Imettävät kuumeilijat

Mitäs mitäs, jännitys jatkuu sittenkin :wideyed: Kunnon vuoto ei oo vieläkään alkanut. Sitä samaa aavistuksenomaista rusehtavaa tippaa tulee pyyhkiessä. Kellontarkat menkat on nyt päivän myöhässä. Pitääkö sitä kuitenkin huomisaamuna testata? :nailbiting:
 
Mitäs mitäs, jännitys jatkuu sittenkin :wideyed: Kunnon vuoto ei oo vieläkään alkanut. Sitä samaa aavistuksenomaista rusehtavaa tippaa tulee pyyhkiessä. Kellontarkat menkat on nyt päivän myöhässä. Pitääkö sitä kuitenkin huomisaamuna testata? :nailbiting:
No todellakin testaat :nailbiting:
 
Hopihopo testiä. Mietinkin et maailmankiejat on kyl omaan korvaan sekaisin jos nega on noilla oirein. On itselläkin ollu parissa kierrossa kovat oireet mut kun vuoto tullu dpo8-9 nii ei oo tarvinnu arpoa. Tuohan on ihan toinen tarina jos menkat myöhässäkin:gen014
 
Ei täälläkään uutta. Kp 27 ja ei ovista ei menkkoja ei mitään. Täysin nollaolo kaikkineen. Maito ollut tänään vähän tiukalla mut olen kuluttanu jo vissiin 20 ovistikkua tähän kiertoon joten en enää tee. Olokoot.
 
Ei täälläkään uutta. Kp 27 ja ei ovista ei menkkoja ei mitään. Täysin nollaolo kaikkineen. Maito ollut tänään vähän tiukalla mut olen kuluttanu jo vissiin 20 ovistikkua tähän kiertoon joten en enää tee. Olokoot.
Kyllä naisen keho osaa vastustaa, päättänyt vajota talviuneen ja palailla keväällä asiaan?
 
Täällä on kp 22. Viime päivinä on ollut runsasta valkovuotoa, tarmonpuuskia (:D), mielialanvaihteluita, kuivuneita huulia, menkkamaisia kipuja ja muita mahakipuja. En edes tiedä, oliko mulla ovulaatiota ja milloin se oli, kun en muistanut joka päivä tehdä ovulaatiotestiä. Mutta harrastimme seksiä usein (kp 8-21 8 kertaa), joten ei sitä ovulaatiota varmaan onnistuttu missaamaan, jos sellanen oli. Tarmonpuuskilla tarkoitan sitä, että eilen leivoin yhtäkkiä pitsaa ja lettuja, koska teki mieli. Muuten en ole todellakaan mikään ruuanlaittaja/leipoja, vaan meillä lähinnä mies kokkailee.
 
Täällä on kp 22. Viime päivinä on ollut runsasta valkovuotoa, tarmonpuuskia :)D), mielialanvaihteluita, kuivuneita huulia, menkkamaisia kipuja ja muita mahakipuja. En edes tiedä, oliko mulla ovulaatiota ja milloin se oli, kun en muistanut joka päivä tehdä ovulaatiotestiä. Mutta harrastimme seksiä usein (kp 8-21 8 kertaa), joten ei sitä ovulaatiota varmaan onnistuttu missaamaan, jos sellanen oli. Tarmonpuuskilla tarkoitan sitä, että eilen leivoin yhtäkkiä pitsaa ja lettuja, koska teki mieli. Muuten en ole todellakaan mikään ruuanlaittaja/leipoja, vaan meillä lähinnä mies kokkailee.
Mulla on välillä noita samoja. Mistähän nekin johtuu :wideyed: Monesti katon vaan tätä tavaramäärää mut ei oo yhtään virtaa tehdä mitään. Nyt yks pv pistin tuulemaan ja hävitin monta kassillista kiertoon ja myyntiin :hilarious: Sit yks päivä kans leivoin mitä en piiitkään aikaan. mikä hormoni tonkin tekee. Aikaisemmin se osui oviksen kohdalle mut ny ei oo sitäkään selitystä.

mua harmittaa et ne kaks kolme ”järkevää” kiertoa oli ja meni. Nyt nämä näyttää pidentyvän pitkiksi ja kummalisiksi. Mä olen raskautunu omillani aina jonkun hässäkän jälkeen, aikanaan yhden lapsettomuushoitorallin jälkeen, sitten imettässä kakkosta (toisesta kierrosta) ja sit tämä elävä iltatähti tosiaak siitä pilleritaukokierrosta. Jotenki uskon että kroppa on ollu lepotilassa ja boostaa solun liukkeelle. Nyt ku YK on jo ties monesko niin ei jaksa uskoa että enää mitään tapahtuisi.
 
