Imettävät kuumeilijat

Koska Eliza aiot testailla? Mä oon jotenkin tosi malttamaton ja mietin jo millä dpo:lla alkais testata

No mää yritän odottaa maanantaihin, dpo8:an. :grin Ei siellä mitään nähtävää ennen sitä edes voi olla, mutta mulla on kyllä vino pino ebay-halpis liuskoja kaapissa, jotka kyllä riittää jos vaikka testais joka aamu näinä piinapäivinä. Mutta koitan hillitä itteni. :p

Mulla on tänään dpo 9 ja vaikka mieli tekisi niin yritän vaikka kiukulla sinnitellä ensi viikkoon, edes maanantaihin ennen kuin testaan:joyful: oon tilannu noita kotitestin one step puikkotestejä ja sit löytyy vielä pregcheck.

Kiinnostais muuten tietää, plussanneet imettäjät, onko teillä tullut ennen plussaa tissioireita? Mä oon tienny nimenomaan kipeistä rinnoista kaksi aiempaa raskautta jo ennen testiä, mutta nyt kun imettää nii en tiedä yhtään :D viime kierrossa olin jo satavarma että nyt tärppäs, mutta ei.

Kiinnostais muuten tietää, plussanneet imettäjät, onko teillä tullut ennen plussaa tissioireita? Mä oon tienny nimenomaan kipeistä rinnoista kaksi aiempaa raskautta jo ennen testiä, mutta nyt kun imettää nii en tiedä yhtään :D viime kierrossa olin jo satavarma että nyt tärppäs, mutta ei.

Samaa tahtoisin tietää! Nyt dpo4 ja tisseihin on säteillyt inhaa kipua. Aivan kuin sähköiskuja tms..ja kainaloihin sattuu. :bored:

Mulla ei ollut ennen plussaa mitään oireita, ainoastaan rauhallinen olo ja vahva epäilys että ei olisi plussa. Sama omu ensimmäisessä raskaudessa. Ekassa raskaudessa minulla ei tosin ollut missään vaiheessa tissioireita että en nyt ole kovin hyvä tässä kysymyksessä :D

Päinvastoin Gunvor, mulla ei nimittäin ole myöskään yhtään tissioireita:wideyed: ehkä se tosiaan voikin olla näinpäin etten ihan menetä vielä toivoa tän kierron suhteen:cat:

Kp2 menossa. Tulipa sellainen ajatus kun kierrot on 35-40pv.. Että kun oon imettänyt oikeasta tissistä niin kun munasolu on irronnut oikealta puolelta niin kierto on 40pv. Vasemmalta niin kierto on 35pv. Onko perää.. Tai sitten nyt vasta hoksasin..

Eilen illalla alkoi tihkutella verta ja tänä aamuna alkoi sitten menkat, höh:bored: no hyvä puoli on se, että kierto kesti sen 34pv. Toivottavasti alkais vähän säännöstyä tästä eikä venyisi enää yli 40pv.

Metsätähti, toivon samaa: ei superpitkiä kiertoja enää tänne, kiitos!
Mulla menossa kp 8 ja tunne, että estrogeenit nousis. Ehkä oon päästäni vialla, tai sitte kroppa tekee temput - toivotaan hyvässä mielessä.
Mulla on kaapissa vanhentunut CB dual hormone, joten sen toivon toimivan huomisesta kp 9 alkaen. En ajatellut testata muuten näin aikaisin, mutta mielenkiinnosta. Toivotaan, että tikut riittää. Olisko niitä 5-6 jäljellä.

Täällä myös yksi pitkiin kiertoihin kyllästynyt! Nyt näytti ovisplussa tasavahvaa viivaa kaksi päivää, mitähän ihmettä?? Ne oli kp 18 ja kp 19. Nyt on kp 20 ja selvä nega. Mistäköhän sen sais tietää että irtoaako siellä oikeesti munasolu..? Eihän toi lh-piikki ole mikään tae että näin oikeesti tapahtuu... Taitaa olla ainoa vaihtoehto joku kallis ultraäänitutkimus :/

Kotikissa, se on vähän näin. Jos seuraat aamulämpöjä sillä vois päästä mahdollisesti käsiksi, muodostuuko keltarauhanen. Lämmöt nousee asiaankuuluvasti, jos näin tapahtuu. Itse ajattelin mitata lämmöt nyt joka toinen päivä, kun aamuissa on muutakin hässäkkää.
Mulla näytti eilen nollaa/tyhjää ja tänään vilkkuvaa hymynaamaa. Mulla on 4 tikkua jäljellä, olis kiva jos digin tikut riittäisi pysyvään hymynaamaan :) Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

Kotikissa, itse kanssa liputan tuon aamulämpöjen mittaamisen kanssa.
Sain dual hormone testiin pysyvän hymynaaman kp15, mutta lämmöt eivät ikinä nousseet.. päätin alkaa uudelleen testata kp19. Kp20 ja 21 vilkkui hymynaama jälleen ja eilen kp22 sain pysyvän naaman taas :) jos en olisi mitannut lämpöjä, niin olisin luottanut ovulaation tapahtuneen tuolloin viikkoa aiemmin.
Toivottavasti nyt jaksaa munasolu irrota :D

Pitäisköhän sitä iteki alkaa lämpöjä mittailemaan:cat: mulla tulee vielä selkee niagaran putous alakerrassa kun on ovis käsillä ja siitä on digi näyttäny hymynaamaa. Loppuis nyt nää menkat :D noh nyt saa vielä syödä jouluna kaikkea hyvällä mielin:smug:

Onko täällä muita, joilla on vauvakuume kova, mutta välttämättä raskaus ei sopisi ihan vielä kuvioihin? Mä oon hakenu lapsille päivähoitopaikkaa syksyksi kun nuorempi täyttää 2v kesällä. Töihin olisi tarkoitus palata myös kesällä eli jos seuraavasta kierrosta tärppää niin syyskuussa olis laskettu aika ja suunnitelmat menis uusiksi :joyful:

Täällä dpo 8/9 ja tiputtelee. :sad001 Ei tule pikkareihin asti vaan kohdunnapukkaa tutkiessa huomasin. Eli tää oli taas tässä. Lämmöt on koholla vielä, mutta en usko plussaan enää. Jotenkin veti mielen niin matalaksi, että itkua tuherran. Kuopuksen 1v syntymäpäivä on tänään ja se on mulle vaikea paikka myös: mulla ei oo enää vauvaa ja pelottaa, ettei enää tulekaan. Jotenkin aina olen tässä ajatellut, että viimeistään nyt odottaisin pikkusisarusta hänelle. No, itken tämän itkun ja koitan kerätä itteni joulun viettoon. Ja anteeksi masisteksti, nyt ei positiivisuuksia meinaa löytyä. :sorry:

Eliza, pahoittelut jos täti törmää paikalle. Mä en uskalla edes ajatella, miltä tuntuu myydä kaikki kamppeet sitten pois, jos pikkukakkosta ei kuulu. Oon jo sen ikäinen, ja liian kauan lapsettomuuden kanssa kamppaillut, että mun yrittämiset loppuu muutaman kk kuluessa. Näin toivon, että ymmärrän sitte kans lopettaa. Meillä on yks alkionsiirto viel tulossa, mutta juuri nyt tuntuu, että se ei tuo kakkosta. Mutta eipähän sitä tiiä.
Meijän ihana rakas prinsessa täyttää 25. päivä 13 kk. On se vaan niin suloinen aarre <3

Takaisin