Ilonaiheet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lacrima85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuohon päivään on tasan kaksi viikkoa jäljellä. Odotan sitä kovasti... Se on sellainen etappi, että sen jälkeen uskaltaa ajatella olevansa raskaana :)

Mulla mies vei tänään lapset oma alotteisesti yksin pihalle vaikka oli aika huono sää <3 kyllä se normaalistikki vie näitä pihalle mutta vaan jos hyvä sää :)

Eikä menkkakipuja!!!
Oliko sulla eka vauva tulossa? En kyllä tiedä kenenkään menkkakivuista mitään, mut voin sanoo että ei se raskauskaan ole kivuton :grin Mua pelottaa tulevat liitoskivut, symfyysikivut ja iskias :oops: Esikoista odottaes ainaki oli aivan järkyt nuo kivut :dead: Sit ku se kipu iskee keskellä kauppaa, niin että meinaa jalat lähtee alta ja oikeasti huudat ääneen ja kiroilet ku vanha merimies, niin....luulen et menkkakivut jää toiseks... :nailbiting:

Oliko sulla eka vauva tulossa? En kyllä tiedä kenenkään menkkakivuista mitään, mut voin sanoo että ei se raskauskaan ole kivuton :grin Mua pelottaa tulevat liitoskivut, symfyysikivut ja iskias :oops: Esikoista odottaes ainaki oli aivan järkyt nuo kivut :dead: Sit ku se kipu iskee keskellä kauppaa, niin että meinaa jalat lähtee alta ja oikeasti huudat ääneen ja kiroilet ku vanha merimies, niin....luulen et menkkakivut jää toiseks... :nailbiting:

Eka on Joo tulossa. :D

Mä vedän aina menkoissa 3 ekaa päivää 4 pilleriä panacodia ja buranaa päälle ja silti koskee ja oon ihan kuutamolla ja oksentelen joskus. Ja oon kyllä tietonen että raskaus on kaikkea muuta kun kivuton.. :D mutta itellä jotenki (krhm, ainakin vielä) on sellainen fiilis, kun lasta on odotettu ja on niin ihana asia jne ettei ne kivut ehkä siksi tunnu niin pahoilta. Ymmärrätkö? Ei ihan nyt tää artikulointi toimi mulla :D

Mutta, saa kysyä puolen vuoden päästä uusiksi ;)

Juu mä tiedän mitä se on ku ekaa odottaa :wink Ei kaikkea raskauden mukanaan tuomaa osaa edes miettiä :wink Toivotaan, että pääset helpolla.

Haaveilin lapsesta 10 vuotta ja lapsi oli todellaki tervetullu, mut se tunne niin ku joku tunkis 10 kudinpuikkoa (toiset sanooki kudinpuikkokivuiks) värkkiin todella syvälle ja voimalla.... Sillon ei tuu ajatelleeks "ihana vauva" :grin Mä olen oikeasti karjunu jalkovälistä kiinni pitäen keksihyllyillä ja anellu miestä leikkaamaan koko värkin hittoon! Joku luuli mun synnyttävän siinä... :laughing021 Nyt vaan toivoo, et tällä kertaa olis liitokset valmiiks löysät, ettei tulis sellasta enää :oops: Ja mulla on sairaan korkee kipukynnys, tatskan ottaminen pelkästään kutitti! :thumright

Haha apua :D noh, sen näkee sitten kun sen aika tulee, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :d

Nilla, mulla oli samanlaiset liitoskivut, kivuitta ei tarvinnut ottaa yhtäkään askelta rv18 jälkeen, ja joinain iltoina en päässyt omin voimin enää vessaankaan asti.. En odota innolla! Mutta lupaan olla valittamatta hetkeäkään jos terve lapsi saadaan syliin asti. Ja kyllä se ajatus kantoi ekallakin kerralla, keskenmenon jäljiltä.

Helpoin alkuraskaus ikinä menossa täällä! Toivottavasti on vain sattumalta erilaista, oon aika varma tuulimunasta oireettomuuden vuoksi. Mut ehkä ilonaiheeksi voi laskea ettei ainakaan tällä kertaa tarvitse kärsiä turhaan!

Nilla, mulla oli samanlaiset liitoskivut, kivuitta ei tarvinnut ottaa yhtäkään askelta rv18 jälkeen, ja joinain iltoina en päässyt omin voimin enää vessaankaan asti.. En odota innolla! Mutta lupaan olla valittamatta hetkeäkään jos terve lapsi saadaan syliin asti. Ja kyllä se ajatus kantoi ekallakin kerralla, keskenmenon jäljiltä.

Helpoin alkuraskaus ikinä menossa täällä! Toivottavasti on vain sattumalta erilaista, oon aika varma tuulimunasta oireettomuuden vuoksi. Mut ehkä ilonaiheeksi voi laskea ettei ainakaan tällä kertaa tarvitse kärsiä turhaan!

Se on kyllä jännä, miten sen kaiken lopulta kestääkin vaan sen ajatuksen voimalla, että saa pienen ihmeen syliin ja miten se aika kultaaki kaikki muistot!:rolleyes: Nyt vasta ku on uudelleen raskaana, niin muistaa millasta se voi taas olla... Mutta tosiaan, kaikki se kestäminen ja jaksaminen on kyllä sen arvoista:Heartred

Toivotaan, että pikkunen olisi matkassa. Onhan niitä oireettomiakin raskauksia. Milloin sulla ultra? Joudutko viel kauanki jännittelee?

Maanantaina on ultra, silloin on rv7+0, joten hyvin pitäisi jo sykkeen näkyä, jos sellaista on löytyäkseen. Ehkä tämä on tyttö, kun niin sanotaan että poika vie äitinsä terveyden ja tyttö kauneuden :D ainakin kaksi edellistä raskautta on olleet poikia, ekasta en tiedä. Mutta ei paljon finnit ja lihominen haittaisi, jos sit jäisi vaivat vähemmälle!

No onneksi jo niin nopeasti, ettei tarvitse vielä viikkotolkulla ootella nt-ultraa :) Tsemppiä!

Juu, saapa nähä mitä kaikkee kivaa tää eka raskaus tuo tullessaan. Mulla on kivuliaat ja runsaat menkat, joihi vedän 4-5pv Miranaxia ja panadolia. Sillä kivut pysyy joten kuten kontrollissa, joten en kyllä jää kaipaamaan niitä kipuja.

Takaisin