Huhuu heinäkuu!

Ninna

Puuhakas puhuja
Missä kaikki ovat, vai kuvittelenko että täällä helmikuisissa on hiljaisempaa? Onko kaikki kadonnu faceen tai tuonne helmikuisten salaiseen ryhmään?
 
Mä en ole ainakaan vielä uskaltanut ilmoittautua tuonne Face-ryhmään. Aattelin ootella ekan ultran ja vasta sitten ehkäpä liittyä. Kunhan nyt näkee, että tapahtuuko tuolla mahassa muutakin kuin lihomista jatkuvasta syöpöttelystä johtuen. Pahoinvoinnista päätellen jotain on meneillään, mutta eipä sitä tahdo oikein uskoa ennenkuin näkee.

Onkohan kaikki jossain kesälomareissuillaan.. siksikin täällä voinee olla hiljaisempaa..
 
Minä ainakin pyörin täällä, enemmän kun facen puolella!:) Voipi olla lomalla suurinosa...
 
Mäki pyörin täällä, mutta tuntuu, ettei itellä oo niin paljon kerrottavaa - olot on hyvät, niin kun on ollu koko raskauden ajan, maha ei oo hirveemmin kasvanu, aika normaalia arkea elän, ja lähinnä nyt odottelen seuraavaa ultraa, joka on puolentoista viikon päästä. =)
 
Mäkin olen täällä! :-) fb ryhmään en ole liittynyt enkä vielä salaiseenkaan ryhmään. Mutta kiva että meitä on täällä edes jokunen.:-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä mäkin pyörin vaikka fbssäkin olen jo :)! Ei vaan tuu niin kirjoteltua enää tällä puolella :)
 
Täällä minäkin olen, vaikka enimmäkseen taustailenkin. Tuntuu ettei vaan ole mitään sanottavaa. Oireita ei ole, neuvolakin vasta viikon päästä, ultraan ei pääse vielä kuukauteen ainakaan ellei maksa itseään kipeäksi. Olen tuolla salaisen ryhmänkin puolella mutta siellä taitaa olla vielä hiljaisempaa kun täällä "julkisella" puolella, ja fb.ssäkin lähinnä käyn vaan lukemassa juttuja. Kyllä tämä foorumi silti on enemmän se oma paikka.
 
Kyllä mäkin käyn lukemassa, mut ei oo fiiliksiä kirjotella. Ei ole oireita joten en oikein jaksa uskoa raskauteenkaan.
Kommentoin satunnaisesti siellä sun täällä.
Ensviikolla ultra, sit ainaki pääsee eroon tästä epätietosuudesta.
 
täällä ollaan! joka päivä käyn lukemassa. Eniten kaipailen muiden neuvolakuulumsia. itse menossa huomenna ekalle käynnille ja parin viikon päästä ekaan ultraan.
 
Juu,kyllä itsekin tulee aika tiuhaan käytyä lukemassa.Helpottaa kun niin paljon samoja ajatuksia liikkeellä.Mistähän johtuis.. :) Itsellä nykyisin päivän motto on tainnu vaihtua "tämä johtuu hormoneista,hillitse itsesi,tämä johtuu hormoneista". Niin ja neuvola kuulumisia en pääse vielä aikaan jakamaan kun neuvolatäti oli sitä mieltä että ei mene plussaaminen yksiin edellisen vuodon kanssa joten nyt kun minun tuurilla ei tässä pitäjässä ole koko kesänä ketään kuka osaa ultrata niin minä odottelen aikaa saikulle eikä minulle voida antaa neuvola aikaa ennen kuin tiedetään miten pitkällä olen. Helpottipas :)
 
Mä kanssa käyn ahkerasti lukemassa kyllä, kommentoin sitten jos on jotain sanottavaa tai kysyttävää. Nyt on vaan aika lailla etonu 24/7 ja jos ei niin sit muuten heikko olo ollu. Eka neuvola ens viikolla :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu täällä ollaan :) Fasen salaseen ryhmään en oo liittyny enkä varaa liity. Tää on just sellanen sivusto joka mulle sopii.. Ei täälläkään sen kummempia raskaus oireit muuta kun arat rinnat, lievä väsymys ja "painetta" häpyluun alla (kun kohtu kasvaa) Käyn täällä ihan päivitäi joko aamulla tai sit illalla työ vuoroista riippuen.. Tasan viikonpääst olis eka neuvola :) Ja töitä kin olis enään ens viikko ja sit olis pari viikkoo lomaa.. Odotan sitä kyllä kun kuuta nousevaa.. Pelottaa että duuni kaverit alkaa kyselee jotain kun vatsa pömpöttä.. Onneks sit kun tuun lomata takas töihin niin oon jo "turvallisesti" 13+ viikolla. Pomo ja yks duuni kaveri tietää mutta muut ei.. Ei vaan huvita vielä ketoo muille vielä..
 
Mäki kaipailisin muitten neuvolakuulumisii. Me päästiin tänää vihdoin ekaan neuvolaan ja kysyin pystyiskö kuuntelee sydänäänii nii tietäis onko siel joku. Neuvolatäti sano ettei välttämättä kuulu ku on viel nii alus 10+4, mut kokeillaan. Ei kuulunu ku oma syke mutta kuuntelulaite kumminki bongas yli 100 sykkeen sieltä muutamaan otteeseen :) Siellä on elämää :Heartred kahen viikon päästä ultraan.
 
Siis itsekinhän lähinnä käyn vaan lueskelemassa, kun yleensä pyörii tuo pikkuneiti jaloissa niin ei jouda ikinä olevinaan kirjotella. Ja arvelinkin että moni koomailee pahoinvoinnin takia sohvan/sängyn pohjalla.

8sepe9, minäkin pyysin ekassa neuvolassa että kokeilisi kuunnella sydänääniä, sillon oli viikkoja 8+1 ja ei saatu kuuluville. Kuulemma ainakin tuo meijän neuvolan vehje on sellainen että sillä pitäis kuulua vasta viikolla 14, vaikka edellisessä raskaudessa kuulu jo kymppiviikon tienoilla. Mulla ekaan ultraan 2,5vkoa, siihen tuntuu olevan niiiiiiiin pitkä aika!
 
kylläpäs on mennyt hiljaiseksi täällä, onko kaikki tosiaan menny fb:hen!? Itellä oireettomuus jatkuu, mutta onneksi huomenna varmistuu missä mennään kun on Ultra!
mukelot molemmat kuumeessa ollu ja flunssasia joten päivät sisällä öllötelty ja koitetaan selviytyä taudista!
kamalasti jännittää huominen, mutta onneksi loppuu epätietoisuudessa vötkiskely!
 
Juu kyllä on välillä hiljasta! En ole liittynyt fb-ryhmään enkä aiokaan. Olis kiva että porukkaa riittäis tännekin :-) No, ehkä tänne vaan valikoituu valiojoukko ;-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Täältä on paljon kivampi lueskella, tää Vaun apps on tosi kätevä! Lueskeltua tulee monta kertaa päivässä, kirjoiteltua harvemmin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top