Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

(mikä sikäli pitäisi kai olla murheista pienin kun eihän me vielä edes yritetä vaan pikemminkin vähän yritetään välttää se raskautuminen
).

normaalisti se on ollut suunnilleen kp 15-18. Viime yönä oli omituisia menkkamaisia juilimisia alavatsalla, siis ihan kunnolla kipeitä, mutta ei kyllä ihan näin ajoissa pitäisi menkkakipujenkaan alkaa vaivata... Tuolla kierron puolen välin tienoilla juili kyllä vasemmalle puolelle munasarjoihin ja alavatsaan ovismaisesti, mutta kananmunalimoja ei ole tullut missään vaiheessa, mikä on minulla se varma ovismerkki. 

mutta ei ole ainakaan toistaiseksi ollut tarvettakaan.
sitä paitsi niin aikaista vielä, että tuskin ees näkyis mitään, eikä mitään hajua että oliko sitä ovista ja jos oli niin milloin se oli! Ens viikon pe-la pitäis menkat olla tuloillaan, että jos sen viikonlopun jälkeen ei näy tätiä niin sitten testi kauniiseen käteen. 
kun haaveissa oli se ruuan ja juoman suhteen vapaa viikonloppu! Mutta katsellaan.
ja tänään on sitten kitisty ja vastustettu nukkumista oikeen urakalla. Näinä hetkinä toivois jo että ois koko imetys ohi:arghh: lapsen omat syömiset käy kuitenkin niin tarkan syynin, itse ei näköjään vieläkään tajua lukea kaikkia pakkausselosteita
mutta ei kyllä käynyt mielessäkään, että sipseissä voisi olla maitoa! Mutta toisaalta olen löytänyt sitä mm. majoneesista ja aromisuolasta...