Huhuuu..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Et ihan yksin :)

Mut mä en tiedä, mihin kuulun - LA on 30.8. ......1.9. välillä... Joten aloittelin jo elokuun ryhmässä kirjoittelua...

Koska sä plussasit? Mä plussasin vahvasti RV 3+3 kohdalla.

Hellou! Kävin eilen ja viimeks puoli tuntia sitten kattomassa että onko täällä vielä ketään eikä vielä ollu. :D

Mutta siis asiaan! Et ole yksin: mä plussasin tiistaina. Kkm takana syyskuulta, ja nyt kolmannesta kierrosta (yk 2 kkm jälkeen) näemmä on tärpännyt. Plussasin siis dpo 9 melko vahvan haamun ja vasta su pitäis menkkojen alkaa, joten hyvin realistisilla fiiliksillä olen. Kattellaan päivä kerrallaan. :) minkäslainen tilanne sulla Sheidi on? :)

Plussasin haamun eilen dpo9, tänään oli jo vähän vahvistunut.. :) Oon aika luottavaisin mielin, tai siis on hyvä fiilis tästä. Tiesinkin olevani raskaana jo ennen tuota haamuakaan! :D Kokemuksella kolme syntynyttä, kolme kkm ja yksi kohdunulkoinen.. Mulla on vähän omituinen kierto ja luteaalivaihe normisti aika lyhyt joten raskauslaskurit antaa erilaisia laskettuja aikoja.. Uskon kuitenkin, et tiedän milloin ovis oli ja sen mukaan tänään on vasta 3+4. Mut jee, kivaa kun ei tarvii ihan yksin höpistä! ;)

Ehkä mieki tänne uskallan kirjoittaa, vaikka vielä oonkin niin alkumetreillä.

Täällä tänään 4+0, ekat kunnon haamulaiset testattu jouluaattona (dpo 12), nyt alkaa olla jo niin selkeet viivat, ettei tartte enää tihrustella. :happy: LA ois oviksesta laskettuna 03.09.2016.

Sen verran taustaa, että mie oon nyt 27 ja mies on 29. Asustellaan Varsinais-Suomessa. Ollaan oltu yhdessä 30032014 asti, kihloihin mentiin 07092014 ja lapselle annettiin samassa kuussa lupa tulla. 13042015 sain ensimmäisen plussan testiin, 01062015 se kuitenkin todettiin tuulimunaksi, rv silloin 11+0. Tämän vuoksi oon päättänyt, että tällä kertaa mennään varhaisultraan, jotta saadaan tuulimunan mahdollisuus poissuljettua niin pian kuin mahdollista. Tällä hetkellä oon kuitenkin suhteellisen luottavainen tämän raskauden suhteen, vaikka aiempi keskenmeno onkin takana. Ainoastaan vaikeeta on uskoa tuohon plussaan. :hilarious:

testi 26.12.JPG

Onnea Sheidi, Bobcat ja Salamanteri! Kurjaa että teilläkin on taustalla keskenmenoja. Sitä ei varmasti osaa niin täysia rentoutua ja nauttia uudesta raskaudesta - ainakaan itse en ehkä osaa. Kaikki raskaudet on kuitenkin yksilöllisiä ja mahdollisuudet hyviin tuloksiin on hyvät. :)

Minkälaisia oireita teillä on ollut? Itsellä kovia kohtu- ja munasarjakipuja on ollut lähes oviksesta lähtien, varsinkin kiinnittymisestä eteenpäin. Ihan muutamia pieniä huonon olon aaltoja on ollut varsinkin iltaisin.

Varhaisultraan haluaisin kyllä ehdottomasti mennä. Viimeksi syke kyllä löytyi rv 6+, ja nt-ultrassa selvisi että vauva on juuri tuolloin varhaisultran aikoihin kuollut. :/

Täällä kans yks plussannut! Aika haalea viiva on kuitenkin vielä. Testaan maanantaina uudestaan.
Tänään on ovulaatiosta laskettuna 4+0 ja laskurilla LA ois 5.9 menkkojen (hed. Ajankohdasta laskettuna 3.9).

Me asustellaan pk seudulla ja yksi lapsi jo ennestään.

Oisko kiinnostuineuta jo salaiseen fb ryhmään? Mä teen semmoisen :)
Jos kiinnostaa niin laita linkki omaan profiiliin niin lisään kaveriksi ja sitten ryhmään

Muokattu viimeksi:
Täällä yksi plussannut myös! :) LA näyttäis olevan laskurin mukaan 3.9.
Me asustellaan myös pk-seudulla ja täältä löytyy ennestään jo yksi lapsi. Mua voisi kiinnostaa salainen ryhmä myös, mut kuin täällä ei saa mainostaa sellaista? Outoa!

Salainen ryhmä perustetaan syyskuisille tietääkseni myöhemmin. :) onnea Dimsku ja tervetuloa!

Ärsyttäviä nää joulunlomapyhät kun on liikaa ajatella raskautta ja riskejä. Onneksi palaan ensi viikolla töihin. :D

Haha, ymmärrän Mulla alkaa 11. päivä amk-opinnot, joita tosin suoritan kotona. Saa jotain tekemistä tämän taaperoarjen lisäksi Kaikenlaista tarkkailua on kyllä kerennyt tekemään ihan liikaa!
Niin ja kiitos, onnea myös sinulle Rouvaskainen ☺

Kiitos Dimsku ja onnea opintoihin! Onko teillä kaikilla ollut yritystä päällä kuinka pitkään? Meillä pillerit jäi pois 5/15. Välissä siis yksi kkm ja nyt kolmannesta kierrosta sen jälkeen taas tärppäsi. :) pysyispä menkat poissa...

Meillä jäi ehkäisy pois.... Hmmm..... Oottakaas.... Joulukuussa 2006. Eli yheksän vuotta sitten! :D

Takaisin