Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei aika hyvin!Juu on alkanu. Puolen vuoden kohdalla kierto starttas vaikka imetän vielä ympäri vuorokauden.
! Oi ihana joulutonttu! Toivotaan että kaikki menee ny hyvin eikä tuhru kerro mitään
ja hcgtä mitattu ainakin kolmessa raskaudessa. Kahdessa useaan otteeseen :angelic:
?
En ”voi” kellekään tätä fiilistä jakaa, kierto ei oo edes alkanu ja plaaplaa. Tekis mieli vaan harrastuksena tehdä noita ovistikkuja vaikka tiedän että turhapa niitä on seuraavaa puoltavuotta tehdä vaan tekemisen ilosta
mut miten hauskaa onkaan nähdä kaks viivaa tikussa 

Ei sillä etteikö ne rakkaita olis ja tekemällä tehtyjä ja kovin haluttuja Alkoi oikein naurattaa, kun viikonloppuna oli aika onnellinen ja iloinen olo koko raskaus uutisesta, mutta sitten maanantaina tuli ihan puskista toisenlaisia ajatuksia. Ihan mahaan sattui ajatus, että apua, kohta mun tyttö joutuu jakamaan äidin ja kasvamaan "isoksi". Sitten alkoi jo olemaan vähän paniikin omaisia tuntemuksia, että oltiinko nyt vähän liian hätäisiä tässä yrittämisessä ja voisko tän jotenki vielä perua. 2,5v tulee ikäeroa näille, onko se ihan liian vähän ja huono ajankohta ymym. :D Tais olla lievä ajatustulva kaikesta ja onneksi ohimenevä.
Tai niin mä ainakin ajattelen. Mulla tuli kans sellanen paniikki aluksi kun kaikki tapahtui niin nopeasti (meillä tärppäs kertalaakista). Nyt on 6+5 ja alkaa pikku hiljaa tupsahdella niitä iloajatuksia, kun välillä muistaa että: "Mä olen raskaana!
" Että uskon, että siihen tässä orientoituu ja kun konkretiaa tulee ultrien ja muiden kautta niin ilo kasvaa. :)
Tai no. Esim matkailu on kallista jne. Jotenki yhteiskunta on rakennettu maksimissaan 2+2 perheille. Hotellit ja muut nihkeilee isomman poppoon kanssa ja perushuoneisiin ei mahdu
uraäitiä musta ei saa vaikka semmoinen ammatti periaatteessa olis :angelic: