Ilonaiheet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lacrima85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lacrima85

Puuhakas puhuja
Joulumammat 2016
Huhtimammat 2018
Ja vastapainoksi murheille, täällä saa kertoa mikä ilahdutti päivääsi :)

Tänään tuli tosi hyvä mieli kun tulin kaupasta kotiin esikoisen ja painavien ostosten kanssa ja mies tuli heti ulos auttamaan kuultuaan auton tulevan pihaan. Vaikkei hän paljon puhukaan omista jännityksistä raskauden suhteen, niin teot kyllä osoittaa paremmin kuin hyvin että mun jaksaminen ja hyvinvointi on kyllä mielessä <3

Meillä mies anto mun nukkua puolen tunnin unet vaikka oli itse väsynyt päivän töistä :) Touhus siis sillon noiden kahden villikon kanssa sillon, tai siis toisin sanoen kuulu selvittelevän niiden riitoja :D

Mä palkkasin kotisiivoojan kun talo on ollu ku hävitys koska itse en ole kuukauteen voinut pahoinvoinnin ja mahakivun takia tehdä mitään. Oli se vähän outoa kun joku vieras ihminen siivosi oman kodin mutta oli kyllä parhaimmat 48e (kotitalousvähennyksen jälkeen 24e) jotka oon hetkeen törsänny, tästä lähtien aion hommata kotisiivoojan kerran kuukaudessa niin itselle jää käytännössä vaan imurointi sillontällöin. Ihanaa olla puhtaassa kodissa!

Musta oli ihanaa kun lapset käperty kaikkuun kattomaan pikkukakkosta :Heartred ne ei siis yleensä malta mitään kattoa äitin kanssa vaan mielummin omassa huoneessa samalla leikkien mutta nyt tuli alakertaan viekkuun :)

Lapset on käyttäytyneet erityisen reippaasti tänään eikä ole tarvinut oksentaa kuin kahdesti (eka nlan vessassa ja toisen kerran nlalääkärin lavuaariin, kumma juttu, että heltis sairaslomaa... ).

Vitsi mä ihan eilen unohdin laittaa tänne ! Eilen lapset alko yhtäkkiä pussailla mahaa ja paijata ja puhua masulle, sitte tyttö laitto korvan masua vasten ja mun vatsa just murahti ja tyttö sano "äiti vauva vastasi mulle siellä on vauva ja se murisee" siinä ei pokka pitäny :D sitte 3v poika alko kertoa että "vauva tarvitsee ujdet rattaat ja minä ostan vauvalle oman unilelun ja teen vauvalle puuroa ja kannan vauvaa äiti voi ottaa rauhassa minä hoidan vauvan ja äidin äiti kyllä saa kävellä itse mutta vauva ei osaa, minä opetan vauvan myös potalle ja pesen vaiuvan kakka pyllyn" oli kyllä ihan mahtavat jutut poika on myös päättänyt että vauva on pikkuveli ja myös poika valinnut vauvalle nimen, siitä nimestä mä en kauhean innoissani ole, mutta kai sitä voin harkita :D (ei siis olla varsinaisesti mitään kerrottu vielä, lapset kovasti kyselleet kyllä tuleeko vauva ja vastattu että ehkä voi tulla mutta voi olla ettei tule)mutta niin mahtavasti ovat vauvaa ottamassa vastaan vaikka ei vielä varsinaisesti mikään ole varmaa <3

Kiitokset kaikille onnitteluista! Taas vuoden vanhempi ja ehkä viisaampikin XD

Tyttö opettelee potalle ja eilen oltiin ekaa kertaa koko päivä ilman vaippaa ja vaan kolme vahinkoa tuli, aamulla tuli yks pissa vahinko pikkupöksyihin ja lounaan jälkeen tuli kakka vahinko pikkipöksyihin, mutta illalla meni jo itse potalle kakalle, ilman että muistutin ja nukkumaan mennessä yks pissa vahinko tämä oli kyllä mun vika unohdin laittaa vaipan ja kun olen sanonut että sängsytä ei nousta enään peittelyn ja hyvän yön toivotusten jälkeen, mutta tytölle unohdin myös sanoa että potalla saa käydä, poika sen jo tietääkin, mutta ihanaa jos tyttö nyt oppii kuivaksi <3 hän on ollut jo pitkään kiinnostunut pottailusta mutta nyt vasta tää viikonloppu ollut aikaa että voi koko päivän olla ilman vaippaa

Takaisin