Ihanat/kamalat raskausoireet

Täällä myöskin havaittavissa tuota kiukuttelua.. tuntuu että koko ajan olen pahalla tuulella ja tiuskin, ihan itteäkin jo ärsyttää! Kyllä mies ja parisuhde joutuu koetukselle. Täytyy toivoa, että helpottais pian.. Varmasti vaikuttaa tämä epätietoisuus, nyt menossa 11+4, eikä vieläkään ole tullut kutsua ekaan ultraan. Ens viikolla pitää alkaa soittelee jos ei kuulu, argh.
 
Nyt viikoilla 11+2 on ihanaa huomata sen kauhean väsymyksen alkavan hellittää. Kahdeksalta illalla voi tehdä vielä muutakin kuin vain haukotella leukansa sijoiltaan, ja jopa ensi viikonlopun kaksipäiväiset koiranäyttelyt aiheuttavat enemmän mukavaa jännityksen kutinaa mahanpohjassa kuin valtavaa laiskotusta :wink.
Nyt olen myös huomannut alkaneeni elätellä toiveita mahassa ajoittain tuntuvan pienen kuplinnan olevan jotain muuta kuin pelkkää suoliston oikuttelua - kyllä sitä raskaana ollessaan on ihan hassu mieleltään :P.
 
No herramujeee, nyt on pakko sanoa että "raivotar is back"! Esikoista odottaessa olin kolmannella kuulla ihan mahdoton, loukkaannuin joka asiasta ja lähdin milloin mistäkin ovet paukkuen. Luulin jälkeenpäin että se oli osa identiteettikriisiä, minkä ensiraskaus teki, ja ettei sitä enää tarvitsisi kokea.. Mutta ei! Taas! Syystä ei mistään kurkkua kuristaa kun on niin kiukkuinen olo. Itkettää sitten siinä vielä samaan aikaan. En sietäisi perheenjäseniä silmissäni yhtään, vaan haluaisin hautautua suklaamoussen kera sohvannurkkaan itkemään ja kihisemään. Huuh.. toivon totisesti että tämä menee pian ohi. :smiley-angelic008

Oksetus on nyt ohi ja rv on 13:lla. Tällä viikolla on ensimmäinen ultra ja toivon että siellä on kaikki hyvin ja se vaikuttaisi tähän henkiseen oloonkin.

Tsemppiä kaikille kaikkiin vaivoihin.
 
Yxvaan: Ootko tulossa Joensuuhun Suvi-Karelia-näyttelyyn? Mie oon siellä lauantaina meijän corgin kanssa. Jännittää, kun on eka kerta miulle ja koiralle. Pari kerttaa oon mätsärissä käyny harjottelemassa.

Sit oireisiin. Pahoinvointi on ruvennu hivenen hellittämmään. Nyt on rv11+1. Useamman kerran oon tosin nyt oksentanut, mut vain iltaisin ja vain silloin tällöin. Selkeesti liittyy nälkään. Pitäs vaan syödä usseemmin, mutkun ei tee mieli. Eli syöminen on edelleen pakkopullaa, samoin juominen. Väsy oon edelleen, mut millonka pienten lasten äiti ei ois väsyny. Varsinkin, kun nuorimmainen on kolmatta päivää kuumeessa.
 
Joo, lauantaina Joensuun KV ja sunnuntaina Oulun KV, täältä keskeltä Suomea molempiin suuntiin suunnilleen sama matka :)
 
Mulla turpoo jalat ja oikea alaselkä sivulta kipuilee.. ei kiva!"
 
Mulla sitten loppu kaikki oireet ku seinään eilen. Himpan rupes jännittämään, että mitä siellä maanantain ultrassa oikein löytyy...


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Siellä on kaikki varmasti hyvin.. ei mullakaan nyt niitä oireita ole ollut....
 
Täältä kättäriltä nyt kirjoittelen, pitää tunti odotella lääkäriä... Kohdusta ei löytynyt elävää sikiötä, lääkäri tulee katsomaan onko kohdunulkoinen, keskeytynyt km vai tuulimuna kyseessä. :'(


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Tuulimuna se sitten oli, lääkäri ihmetteli, kuinka onkin kasvattanut kohtua näinkin pitkään, eikä ole vuotanut ulos... Sain cytotecit kotiin mukaan, kohtu täytyy tyhjentää lääkkeellisesti, kun mun elimistö ei ole sitä suostunut tekemään. Toivon sydämestäni teille kaikille ihanaa odotus- ja vauva-aikaa :Heartred ja poistun paikalta. Kiitos kaikille myötäelämisestä. :Heartred


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Voi ei, en kestä miten surullista.... Paljon jaksamista teille ja onnea jatkoon.
 
Voi ei Relanna :sad001 pahoittelut täältäkin ja voimahaleja !

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top