Ihmeelliset, hurjat unet

emmu_ma ja Wow: mie taas repesin noille teidän kommenteille. Pahaksi onneksi se aiheutti ihan ääneen nauramista juuri kun työkaveri tuli tähän työpisteelle. Hänen ensimmäinen kommenttinsa oli: nyt se sekosi, tuokaa joku jäävettä, että tuo rauhoittuisi :D

• Tykkään
Reaktiot: Wow
No nyt kun tää meni muutenkin hervottomaksi, niin kerrompa teille, että toissayönä näin unta, että olin sika ja unessa päämääräni oli päästä ulos teurastamosta, etten joutuisi lihoiksi. Että unien aiheet vaihtelevat aika laidasta laitaan..

Mä näin viime yönä unta, että olin saanut vauvan. Mutta päällimmäisenä jäi vauvasta mieleen vaan, että se oli todella pörröinen, pehmeä ja pitkä karvainen (puhtaan valkoinen karva) ja unessa se oli ihan normaalia ja kaikki ihasteli pojan karvoitusta.. En nyt enää muista, että olisko kuitenkin kyseessä ollut jokin eläin, kun joskus ennemmin näin unta samalla tyylillä paitsi, että alkuun oli ihan normi vauva, joka unen jatkuessa oli muuttunut jossain vaiheessa koiranpennuksi.. :D Mutta tämmöstä täällä tänään..

Olen myös pari kertaa nähnyt unta, että joku eksä on halunnut ihan hulluna mut takaisin, vaikka odotan toisen lasta ja mulla on ollut unessa kauheat tuskat, että lähdenkö vai en ja mitä teen. Oikeassa elämässä ei tarttis kauaa miettiä ku sais eksät potkun persauksiin.. :puke Mistä nämä oikein tulee..

Mie näin viime yönä unta, jossa olin menossa jo synnyttämään mutta sainkin sairaalassa lähtöpassit ettei se vauva vielä tuukkaan. Sillä välin oli kuitenki isäni naisystävä synnyttänyt lapsen (ei siis oikeassa elämässä raskaana) ja tuli kerskumaan mulle asiasta ja ihan lällättelemään että hän sai lapsen ennen minua! :D Vauva oli todella suloinen ja osasi jo kävellä ja mulle tuli tosi paha mieli koska oma oli vielä mahassa. Sitten isäni kertoi mulle että ei hän oikeasti sitä lasta halua, ja että tää naisystävä pakotti sen tekemään hälle lapsen ja kysy sitten että ottasinko mie sen ko ei ite jaksa sitä hoitaa. Suostuin tähän ja lohdutin isää että ei hänen oo pakko lasta ottaa jos tuntuu siltä (?!). Tässä vaiheessa herättyäni oli hieman hämmentyny olo... :D

Minä näin toissa yönä hieman eroottispainotteista unta siskoni miehestä ja aamulla oli hieman epämukava herätä pienoinen tykytys alapäässä.. :smiley-ashamed008 Eikä tilannetta yhtään parantanut se että aamupalalla tämä kyseinen märkien unieni kohde tulee istumaan viereeni pelkät boxerit ja t-paita päällä!! Kyllä hävetti.

syysmami: Haha, nää on pahoja!! :) Ja sitten tuntuu että naamasta näkyy kilometrin päähän mistä on tullut uneksittua.. ;)

