Imettävät kuumeilijat

Missä määrin muuten imetätte? Luin tuolta imetyksen tuesta että imetyksen lopetus etenkin sotkee hormoneja ja tekee alkuraskauden oireita :wideyed: Jännä, että sekin on noin selkeesti huomattu. Sama koski mun mielestä sitä, kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen.

Mulla ei olllu tätä hikoilua juurikaan ku menkat alkoi kesällä. Nyt huomaan, että kun yöllä imettää niin tulvahtaa semmoine kuuma-aalto vaikka muut nukkuu untuvatäkeillä :wtf: Voihan se olla että tää kaikki hormonihomma kränää kun yöt menee vaihdellen. Tossa välillä oli vain yksi imetys joskus puolilta öin, nyt kipeenä lussuttaa aika tiheästi :sorry:

voihan Turotus. Mikä kp menossa? Onks sulla nyt vaihdellu menkat. Sori jos oot puhunu, kipeänä ei taas muisti pelaa
Mä imetän 4-5 kertaa päivässä. Aina ruokailun jälkeen, paitsi jos päikkärit kestää pitkään ja välipala menee myöhäiseksi, jätän sen tai päivällisen jälkeisen imetyksen pois.

Tissi tuntuu kyllä olevan paras lohduntuoja kipeenä, meilläkin flunssasena ja hampaita tehdessä roikutaan koko ajan rinnalla. :rolleyes:

Silleen kiva että jollain muullakin mennyt myöhään kierron starttaamisen kanssa, melkeen kaikki joitten kanssa oon puhunu asiasta on vaa ihmetelly miten voi olla mahollista ettei vieläkään oo alkanu ja mahtaako olla ihan normaalia. Ohan tässä silleen puolensakin, mullakin ainaki ennen synnytystä oli ihan kamalat menkat että ei niitä silleen ikävä oo. Vähän vaa huolettaa kuinka isoksi mahtaa ikäero venyä jos tässä saa pitkäänkin vielä odotella menkkoja ja sitten vielä sitä plussaa.
Mä haluaisin max kahden vuoden ikäeron ihan siitäkin syystä, että haaveilen neljästä lapsesta. Ei saisi hirveästi venyä nämä välit, jos meinaa ehtiä. Mies on puhunut kolmesta, niin saa nähdä, kuinka käy sitten, jos ollaan joskus kolme saatu pyöräytettyä :grin

Mä haluaisin max kahden vuoden ikäeron ihan siitäkin syystä, että haaveilen neljästä lapsesta. Ei saisi hirveästi venyä nämä välit, jos meinaa ehtiä. Mies on puhunut kolmesta, niin saa nähdä, kuinka käy sitten, jos ollaan joskus kolme saatu pyöräytettyä :grin
Eeikö se ukko nyt neljänteenkin sitten aikanaan taivu :wink

Mulla oli papakoe aamulla. Lääkäri otatti kasan kokeita samalla. Noinniinku vuosihuolto. Kyllä mun syy kaikkeen sotkuun taisi selvitä. FSH ja LH on vaihdevuositasolla :sad010 mun taival täällä kuumeilijoissa taitaa olla tässä

Mulla oli papakoe aamulla. Lääkäri otatti kasan kokeita samalla. Noinniinku vuosihuolto. Kyllä mun syy kaikkeen sotkuun taisi selvitä. FSH ja LH on vaihdevuositasolla :sad010 mun taival täällä kuumeilijoissa taitaa olla tässä
Voi ei :3some Eikö sulla vielä pari kuukautta sitten ollut jotkut (samat?) arvot ihan yllättävän hyvät? Vai oliko ne eri? Tsemppiä! <3

Voi ei :3some Eikö sulla vielä pari kuukautta sitten ollut jotkut (samat?) arvot ihan yllättävän hyvät? Vai oliko ne eri? Tsemppiä! :Heartred
Oli. Se tässä ihmetyttää. Vaikka tiedän että romahdua kai voi tulla äkkiäkin. Se FSH oli silloin 10,8 ja nyt jo 47,5 tai jotain sinnepäin.

