Ilonaiheet

Juu, saapa nähä mitä kaikkee kivaa tää eka raskaus tuo tullessaan. Mulla on kivuliaat ja runsaat menkat, joihi vedän 4-5pv Miranaxia ja panadolia. Sillä kivut pysyy joten kuten kontrollissa, joten en kyllä jää kaipaamaan niitä kipuja.
Sun pitää koittaa imettää pitkään jos jäis menkat viel sen ajakskin pois. Mulla ei ollu menkkoja vuoteen ja yhdeksään kuukauteen, onnen aikoja. Ja kyllä vitutti kun ne palas. Pysyispä nytkin yhtä kauan poissa.
 
Sun pitää koittaa imettää pitkään jos jäis menkat viel sen ajakskin pois. Mulla ei ollu menkkoja vuoteen ja yhdeksään kuukauteen, onnen aikoja. Ja kyllä vitutti kun ne palas. Pysyispä nytkin yhtä kauan poissa.

Joo, pitää yrittää ainakin.
 
Olin tänään ekaa kertaa pilateksessa ja kylläpä olikin kiva juttu! Huomenna varhaisultra ja se kyllä pelottaa ja jännittää mutta saapahan selvyyden onko siellä ketään.
 
Oon tällä hetkellä laivalla. Ja voi että kun on ollut ihana vain syödä kaikkea hyvää ja lukea kirjaa. Äsken oli pakko ottaa pienet suklaaöverit. Suklaakakkua kaakaon kanssa.
Hieman erilainen reissu ku mihin on ennen tottunut, tässä vaiheessa olis joko hytissä kärvistelemässä tai uudessa nousussa. :D

Ja mä iloitsen myös menkkattomuudesta ja sen myötä menkkakivuttomuudesta. Vaikka tiedän et raskaus tuo mukanaan muita vaivoja, mut ei tarvii ottaa tramaleita ja olla kaksin kerroin vähintään viittä päivää kuukaudessa ja pelätä sitä koska jalat lähtee alta yms. Ja näistä vaivoista toivottavasti saa palkinnoksi sen ihanan pienen nyytin. :)
 
Eilen löyty pikkuisen sykkeet dopplerilla ihan kotona :Heartred Kyllä niin paljon helpotti oloa, ihan ku ois vuori siirtynyt pois harteilta :) Tänään siis 9+4
Oho! Kuulupa aikasin:eek: Ihanaa!

Mä yritin eilen 10+0 kuunnella ja luulin kuulleeni erittäin vaimeasti yhdessä kohdassa, mut kyl se menee vielä enempi mun mielikuvituksen piikkiin. Ei uskalla toivoa liikoja:grin Vaikka voihan tietty olla, että mulla taas istukka edessä, niin se vaimentaa aika hyvin:rolleyes:
 
Tänään en ole oksentanut :happy:

Mies soitti kesken päivän, kyseli vointia (migreeni kolmatta päivää, ja se lisää pahoinvointia), käski levätä, lupasi tuoda ruoat mukanaan ja kun sanoin, että pitäisi imuroida, niin kielsi sen ja lupasi itse imuroida illalla. Ihana :Heartpink Leivoin sille mustikkapiirakkaa.
 
Ällötys ja jatkuva heikotus on väistymässä :) Toki edelleen ruuan ajatteleminen etoo, ja väsyttää tosi paljon myös päivällä, mut paljon parempi olo kuin muutama viikko sitten! (11+0)
Toinen ilonaihe, eli painoa ei ole tullut vieläkään lisää :D ei tarviskaan, mulla on hieman vararavintoa omasta takaa, mut varmaan se jossain vaiheessa nousee kun masu kasvaa.
 
Me ollaan oltu esikoisen kanssa reissussa nyt viikon verran ja sunnuntaina kotiin. Ollu niin rentoo, ku ollaan mun äidillä ja se auttaa niin paljon ku pystyy. Niin ja mun ei oo tarvinnu miettii ruoanlaittoa tai pyykkäämistä. Äidin hoivissa on hyvä olla :) Onhan se ihanaa jo kohta päästä kotiinki miehen luokse.... :happy: Tälläset reissut piristää parisuhdettaki! :wink
 
Esikoinen täytti tänään 9kk ja oppi sen kunniaks nousemaan tukea vasten seisomaan :Heartblue Konttaamaan oppi torstaina :) Äidin iso pieni poika :Heartblue
 
Takaisin
Top