Villejä unia on tääl kans paljo liikkeellä.
Yks yö tässä näin ihan hirveetä unta, mentiin sairaalaan kattomaan syntynyttä vauvaamme joka oli mun vanhempien kanssa siellä rivissä muitten syntyneiden kanssa. Se oli 15cm pitkä ja sillä oli jalkojen ja käsien paikalla päät, eli yhteensä 5 päätä ja se oli sellasessa astiassa ruskeen nesteen seassa. Ihan hirveä uni :S onneks heräsin heti ja tajusin kaiken olevan normaalisti :D

mä luulin että mun uni olis outo, mut ehkä se on sittenkin aika tavallinen kun luki noita aiempia :)
Mä näin unta että oltiin mun toisiks vanhimman pojan tyttöystävän kanssa metsästämässä. hällä ei ollut asettajoten sai lainata mun haulikkoa. Taa nuori nainen kaatoi sitten todella komean kaurispukin, sarvet oli varmaan 8 piikkiset ja todella isot. Me paloiteltiin se ruho, (uni hyppäs suolistuksen yli kokonaan, mikä ei haittaa yhtään) ja kannettiin ne lihat auton takaluukkuun, mut me jätettiin se pää sinne metsään :O
Kaikki tää tuntui siinä unessa ihan luonnolliselta, eli oli niin kun me oltais vaan oltu kahvilla ja hyvällä leivoksella torikahvilassa... hiukan kivampi päivä mut normi kuitenkin.
Tässä välissä koira tuli herättämään mut ja mä olin tosi harmissani kun me jätettiin se pää sinne, aloin jo miettiä että miten me saadaan se haettua...
Seksi unet... niin niitä on, mutta ei koskaan kenenkään tutun kanssa. Eli se kumppani (kumppanit, koska joskus niitä on kaks) on aina mulle ihan vieras.
En oo eläissäni nähnyt kun 3 kertaa seksiunta oikeesti tuntemastani miehestä ja 2 kertaa niistä olen ollut niin häkeltynyt siinä unessa että olen herännyt kesken kaiken :D

Täälläkin riittää seksiunia... viime aikoina niissä on ollut ihan oma mies mukana, ihan mukavaa :) Sitten mulla on nyt joitain kertoja ollut jotain noitia unissa...eli sellaista fantasiatyyppisempää seikkailua. Mut ei mitään ihan kamalan hämärää.

Ei hitto... Anteeksi kun TAAAS jaan seksiunen. Oltiin unessa kotona mieheni kanssa. Tänne tuli eräs exäni jota kohtaan en ikinä kokenut mitään suurta seksuaalista himoa ja seksi oli aikas noh... tylsää. Mentiin sitten tämän exän kanssa makkariin ja aloin ohjailemaan miestä sanallisesti että mitä hänen täytyy tehdä. Sitten huusin miehelleni että saa tulla kattoon. Sanoin miehelleni että vauvalle on hyvä nähdä muitakin kyrpiä. (Mikä sana, en käytä ikinä, yök!)

Mieheni herätti mut tästä unesta kun juttelin unissani. Kun heräsin, sanoin miehelle unenpöpperössä että "ei se laittanu sisään, se vaan hiero p*llua"... Voi apua, nyt hävettää.. Saan varmaan kuulla tästä pitkään... XD

Vaihteeksi ikävämpi uni. Eli unessa eläinlääkäri totesi, että meidän koiralla on vakava sydänsairaus ja minun piti tehdä päätös, että koira lopetetaan. Itkin unessa ihan holtittomasti ja heräsinkin valveille. Jatkoin vielä itkemistä hereilläkin ja tuli ihan huoli, että onko koira kunnossa. Piti käydä vähän paijaamassa sitä keskellä yötä ja sanomassa, että älä kuole.. Siis koira on onneksi elämänsä kunnossa oleva 2,5-vuotias, joten suurta todellista vaaraa ei ole :) Ihmetteli varmaan, että mistäs nyt tuulee.

Taas exät hyppii mun unissa :puke_r Toissa yönä näin unta, että olin yhden exän kanssa suihkussa irstailemassa ja viime yönä toisen exän kanssa irstailemassa pikaveneessä ja urheiluautossa.. Mikä mua vaivaa?!?