Pitkä kumma kierto jatkuu täälläkin... Nyt kp 31/28, eikä vieläkään mitään uutta. (Tosin vähän epäilin tavallista myöhäisempää ovista tässä kierrossa, mutta siitäkin alkaa kohta olla pari viikkoa.)
Sitä samaa rusehtavaa tippaa vv:ssa aina välillä pyyhkiessä. Jatkunut siis jo neljä päivää. Ei mulla näin pitkää ja näin vähäistä tiputtelua ole ollut ainakaan raskauden jälkeen. En muista esikoisen yritysajaltakaan. Niitä menkkamaisia kipuja ei ole enää pariin päivään ollut. Alkaisi jo menkat, niin pääsisi tästä...
 
Pitkä kumma kierto jatkuu täälläkin... Nyt kp 31/28, eikä vieläkään mitään uutta. (Tosin vähän epäilin tavallista myöhäisempää ovista tässä kierrossa, mutta siitäkin alkaa kohta olla pari viikkoa.)
Sitä samaa rusehtavaa tippaa vv:ssa aina välillä pyyhkiessä. Jatkunut siis jo neljä päivää. Ei mulla näin pitkää ja näin vähäistä tiputtelua ole ollut ainakaan raskauden jälkeen. En muista esikoisen yritysajaltakaan. Niitä menkkamaisia kipuja ei ole enää pariin päivään ollut. Alkaisi jo menkat, niin pääsisi tästä...
Njäh. Mistähän nää vaihtelut johtuu!? Mielestäni imetyksen määräkin on ihan sama ku tässä 6kk aikana muutenkin (plus miinus)
 
Njäh. Mistähän nää vaihtelut johtuu!? Mielestäni imetyksen määräkin on ihan sama ku tässä 6kk aikana muutenkin (plus miinus)
Niinpä! Mulla on toisaalta selvästi vähentynyt imetys tämän kierron aikana siksi, että lopetettiin ne yöimetykset. Ehkä tässä jotain hormonivaihtelua on sen takia, who knows... Mutta alkuviikon maidontiukkuuden jälkeen nyt sitä suihkuaa taas ihan normaalisti.
 
Täällä on kp 22. Viime päivinä on ollut runsasta valkovuotoa, tarmonpuuskia :)D), mielialanvaihteluita, kuivuneita huulia, menkkamaisia kipuja ja muita mahakipuja. En edes tiedä, oliko mulla ovulaatiota ja milloin se oli, kun en muistanut joka päivä tehdä ovulaatiotestiä. Mutta harrastimme seksiä usein (kp 8-21 8 kertaa), joten ei sitä ovulaatiota varmaan onnistuttu missaamaan, jos sellanen oli. Tarmonpuuskilla tarkoitan sitä, että eilen leivoin yhtäkkiä pitsaa ja lettuja, koska teki mieli. Muuten en ole todellakaan mikään ruuanlaittaja/leipoja, vaan meillä lähinnä mies kokkailee.
Ajoitus ainakin on kohdillaan! Ja aika hyviä mahdollisia oireita. Voiko kuivat huuletkin olla oire? Mulla huulirasvariippuvaisella ne taitaa tosin olla muutenkin aina kuivat...:hilarious:
 
Niinpä! Mulla on toisaalta selvästi vähentynyt imetys tämän kierron aikana siksi, että lopetettiin ne yöimetykset. Ehkä tässä jotain hormonivaihtelua on sen takia, who knows... Mutta alkuviikon maidontiukkuuden jälkeen nyt sitä suihkuaa taas ihan normaalisti.
Oliks sulla sillo oviksen aikaan selkeet olot/jälkeen? Eihän nyt olis voinu olla vasta silloin ku maito oli tiukassa?
Joo voihan se olla että tää vaihtelu ylipäätään vaikuttaa että kroppa sekoilee :hungover:
 
Ajoitus ainakin on kohdillaan! Ja aika hyviä mahdollisia oireita. Voiko kuivat huuletkin olla oire? Mulla huulirasvariippuvaisella ne taitaa tosin olla muutenkin aina kuivat...:hilarious:

Jostain mä luin, että jollain oli ollut oireena ennen plussaa kuivat huulet. :D Tässä alkaa vähän liikaakin tarkkailemaan oloaan ja oireitaan.
 
Oliks sulla sillo oviksen aikaan selkeet olot/jälkeen? Eihän nyt olis voinu olla vasta silloin ku maito oli tiukassa?
Joo voihan se olla että tää vaihtelu ylipäätään vaikuttaa että kroppa sekoilee :hungover:
Tänään tuli kp1. Onneksi pääsi tästä ihme tuhruilusta. Nyt tämä myös täsmäsi aika hyvin niihin myöhäisempiin ovisoloihin, eli se selittää pidemmän kierron. Yk5 alkakoon! :wacky:
 
Missäs muut menee täällä? :smiley-bounce016

Voi apua, Flon mukaan seuraavat menkat alkaisi jouluaattona... Ois kyllä paras mahdollinen joululahja tehdä silloin plussatesti :excited001
 
Takaisin
Top