Imettävät kuumeilijat

Ei vahvistunut. 2päivää venytti luteaalia normaalia pidemmäksi, mutta muihin testeihin ei tullut viivoja kuin tuohon perjantaiseen. Ehkä kiinnittymistä yritti? Kp1 siis tänään, ikävä kyllä.

Harmi :sad001 mutta ainakin luteaali piteni, se on aina positiivista! Mulla on pitentynyt, kun kierto käynnistyi se oli 10 ja nykyyän jo 13.

Pakko tulla kertomaan teille jotka painitte lyhyen luteaalisen kanssa. Mä täällä olen joskus vuosi sitten puhunukkin, mutta ei ole erikoista tapahtunut kun vasta tänään. Mulla siis lueaalivaihe ollu koko ajan 7-8 eli todella lyhyt. Nyt kuitenkin havahduin eilen että nyt on jo 9! Tänään sain sitten haamun kiinni testiin eli kaikki on mahdollista<3 meillä siis lapsi 1.5v ja käy vielä ahkerasti päivällä tissillä!

Hienoa esikko1, onnea! Niin se voi yllättää :)

Täällä varmaa imetys vähenee jälleen, kun palaan töihin huhtikuussa ja lapsi 2v menee päiväkotiin. Tosin nyt jo hoidosta äitini luota kotiin tullessaan juoksee lapsi suoraan luokseni tissille, lapsentahtinen imetyksen lopetus ei liene ihan huomenna..

Moikka! Mäkin liityn tähän keskusteluun. :) Esikoiseni on vähän reilu 2-vuotias ja käy vielä rinnalla päivisin noin 3-6 kertaa. Menkat alkoi kyllä jo hänen ollessa 7-8kk ja kohtalaisen säännöllisinä. Välillä on kierto heitellyt niin että joskus ollut 28pv ja joskus jopa 45pv! Yleensä kuitenkin n 32pv. Ehkäisy jätettiin vasta viikko sitten pois ja nyt ois vissiin sitte ne kuuluisat piinaviikot käynnissä.

Kiva kun tulit tänne kuumeilemaan ja kirjoittelemaan, hildurbia! Toivottavasti plussaat heti :)

Olisi mahtavaa saada tähän ketjuun enemmänkin eloa.

Täällä jännitetään plussaanko just ennen töihinpaluuta:woot: se se olisikin yllätys!

Hei apuja kaipaan jos ois muitakin plussanneita vielä roikkumassa. Mikä auttaa tähän järkyttävään kipuun imettäessä!? ;(

Mulla on kaksivuotias imetettävä. En ole ajatellut, että imettäminen hirveästi kohdallani vaikuttaa raskautumiseen, kun kuukautiset alkoivat yli vuosi sitten ja tasaantuivat säännöllisiksi melko pian. Tammikuussa koin kuitenkin keskenmenon niin tottakai mietityttää, onko imetyksellä osaa asiaan.

Tässä pikkasen kuumeillaan toista. Ikääkin on jo yli 35v, joten ei tässä hirveän kauan aikaa ole jahkailla. Nyt kp... Ööö.. 14 vissiin. Ovulaatiota odotellessa.

Tuota raskaaksi 2019 - ketjua olen taustalta seuraillut, mutta siellä on niin kova pölinä, että en pysy perässä. :rolleyes:

Hei apuja kaipaan jos ois muitakin plussanneita vielä roikkumassa. Mikä auttaa tähän järkyttävään kipuun imettäessä!? ;(
Kun plussasin hetkeksi viime vuonna, sattui imetys vähän samaan tapaan kuin ensi-imetys aikanaan. En kyllä keksinyt silloin mitään mikä helpottaisi :( hampaat irvessä imetin. Toivottavasti kivut lakkaa pian!

Hei pronssi, tervetuloa :) Meillä on samankaltainen tilanne, mullakin on 2v imetettävä tässä ja viime vuonna tosiaan oli km, joskin varhainen. Mietin kyllä kanssa oliko imetyksellä osaa, mutta päätin että ei kai, vaikka varmasti vaikuttaa kiertoon negatiivisesti.