Ja täällä synnytettiin viime yönä, taas ;) tällä kertaa lapsi syntyi työpaikan kellariin/ varastoon mutta kaikki hyvin. Samaan uneen sain ympättyä myös asiaa kirjaston kirjojen myöhästymismaksuista, työpaikan loppuunmyynnistä ja 80 cm korkeasta dinosaurus robotista jolla heilui kädet. Sekavaako? :D naurattaa vieläkin :D

Mä näin unta, että sain kaksoset. Toinen oli poika, jolla olla oikein tuuheat ja pitkät ruskeat kiharat hiukset, ja toinen oli ihan geneerisen vauvan näköinen tyttö. Nimet taisi olla Leslie ja Jane (?!). Pidin vauvoja paljasta ihoani vasten, ja se tuntui ihanimmalta maailmassa. Sitten aloin imettää, mutta kas: olkapäilleni, kaulalleni ja kainalooni oli sairaalassa aseteltu avoimia shampoo- ja hoitoainepulloja! Vauva imaisi vähän väliä vahingossa yhdestä näistä ja sai valkoista shampoota suunsa täyteen. Sitä oli kamalaa katsoa, mutta niitä pulloja ei saanut ottaa pois, koska kyseessä oli muka jotenkin tärkeä harjoitus. :laughing001

Heh, ei vitsi millasia unia :laughing021Heräsin yks aamu ja ratkesin nauramaan ääneen kun tajusin mitä unta näin x) Siinä anoppini oli kirjoittamassa jollekin tutulle lapselle ristiäiskorttia. Hän pyysi minua tarkistamaan oikeinkirjoituksen ja katsoin korttia: siinä oli Paula Koivuniemi ISOT timmit rinnat paljaina! :D Kortti oli osoitettu "Regorille". :D Kysyin mistä moinen tissi-kortti -ajatus on peräisin ja anoppi vastasi "Ajattelin että se vauva haluaa katsoa ennemmin tommosia". Siihen heräsin :D Ei hitto, kyllä mua sitte nauratti ja pahasti! Tottahan vauvat tisseistä tykkää, ihan hyvin ajateltu kyllä! Ja lisäks varmaan ihan omiaan tollanen kortti Regor-nimiselle miehen alulle! :D Olikohan lie etiäinen..ristiäisiä ootellessa! :D

Mullakin siis seksiunet joo lisääntyneet huimasti, mutta, luojan kiitos, Paula Koivuniemi ei ole siis yleensä päätähtenä niissä :D

Mä näin taas unen, jossa syystä tai toisesta mun mies jätti mut ja mä jäin yksin parkumaan mahani kanssa ja pelkona tuleva yh-elämä. Sitten mietin kauheasti, että kenet mä nappaan seuraavaksi, ettei mun tartte yksin olla. Ja sekin unessa aiheutti kamalasti päänvaivaa, kun joutuu facebookiin vaihtaa suhteen tilaa naimisissa olevasta-sinkuksi..:grin

Näitä pitäis varmaan oikeesti ottaa itellekin ylös joskus niin sais sitten muksun kans joskus nauraa.. laughing7

Viime yönä näin unta, että meille tuli adoptio lapsi yllättäen.. :eek: Oven takana vaan oli porukkaa yhtäkkiä ja ne toi meille kolme vuotiaan pojan. Sillä ei ollut mitään vatteita päällä ja mullakaan ei ollut sille mitään vaatetta antaa, kun ihan normisti olin unissanikin raskaana ja tiedostin, että olen vain vauvan vaatetta hamstrannut.. Päällisin puolin unesta jäi mieleen semmoinen kamala huono omatunto kun mulla ei ollut toiselle mitään vaatetta valmiiksi ostettuna.. :oops:

Että mistähän tämäkin nyt sitten tuli..? :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Marsilla kyllä riittää unissa säpinää :D Kun vaan näin tuosta etusivulta et oot tähä kerjuun kemmentoinut niin aloin jo nauraa valmiiksi :)

Mun unet on nykyisin aivan sairaan tylsiä. Unohdanki ne samointein kun herään. Katsotaan alkaako lasketun ajan lähestyessä unetki taas vilkastua :)

Takaisin