ml , sitten 70-80ml, 100ml ja nyt jo reilu 100ml per rinta.

Menee ehkä vähän ohi tän imetys aiheen, mutta onko muita ketkä yöllä pumppailee kun rinnat meinaa räjähtää? :D

Mulla toinen rinta meinaa aina räjähtää kun likka syö yössä vain kerran toisesta rinnasta. Päivisin kun syö 2h välein niin toki ovat aivan täynnä öisin kun nukkuu 19-07 yhdellä syönnillä. Mut en oo pumpannu, oon vaan tiuhaan vaihtanu suojaa ja joskus kyllä myös lainehtinu maidosta:eek:

Toissa päivänä likka ekaa kertaa "puri" mua syödessään ja hankasi ikeniään nänniin. Siitä sitten intaantuneena aloin tutkimaan ikeniään niin eikös siellä limakalvon alla alaalla edessä ole valkoiset hampaat näkyvissä. Muistan esikolta ne samat valkoiset viivat ennen kun puhkesivat. Tosin en muista kuinka kauan meni näkymisestä siihen kun oikeasti puhkesivat läpi. Toivottavasti kauan koska saas nähdä miten imetyksen käy..esikko ei suostunut enää imemään rintaa hampaiden tullessa kun pullosta sai paljon vähemmällä imemisellä ja sitä kautta ei varmaan sattunut niin paljon se syöminen..

Takaisin