Sharmander
Asioista perillä oleva
No joo. Tämä onkin vähän taitolaji ja riippuu sit onko ihsellä ns normisysteemit vai tällanen sekameteli kuin itse.Esikon yrityksessä tykkäsin mitata lämpöjä, mutta nyt yöt on niin rikkonaisia että lämmöt varmaan näyttäisi mitä sattuu. Ovistestejä oon harkinnu, mitkäköhän olis hyviä
Ennenku mulla alkoi menkay sain onoff tummia tikkuja ajoittain. Luin että imettäessä LH erittyy ajoittaisina piikkeinä kunnes imetys vähenee riittävästi että sellainen tasainen aaltoileva erirys pääsee alkamaan. Se sysää muun systeemin liikkeelle. Sit yks kerta sain ”olot” ja tumman oikeeoppisen plussan ja tästä 5pv alkoi vuoto. Kaverilla kellä samanikäinen kävi samoin. Ekat kierrot luteaali oli tosi lyhyt.
eiköhän kaikki tikut sinänsä toimi. Mulla aikanaan PC näytti sekavasi tummaa viivaa, vaihdoin RFSUn ja aloin löytää oikean plussan. Se pysyi muuten haaluna selkeesti. Sit jossain kohtaa taas RFSU ei koskaan pompannu plussalle mut PC näytti selkeen plussan jonka varmistin digillä. Rfsu oli haalu siinä kohtaa.
Nyt tämä kierto on ollu tätä pskaa ja syy sitten toi mikä on