Voi kiitos! Katsotaan miten käy, välillä tuntuu että jotain oireita jo olisi, mutta voi olla että vaan mieli tekee tepposia. :smiley-ashamed004
Se on jännä kun alkaa piinaillessa tarkastelemaan oloja, oireita kyllä on huomaavinaan :) voi ne kuule ollakin, toivotaan että on sitä itseään:wink

Tohon vaikuttaako imettäminen keskenmenoon on vähän ristiriitainen. Imettäminen heikentää hetkellisesti munasolujen laatua (hormoonit) et siinämielessä heikko yksilö on voinut hedelmöittyä. Mut jos imettäessä ei tule kipeitä supistuksia ei aiheta keskenmenoa. Mutta joka tapauksessa se huono säkä että huono munasolu hedelmöittyy niin voi tapahtua ilman imetystäkin. Eli ei pidä pistää imetyksen syyks.

Täällä yks imettävä kuumeilija. Meitsillä ois piinapäivät menossa. Mahdollisesti yheksäs päivä oli kiinnittymiskivut. Siitä lähtien pahoinvointia ja tissit vuotaa ja on ihan törkeen kipeet. Jos viä muutaman päivän odottelis ennen testiä.

Tohon vaikuttaako imettäminen keskenmenoon on vähän ristiriitainen. Imettäminen heikentää hetkellisesti munasolujen laatua (hormoonit) et siinämielessä heikko yksilö on voinut hedelmöittyä. Mut jos imettäessä ei tule kipeitä supistuksia ei aiheta keskenmenoa. Mutta joka tapauksessa se huono säkä että huono munasolu hedelmöittyy niin voi tapahtua ilman imetystäkin. Eli ei pidä pistää imetyksen syyks.

Täällä yks imettävä kuumeilija. Meitsillä ois piinapäivät menossa. Mahdollisesti yheksäs päivä oli kiinnittymiskivut. Siitä lähtien pahoinvointia ja tissit vuotaa ja on ihan törkeen kipeet. Jos viä muutaman päivän odottelis ennen testiä.
Tervetuloa Minni2016 :)
Niinhän se on, että monet tulevat raskaaksi eivätkä saa keskenmenoa, vaikka imetys käynnissä. Toivottavasti kaikkia täällä nyt lykästää!
Sullakin piinaviikot! Oireiden puolesta kuulostaa kyllä hyvältä, toivottavasti testipäivä tulee pian:)

Minni2016, kuulostaa lupaavilta oireilta!

Mä luulen, että ne vähäiset oireet mitä itsellä oli liittyi varmaan johonkin muuhun. Ei oo enää mitään, pinna kireällä niin kuin yleensä aina ennen menkkoja ja naamaankin puskee isoa finniä. Viime raskaus oli myös kyllä hyvinkin oireeton, mutta muistaakseni jonkinlaista (varmaankin kiinnittymis)limaa tuli silloin yhtenä päivänä. Nyt ei ole sellaistakaan ollut vaan pelkkää kuivaa kautta. :shifty:

Mullaki piinapäivät menossa. Meidän esikoinen siis ens kuussa 2v. En muista oisko mulla hänen raskausaikana ollut mitään oireita kun oli tärpännyt.. en muista mitään. Positiivisen testin kun tein se oli yllätys. Rv 6 sitten alkokin se älytön hyperemeesi.. Sulla kumminki tyypilliset oireet nii hyvinki vois olla pikkunen matkassa. :)

Mulla oliki ylhäälle laitettuna niitä oireita ja sillon oli ollu just rinnat arat ja väsyttäny ja jotain krampin tapaisia.. tuskin nyt siis on mitään tapahtunu kun ei oo oireita mitään. Jotain lähes mitättömiä kramppeja oviksen aikoihin vaan.

Muokattu viimeksi:
Mulla on kahdessa ekassa raskaudessa ollut ensioireena paineentunne alavatsalla. Kolmannessa oli aamulla etomista pari aamua ennen positiivista testiä. Eli voi olla myös eri oireita raskauksissa :) Oi että kun olisi ihana taas plussata :Heartred

Miten aikaisin jengillä on ollut tapana testailla? Esikoisen kohdalla testasin vasta kun menkat oli viikon myöhässä, nyt tekis jostain syystä mieli testailla jo aiemmin... menkkojen oletettu alkamiskohta, jos ovat alkaakseen, ois vasta sunnuntaina. Kaksi testiäkin kävin ostamassa, ihan vaan varuilta. :angel4 En tiedä jaksanko sunnuntaihin saakka ootella.

Takaisin