Huolestuttaa/ahdistaa/pelottaa

Voi ei, näitä huonoja uutisia ei oo kiva lukea :sad001 Voimia Tikku ja Minniliini :Heartred
 
Voi ei tikku. Olen tosi pahoillani. Ei tätä kyllä kenellekään toivo. Laitoin ryhmää tonne salaisten puolelle jospa meistä enkeleiden menettäneistä olisi tukea toisillemme. Tule kirjoittelemaan, jos tuntuu siltä.:hug013
 
Miten sulla tikku nyt asiat etenee? Itse olen ollut sairaalassa tämän päivän lääkkeellisessä tyhjennyksessä ja huonosti näyttää taas lähteneen käyntiin: kasilta aamulla ekat lääkkeet ja vasta viideltä pienen pientä vuotoa. Saa nähdä tuleeko tästä taaskaan yhtään mitään.
 
Minniliini, en tiedä, tai siis tuo yksityinen gyne/synnytyslääkäri laittoi lähetteen sairaalaan, ja uskoi sieltä tulevan soiton keskiviikkona.
Sitten kuulemma sairaalaan, jossa ultraavat vielä ennenkuin lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta. En tiedä kumpaan "joudun"..minulla tämä ensimmäinen km tai kkm tämä taitaa olla..
Itse ehkä toivoisin kaavintaa, olisi kai nopeammin ohi eikä tarvitsi kärsiä kipujen ja vuotojen kanssa.
...mutta on Tää vaan "jännää", siis miten itse vaistoaa, ettei kaikki ollut enää hyvin. Vaikka ei mitään km oireita ollut, paitsi ne eiliset selkä/mahakivut..muttei vuotoja tms..sanoin jo viime perjantaina äidilleni, että musta tuntuu ihan tyhjältä, ihan kuin mun vauva olisi kuollut. ..ja niinhän hän on.
 
Mulla taas tuli tällä kertaa aivan puskista ja siksi olinkin eilen niin järkyttynyt. Edellisellä kerralla mäkin vaistosin ettei kaikki ole hyvin.

Mä olen täällä kans yrittänyt pyytää kaavintaan kun ei tämä etene: 13h nyt sairaalassa ja nyt vasta alkanut olemaan kipeitä supistuksia, mutta muuten homma ei etene. Sanovat että kaavinnalle aika olisi vasta to tai pe..tuntuu hirveeltä että siihen asti joutuisin kärvistellä kipujen ja tämän henkisen tuskan kanssa :sad001

Tsemppiä sinulle myös. Toivottavasti sulla tikku sujuu niin hyvin kuin nyt voi sujua.
 
Muokattu viimeksi:
Tikku; Virtuaali :hug013 Voimia :Heartred Itselle fyysisesti ja henkisesti oli parempi se kaavinta,vaikka siihen pääsyä vähän joutui odottamaan.
Minniliini;Toivottavasti etenisi nyt.
Ei pääsyä enää salaiseen ryhmään,pyysin poistamaan sen,kun en voinut katsoakkaan sitä enää..
 
Tikku :Heartbigred On se epäreilua, ja nyt on kyllä liikaa näitä huonoja uutisia ollut.

Itse kävin tänään varhaisultrassa ja näiden uutisten jälkeen ja oman oireettomuuden takia olin ihan varma että liityn joukkoon surulliseen. Melkoinen huojennus oli ku suunnalleen viikkoja vastaava tyyppi sykkeineen kuitenkin löytyi. Nyt voi taas pienen hetken olla rauhallisin mielin.
 
Voimia Tikku! Voi, miten paljon näitä surullisua uutisia on tullut. Itkettää, kun luin Tikun kuvauksen tuosta kauniista pienestä ihmeestä, jonka sydän ei enää jaksanut lyödä. :'(
 
Hui kamalaa, osanotot kaikille enkelin menettäneille ja paljon voimia! Itsellä vielä kaikki jännitys edessä... Esikoista odottelen ja tänään tein lopulta päätöksen sekä uskaltautua liittymään elokuisten ryhmään että varata varhaisultran huomenna. Kuvittelin kestäväni tätä ahdistuksen sekaista jännitystä tuonne np-ultraan asti, mutta totesin että huoli pienestä kasvaa päivä päivältä ja odotus tuntuu liian pitkältä. Toivottavasti ultra-aika järjestyy nopeasti jotta edes pahin huoli voisi siirtyä tieltä ja pääsisi nauttimaan onnellisesta odotuksesta.
Hiukan sentään helpottaa kun saa lukea teidän kirjoituksia ja todeta ettei ole jännityksen kanssa yksin. Kurjaa tietenkin, että niinkin usea elokuinen odotus on jo ennättänyt päättyä suruun... :sad001
 
Voi ei Diku, Minniliini ja tikku :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred itken täällä niin etten näyttöä nää, olen niin suunnattoman pahoillani teidän puolestanne :Heartbigred En ole ehtinyt täällä foorumilla käymään ja nyt siis vasta nämä suru uutiset luin... voimia ja halauksia, rutistuksia :Heartred
 
Täällä varhaisultrassa vkolla 6 näkyi sykkeet hienosti,mutta kunnallisen puolen ultra vkolla 9 vetikin sitten maton jalkojen alta. Ei sykkeitä ja kehitys loppunut vkolle 7. Suru on musertava. Ensi viikon tyhjennys pelottaa. Toisaalta olis vaan kaikki ohi niin pääsisi järjestämään ajatukset kasaan.
 
Takaisin
Top