Hei kaikille pitkästä aikaan! Täällä imetän vielä poikaa 4kertaa päivässä eli ollaan tässä reilu kuukaus jo hiljalleen siirrytty korvikkeeseen. Poika on 8kk ja nyt sain sitten plussan testiin viime viikolla . Kahdet menkat kerkesi olla ja mä olin jo luovuttamassa tän kierron suhteen, kun mies sattui tulee ovulaatio aikaa viikon kestävään flunssaan. Tänään piti tehdä uus testi, kun niin vähäiset oireet ollu. On tosi vaikea uskoa vielä että sitä ois muka jo raskaana .
View attachment 74528
Tsemppiä kovasti muille! Toivon tänne pian muillekin plussia!! :) Mä jatkan imetystä miten parhaaksi näen, mies on sitä mieltä et ois hyvä kokonaan lopettaa kun puklailu vähentyny huomattavasti pojalla. Jostain syystä puklu lentää joka imetyksen jälkeen ja korvikkeella ei . Katsotaan miten käy :).
Hurjasti onnea! Toivottavasti ei tarvii kuitenkaan imetystä lopettaa! Ois harmi! Meilläki tyttö puklas paljon pienenä ja melkeen vuoden ikään se kestiki mutta sitte yhtäkkiä loppu jossain välissä. Ikinä en imetystä lopettanu tai vähentäny eikä tippaakaan korviketta onneksi joutunu antaan. Edelleen tyttö 1v 7kk käy rinnalla ahkerasti.