Imetys

Pojan aukile on ihan kuopalla. Näkee huoneen toisesta päästäkin ihan selkeästi. Syö kahden tunnin välein ja annoin jo vähän vettäkin. Johtuisiko ripulista. Saatana ku yhtä hyvää päivää seuraa viisi huonoa! Mulla alkaa usko ja toivo loppumaan.

Mä en kyllä mitään aukiletta oo seurannu. Tarjoon tissiä aina kun poitsu siltä vaikuttaa, että kelpais. Selkeesti nää helteet kyllä vaikuttaa poikaan. Nukkuu normaalia enemmän.

Cedju, joo meillä tyttö vielä suht kalju niin aukileen näkee tai ainakin tuntee jos kuopalla :)

Äsken, kun imetin, kokeilin aukileen kohtaa ja kyllä se selvästi oli kuopalla. Pitääks nyt yölläkin herättää poika syömään useammin?

Itse en ole öisin herätellyt ja meilläkin sisällä jotain 27 kuuma. Mutta 2h välein ollaan päivisin syöty niinku yleensäki aikalailla menee.

Kyllä se aukile tuntuu normaalistikin olevan kuopalla mutta jos se NÄKYY olevan kuopalla niin viittaa kuivumaan... Ja siis sen takia tuntuu kuopalta aina koska siinä ei siis ole kalloa vaan vain ihoa. Kyllähän normaali ihokin painuu vähän kun sitä painaa tai tuntuu vähintääkin pehmeältä.

Paras sääntö kai on että tarjoaa useammin maitoa ja seuraa pissavaippoja..

Meillä poika nukkui levottomasti tänään päivällä. Toivottavasti nyt yöllä nukkuu pitkää pätkää!

Ei sitä suoranaisesti itse ainakaan siis sitä aukiletta painele vaan ihan sormella kun vetää leveästi vauvan päätä pitkin takaraivolta otsalle niin tunnen onko kuopalla vai ihan ok. Mut joo, ehkä se pissavaippojen määrä kertoo parhaiten että mikä on pikkuisella nestetankkauksen laita... :)

Meillä kun ei silmällä nää koko aukiletta pojan pitkän tukan takia. Mut täytynee alkaa laskea pissavaippoja.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vauva ei tunnu helteistä sätkähtävän. Eilen n. + 29 C manducassa ja vaunuissa, pärjäs hyvin. Pissaa tulee ja juo maitoa janoonsa parin tunnin välein. Tänään ollaan otettu vähän takaisin ja pyöritty kaupassa ja nukuttu kotona kunnon päikkärit ilmalämpöpumppu viilentimenä. Illalla käytiin rannalla jossa ihanassa helleasussa ihan viihtyi. Välillä huolii vain toisen rinnan, tiedä sitten miksi... Onneksi on helle, saa pitää kaikkia ihania asuja, joita vauva on saanut ja ei tartte pukea niin paljon. Toivottavasti kaikkien vauvat nyt joisivat, eivätkä lakkoilisi.

Meillä poika tuntuu huolehtivan kans nesteytyksestä vähän liiankin kanssa ja heräsi läpi yön tunnin välein syömään. Onneksi suostui nukkumaan kuitenkin ysiin asti! Nyt aamutankkaus käynnissä ja sen jälkeen pikku vaunulenkille ennen kaikista kuuminta hetkeä!

Itsekin meinasin tänään kipaista tyttöjen kanssa vaunuilla mummolaan mutta vasta siinä iltapäivästä sitten. Ja meilläkin tosiaan pieni syö 2 h välein päivällä mutta yöt menee yhdellä.
Löytyy ilmalämpöpumppu myös meiltä mutta ei viitsi aivan sitä huudattaa kun on aika plusmiinus nolla se hyöty jos kovin viilentelee sillä kesäisin :)

Eilen illalla poika nukahti ilman tissiä n. 21:30 ja heräs syömään vasta klo 3:00 ekan kerran. Se mikä oli jännä ja vähän pelottavakin juttu, että mun rinnat ei tuntuneet lainkaan pinkeiltä vaikka noin monta tuntia oli edellisestä syötöstä. Ja liivinsuojatkin oli ihan kuivat. Missä vika??

Siun tissit alkaa oppia rytmiin ja pahin ylituotanto on poissa. Ei se oo mikää vika, se on ominaisuus :) Sitä maitoa voi silti olla paljonkin vaikkei tulekaan turvotusta ja vuoda yli.

No on tää kyl kivempi, ku pinkeet tissit ja liivinsuojat jatkuvasti märkinä. Pojankin on helpompi saada ote rinnasta, kun ei oo liian pinkeä.

Miten saatte teidän vauvat nukkumaan ilman tissiä? Onko se koulutuksen tulosta vai ominaisuus sekin..? Nim. Haavelija

Meillä tuo poju harrastaa iltaisin tissin kanssa riitelyä. Ja mulla menee hermo siihen jatkuvaan huitomiseen, potkimiseen ja nännin vetämiseen. Lopetan tylysti imettämisen ja jätän pojan tutin kanssa joko omaan sänkyynsä tai meidän sänkyyn. Siihen se monesti sit nukahtaa tutti suussa. Tai sit vaihtoehtoisesti poika jää isänsä huomaan.

Takaisin