Ihmeelliset, hurjat unet

Joo kyllä mulla kuule tapahtuu..:dance011Mitähän kaikkea sitä näkeekään loppujen lopuksi yöllä jotka sitten unohtuu aamulla.. Ihan tarkoituksella pitää heti tänne noita unia puhelimella laittaa jo sängyssä niin saa sitten kopsia odotuspäiväkirjaan ne suoraan täältä.. :grin

Toissa yönä olen sitten unissani imettänyt kaverini isoveljeä..?!?! o_O :puke

Unessani oli siis ensin vauva, joka imetyksen jälkeen oli muuttunut kaverini isoveljeksi, joka on jotakuinkin 35-vuotias tällä hetkellä. Olen tuon kyseisen ihmisen nähnyt viimeksi silloin, kun hän on vielä asunut parikymppisenä kotonaan.. Tyyppi on lähinnä aiheuttanut aina kylmät väreet ja ei olla puhuttu juuri ikinä Hei- sanaa kummempaa toisillemme.. Niin, että MIKSI näen unta siitä?!

Mä olen päässyt unien kanssa tosi helpolla, tähän asti. Mutta tänään sitten otin vielä lisäunet aamulla, kun heräsin jo kukonlaulun aikaan isännän lähtiessä töihin. Noitten aamupäiväunien aikaan "pääsin" ihan täyteen touhuun Hynysen Jounin kanssa.... Mitähän tästä pitäis ajatella?? :laughing001

Minä olin yhtenä yönä Lemmy Kilmisterin (Motörhead) parittaja, ja miun tärkein tehtävä oli valvoa ettei se ukko saa sydäriä niissä puuhissa :smiley-angry007

Pakko tulla heti kertomaan viime yön painajaisista... Näin unta että vauva tunki jalkoja ja käsiä mahan läpi niin että erotti ihan selvästi varpaat ja sormet ja kaikki, välissä oli siis pelkkä iho. Ja seuraavaks koko vauva tunki itteensä niin paljon että se näytti siltä kun oisin pitäny sitä sylissä mutta sitä ois vaan peittäny mun iho, ihan hirveä uni :((

Mä näin viime yönä unta että Mosteri syntyi. Ei supistellut ollenkaan unessa, oli vaan sellaisia tuikkaisuja tuolla alakerrassa mitä olikin ollut koko eilisen illan. No, vauva siis syntyi kotona sänkyyn, kun en ymmärtänyt lähteä mihinkään kun ei supistellut. =) Monsteri syntyi helposti ja puhtaana, ilman napanuoraa jne. Me puettiin se ja laitettiin nukkumaan turvakaukaloon, ja olin kamalan onnellinen. En vaan löytänyt mistään puhelinnumeroa ä-polille, joten ei päästy unessa vauvan kanssa koskaan näytille...

Hassua, kun en ole unia juurikaan raskausaikana nähnyt, muutaman synnytysunen silloin ennen rv 12. Toivotaan että oli enne!! Vaikka taitaa olla turha toivo,...

Meillä mies tunnusti nähneensä vauvasta unta viime yönä, jospa se olis enne meille ;) itse näin unta et oltiin miehen kanssa menossa naimisiin ja mies käyttäytyi ihan urposti kirkossa ja alttarilla. Olin ihan sairaan vihainen siinä unessa :D

Puapru alkaa selkeästi olla valmis synnytyshommiin. Pidän peukkuja todella et pääsetkin ainakin aiemmilla viikoilla kun mie! :)

Takaisin