Eikä, oon niin pahoillani :sorry::3some

Kiitos teille. Kyl mä varmaan tjottailen vielä ilman isompia hormoneja. Katsotaan sit mitä gyne sanoo. Ja järki jossain vaiheessa

Kroppa ehkä alkaa osoittaa jotain heräämisen merkkejä, menkkajomot vaihtu eilen oikeen munasarjan juilimiseen, varsinkin kävellessä tärähtäessä tekee kipeää. Haluja ja limojakin on ehkä hieman normaalia enemmän.

Voi kökkäre:sad010on naisen elämä hieman hanurista, kun tää hedelmällinen ikä on niin kovin rajattu:sad010 ja joillakin just viel ihan liian aikaisin :sad010oon pahoillani:Heartred

Mulla oli eilen ovis. Ilo vaihtui aamulla pettymykseen. Tätä samaa vuotopasketta mitä on koko vuosi ollut. Oon ihan kypsä!

Voi kökkäre:sad010on naisen elämä hieman hanurista, kun tää hedelmällinen ikä on niin kovin rajattu:sad010 ja joillakin just viel ihan liian aikaisin :sad010oon pahoillani:Heartred

Mulla oli eilen ovis. Ilo vaihtui aamulla pettymykseen. Tätä samaa vuotopasketta mitä on koko vuosi ollut. Oon ihan kypsä!
Pasketta todella :Heartred Kyllä kait tästä taas noustaan. Kele. Mullon semmonen fiilis ettei mun taistelu oo vielä taisteltu :taunt010 (hymiö elämälle, ei sinulle :Heartred)
Voi itku, onhan tuo nyt käsittämätöntä. Jospa ne keksis nyt räjäyttävän hoitomuodon. Onko teillä niihin sävelet selvillä? Millä kaavalla ja systeemillä ne nyt menis sitten?

Kroppa ehkä alkaa osoittaa jotain heräämisen merkkejä, menkkajomot vaihtu eilen oikeen munasarjan juilimiseen, varsinkin kävellessä tärähtäessä tekee kipeää. Haluja ja limojakin on ehkä hieman normaalia enemmän.
Jej! Jospa nyt! Jotain suuntaan tai toiseen :cheers:thumright

Pasketta todella :Heartred Kyllä kait tästä taas noustaan. Kele. Mullon semmonen fiilis ettei mun taistelu oo vielä taisteltu :taunt010 (hymiö elämälle, ei sinulle :Heartred)
Voi itku, onhan tuo nyt käsittämätöntä. Jospa ne keksis nyt räjäyttävän hoitomuodon. Onko teillä niihin sävelet selvillä? Millä kaavalla ja systeemillä ne nyt menis sitten?

Eihän tässä ole mikään selvillä. Odotellaan vasta aikaa ensikäynnille:hilarious::hilarious::hilarious:

Nipanderi, on toi vuotelu ihan järjetöntä, toivottavasti hommat lähtis etenee nopeesti ensikäynnin jälkeen. :smiley-bounce012

No kyllä! Eiköhän se siitä! Ootko tehny mitään tikkuja/mittaatko lämpöjä tms?
Esikon yrityksessä tykkäsin mitata lämpöjä, mutta nyt yöt on niin rikkonaisia että lämmöt varmaan näyttäisi mitä sattuu. Ovistestejä oon harkinnu, mitkäköhän olis hyviä :scratch

Nii aivan totta. Ajattelin et jos olis ollut jo jotain. Niinhän se olikin, hyvä minä :shy:
No. Peukut enivei! Suunta on vain ylöspäin!

Se on totta:hilarious: toivottavasti ei tarviis käydä mitään letrot+luget tai inssi puuhia. Mun puolesta mentäis suoraan vaan sammuttamaan tää oman kehon toiminta ja ivfnä vaan. Jotenkin tuntui inssit ym yhtä turhalta kun tää luomuilukin, kun ongelma on, että limakalvo (?) tai joku siellä lähtee purkautumaan heti sen hemmetin ovulaation jälkeen. Ihan turhahan tässä sillon on toivoa, että sinne muka joku voisi sitten kiinnittyäkään:sad010

Takaisin