Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä ohitettiin yksi pelkopatteri, edellinen raskaus meni kesken "viimeyönä" omaa laskuaikaansa, eli nyt on ainakin se ohitettu turvallisesti, toi hyvän mielen :)
Tää koskee kaikkia, joilla vauva pysyy matkassa mukana. Ei menkkoja koko talvena!!!![]()
Oliko sulla eka vauva tulossa? En kyllä tiedä kenenkään menkkakivuista mitään, mut voin sanoo että ei se raskauskaan ole kivutonEikä menkkakipuja!!!
Sit ku se kipu iskee keskellä kauppaa, niin että meinaa jalat lähtee alta ja oikeasti huudat ääneen ja kiroilet ku vanha merimies, niin....luulen et menkkakivut jää toiseks... 
Sanoppa muuta! Ja jos tää raskaus menee yhtä kivuttomasti kun aikasemmatkin niin oon kyllä onnellinen :)Eikä menkkakipuja!!!
Oliko sulla eka vauva tulossa? En kyllä tiedä kenenkään menkkakivuista mitään, mut voin sanoo että ei se raskauskaan ole kivutonMua pelottaa tulevat liitoskivut, symfyysikivut ja iskias
Esikoista odottaes ainaki oli aivan järkyt nuo kivut
Sit ku se kipu iskee keskellä kauppaa, niin että meinaa jalat lähtee alta ja oikeasti huudat ääneen ja kiroilet ku vanha merimies, niin....luulen et menkkakivut jää toiseks...
![]()
Nyt vaan toivoo, et tällä kertaa olis liitokset valmiiks löysät, ettei tulis sellasta enää Nilla, mulla oli samanlaiset liitoskivut, kivuitta ei tarvinnut ottaa yhtäkään askelta rv18 jälkeen, ja joinain iltoina en päässyt omin voimin enää vessaankaan asti.. En odota innolla! Mutta lupaan olla valittamatta hetkeäkään jos terve lapsi saadaan syliin asti. Ja kyllä se ajatus kantoi ekallakin kerralla, keskenmenon jäljiltä.
Helpoin alkuraskaus ikinä menossa täällä! Toivottavasti on vain sattumalta erilaista, oon aika varma tuulimunasta oireettomuuden vuoksi. Mut ehkä ilonaiheeksi voi laskea ettei ainakaan tällä kertaa tarvitse kärsiä turhaan!