Huhuu heinäkuu!

Mulla kyllä näkyy vaikka viikkoja on vasta 9, en tiiä johtuneeko siitä että mulla on ollu raskauksia kaikenkaikkiaan 6 kappaletta vaikkaki neljäs on tulossa. Kolmannesta mulla oli kauhean iso pallomaha jo rv 15, kauhulla oottelen koska tästä :D
 
Uni kyllä maistuu, nytkin tuli paukutettua 11 tuntia. Onneksi vapaata!

Huomenna aamulla tähän aikaan oon tästä raskaudesta viisaampi, nimittäin nt-ultra luvassa! Vuotoa ei oo ollu eikä kipujakaan, joten luulisi kaiken nyt olevan kunnossa. Tässä kohti edellinen kkm alkaa tosissaan kummittelemaan, koska viimeksi se selvisi juuri kyseisessä ultrassa. Toisaalta jos tästä nyt yli päästään, niin uskon että sit voi jo pikku hiljaa keskittyy vain ja ainoastaan tähän raskauteen eikä koko ajan oo vertaamassa siihen ekaan. Toivon ainakin niin!

Mulla ei oo enää oksu lentäny ku aamulla, mutta syöminen on lähes poikkeuksetta yhtä tuskaa ja huokailua. Söisin vain hedelmiä ja mansikoita, jos ihminen ei tarvis muuta.

Mahakin on alkanut hieman jo pömpöttämään, joten kai siellä joku kasvaa. Painoa on tullut säälittävät puoli kiloa, nyt menossa siis 11+5-12+0.

Mitäs teille kuuluu?
 
Uni maistuu kummasti mullakin.Luulin jo olevani virkeämpi, mutta tää iski uudestaan :) Hirveen tukalaa vaan on näillä keleillä. Mullakin ilmeisesti alkaa vähän näkyä vaikka vararavintoa tossa edessä onkin. Vielä vajaa 2 viikkoa vaan joutuu sitä ultraa odottaa. Puntarissa en oo nyt muutamaan päivään käyny, mutta herkuteltua on tullu sen verran että ihme jos ei näy missään.
 
Joo uni maistuu tääläkin...

Lääkäri kirjotti lisää saikkee ens tiistaihin asti, pahoinvointi nyt ei vaan ota helpottaakseen. Tosi vaikee saada alas yhtään mitään :sad001

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Minäkin palloilen täällä aika usein. On kiva lukea muiden fiiliksiä varsinkin näin alussa, kun en ole kertonut raskaudesta vielä läheisille. Aika harvoin jaksan mitään kirjoittaa, kun ei ole vielä mitään jaettavaa.... Peukuttelen enemmän :)
 
Madh91: toivottavasti pahoinvointi alkaa pian helpottamaan! Kuulostaa kurjalle :sad001

Mulla kans uni maittaisi! Öisin ei niinkään, mutta päiväunilla viihtyisin kyllä hyvinkin paljon
 
Täällä kans väsyttää vaihtelevasti päivästä riippuen. Etenkin jos touhuaa jotain tai valvoo vähän myöhempään niin seuraava päivä menee ihan koomassa. Samoin nää helteet tuntuu lisäävän väsymystä.

Mahakin ois niinku vähän pyöristyny, mut se näkyy enemmänkin iltaa kohden joten taitaa olla vielä suurimmaksi osaksi vaan turvotusta.
 
Olkoonkin jo elokuu: ihanaa olla kotona! :Heartred tai äitillehän mä tulin mutta oi ja voi, ihanaa saada sumalaista hanavettä ja ruisleipää ja salaattia!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top