mä luulin että mun uni olis outo, mut ehkä se on sittenkin aika tavallinen kun luki noita aiempia :)
Mä näin unta että oltiin mun toisiks vanhimman pojan tyttöystävän kanssa metsästämässä. hällä ei ollut asettajoten sai lainata mun haulikkoa. Taa nuori nainen kaatoi sitten todella komean kaurispukin, sarvet oli varmaan 8 piikkiset ja todella isot. Me paloiteltiin se ruho, (uni hyppäs suolistuksen yli kokonaan, mikä ei haittaa yhtään) ja kannettiin ne lihat auton takaluukkuun, mut me jätettiin se pää sinne metsään :O
Kaikki tää tuntui siinä unessa ihan luonnolliselta, eli oli niin kun me oltais vaan oltu kahvilla ja hyvällä leivoksella torikahvilassa... hiukan kivampi päivä mut normi kuitenkin.
Tässä välissä koira tuli herättämään mut ja mä olin tosi harmissani kun me jätettiin se pää sinne, aloin jo miettiä että miten me saadaan se haettua...
Seksi unet... niin niitä on, mutta ei koskaan kenenkään tutun kanssa. Eli se kumppani (kumppanit, koska joskus niitä on kaks) on aina mulle ihan vieras.
En oo eläissäni nähnyt kun 3 kertaa seksiunta oikeesti tuntemastani miehestä ja 2 kertaa niistä olen ollut niin häkeltynyt siinä unessa että olen herännyt kesken kaiken :D