Huolet/pelot

Voi toukanäiti miten ikävää :'( pahoittelut vielä täälläkin ja voimia jatkoon!
 
Sykettä ei löytynyt dopplerilla neuvolassa (rv 10+4). :sad001 Järjellä tiedän, että ei sitä näillä viikoilla aina löydy, Esikoisestakin kuului vasta viikolla 14 ja sekin pitkän etsinnän jälkeen, kohtu kun on taaksepäin kallellaan. Olen kuitenkin tosi huolissani.

Olisi pitänyt pyytää olla kokeilematta. :p Viikon päästä on ultra, kauhea odotella.

edit: korjattu, neuvolassa ei kuultu sykettä, ensin kirjoitin näkymisestä...
 
Muokattu viimeksi:
Via, tarkoitatko ettei kuultu sykettä? Jos kerran ultraan vasta myöhemmin menet? Tsemppiä epätietoisuuteen kuitenkin. :Heartred Siellä on varmasti kaikki mallillaan.
 
Sykettä ei löytynyt ultrassa (rv 10+4). :sad001 Järjellä tiedän, että ei sitä näillä viikoilla aina löydy, Esikoisestakin kuului vasta viikolla 14 ja sekin pitkän etsinnän jälkeen, kohtu kun on taaksepäin kallellaan. Olen kuitenkin tosi huolissani.

Olisi pitänyt pyytää olla kokeilematta. :p Viikon päästä on ultra, kauhea odotella.

Tuon toisen ketjun perusteella siis varmaankin tarkoitat, että neuvolassa ei kuultu sykettä?
 
Sykettä ei kuultu neuvolassa (rv 10+4). :sad001 Järjellä tiedän, että ei sitä näillä viikoilla aina löydy, Esikoisestakin kuului vasta viikolla 14 ja sekin pitkän etsinnän jälkeen, kohtu kun on taaksepäin kallellaan. Olen kuitenkin tosi huolissani.

Olisi pitänyt pyytää olla kokeilematta. :p Viikon päästä on ultra, kauhea odotella.

edit: korjattu, neuvolassa ei dopplerilla KUULTU sykettä
 
voimia toukanäiti :'(

itellä nyt 8+6 ja pelottaa ihan kauheesti :eek: miten tulen yksin pärjäämään tämän pienen kanssa ja onko siel oikeesti edes elämää.eka neuvola ens viikolla mut varhaisultra tehtiin 26.12 kun poissuljettiin kohdunulkopuolinen raskaus.silloin 5+5 eikä vielä sydän näkyny.
 
voi apua tätä tilannetta,ihan ku ei mua muutenki pelota ja ressaa ja ahdista niin tän pienen isä viel uhkailee ja haukkuu jne. lähdin suhteesta sen jälkeen kun kuristi ja löi mua ja jouduin päivystykseen siellä ottivat tt kuvia jne,sen jälkeen en takas menny eikä mies tiedä missä olen,sähköpostilla yhteydes. mä pelkään ja mies sanoo et ei tuu onnistuun et muutan mahani kans kauas hänestä. :devil14:sad010:scared001
 
Voi kamala murmeli :sad001 voisko viranomaiset auttaa? Kauheeta uhkailua :sad001 toivottavasti saat apua!
 
Takaisin
Top