Se on kyllä totta mitä Sadepilvi sanoi, että elämässä on vähän tärkeämpiäkin asioita kun kilot! Ei ole ollut oma ulkonäkö ihan ykkösasia viime aikoina. :-D
Suurin syy siihen, että haluan päästä kiloista eroon on taloudellinen! Kaappi on TÄYNNÄ kivoja vaatteita ajalta ennen raskautta, eikä niihin ole toivoakaan mahtua! (Syynä sekä ne 3 raskauskiloa että ne kilot jo ennen raskautta...) Eikä todellakaan kiinnosta lähteä ostamaan vaatteita, kun oletan että jossain vaiheessa kuitenkin tulee laihduttua. Tai ehkä se on toiveajattelua. ;)
Sen verran olen shoppailemassa käynyt, että ostin yhdet farkut itselleni (on muuten 2 vai peräti 3 kokoa suuremmat kun "normaalit") ihan vaan sen takia, että olin totaalisen kyllästynyt kulkemaan mammahousuissa. Ja imetyspaitoja oon toki hommannut kanssa elämää helpottamaan. Mutta aika vähillä vaatteilla nyt mennään... Ei tarvi kuvitellakaan lähtevänsä baariin, kun ei ole mitään päälle laitettavaa.
Varpaan kynsiä meillä on leikattu kerran, eikä ainakaan vielä ole tarvetta toiselle kerralle. Sormista sen sijaan pitäs leikata useamminkin, aina unohtuu ja sit tyttö raapii itseään. Varmaan se 2 kertaa olis parempi kun tää 1 kerta viikossa.
Suurin syy siihen, että haluan päästä kiloista eroon on taloudellinen! Kaappi on TÄYNNÄ kivoja vaatteita ajalta ennen raskautta, eikä niihin ole toivoakaan mahtua! (Syynä sekä ne 3 raskauskiloa että ne kilot jo ennen raskautta...) Eikä todellakaan kiinnosta lähteä ostamaan vaatteita, kun oletan että jossain vaiheessa kuitenkin tulee laihduttua. Tai ehkä se on toiveajattelua. ;)
Sen verran olen shoppailemassa käynyt, että ostin yhdet farkut itselleni (on muuten 2 vai peräti 3 kokoa suuremmat kun "normaalit") ihan vaan sen takia, että olin totaalisen kyllästynyt kulkemaan mammahousuissa. Ja imetyspaitoja oon toki hommannut kanssa elämää helpottamaan. Mutta aika vähillä vaatteilla nyt mennään... Ei tarvi kuvitellakaan lähtevänsä baariin, kun ei ole mitään päälle laitettavaa.
Varpaan kynsiä meillä on leikattu kerran, eikä ainakaan vielä ole tarvetta toiselle kerralle. Sormista sen sijaan pitäs leikata useamminkin, aina unohtuu ja sit tyttö raapii itseään. Varmaan se 2 kertaa olis parempi kun tää 1 kerta viikossa.
mulla on menny sellaset 6 kuppia kahvia keskimäärin päivässä, nyt ku tälleen äkkiä laskin. Pitäsköhän harkita vähentämistä? Toisaalta oon kyllä jo hiljakseen alottanu dietin uuteen uskoon saamista, hitaasti mutta varmasti. Synnytyksen jälkeen ruokavalio on koostunu suurimmaks osaks karkista/herkuista ja kahvista. Ei Ayden kyllä oo millään lailla oireillu, kakka kulkee, itkee jos on joku hätä ja muuten naureskelee. ehkä se on yks niistä jotka äitin kahvinkittausta kestää.
. Harmitti vähän ruveta taas sekottaan kroppaa hormoneilla kun on siltä välttynyt jo monta vuotta, mutta muut vaihtoehdot tuntui vähän huonoilta. En tiedä voiko olla mahdollista, että keltarauhashormoni aiheuttaa migreeniä, mutta tosiaan sain pitkästä aikaa aurallisen migreenikohtauksen syötyäni viikon ajan minipillereitä. Edellinen kerta tais olla neljä vuotta sitten yhdistelmäpilsujen aikaan. Toivottavasti ei rupea toistumaan...
Toinen lapsi kuitenkin toiveissa joskus. Eikä liian isoa ikäeroa haluaisi. Ei nyt ihan vielä kuitenkaan. Jos syksyllä lopettais niin sit Ellin pikkuveli syntyis kesällä 2012...eiks se ois aika hyvä ;-) ...siis jos heti tärppäis. Varmaan kuitenkaan ei, nimim. kokemusta on.