Huhtikuun mammat 3

paukke

Puuhakas puhuja
Huhtikuun mammat

  LA        nimimerkki             monesko                  mistä                        synnäri
 1.4       happy_mama          1.
             laura-maria                                    Oulu
 
 2.4       Snorkfröken            2.                    Varsinais-Suomi              SAS
             Thellu                      2.                    Rovaniemi   
             Hensku87                2.                    Uusimaa                         Lohjan sairaala
 
 3.4.      tiger                        2.                    Pohjois-Pohjanmaa
             suvi28                     2.                    Pirkanmaa                       TAYS
 
 4.4.      Jasuliini                   1.                    Keski-Suomi
             milleriini                   1.                    Pirkanmaa
 
 5.4.     ~Hertta~                 1.                    Pirkanmaa
             Diana89                  1.                    Etelä-Suomi
             Santsu                    2.                                                            Jorvi
             maija91                  1.
             Meow                     1.                                                             Vaasan ks

 6.4.      popi                        1.                                                            Jorvi

 7.4.      Kottis                      1.                    Keski-Pohjanmaa
             Nöffi                        2.                    Keski-Uusimaa
             HeidiH.                    1.                    Pohjois-Pohjanmaa
             Lowica                    1.                    Päijät-Häme                     PHKS
 
 9.4.      Suskun85                1.                    Kymenlaakso 
             chiliana                    1.                    Uusimaa                           Jorvi
             tansku86                 3.                                                            Jorvi
           
10.4.     muru2012               1.                    Uusimaa
             tammimamma         2.                    Uusimaa                           Naistenklinikka

11.4.     sohvinen                 1.                   Keski-Suomi
             Ninnah                    2.                   Keski-Uusimaa                  Hyvinkää
             aamukahvi              3.                   Kirkkonummi                     Jorvi
             utuli                        1.                   Tampere                           Vammala tai TAYS

12.4.     LiinuM                     1.                   Varsinais-Suomi
             appelsiini                1.                   Päijät-Häme                       PHKS
             Myy_80                   1.                   Pirkanmaa
             Emmy'                     1.                   Helsinki                              

13.4      _Malla_                   1.                   Uusimaa
            Maria85                   1.                   Varsinais-Suomi                 SAS
            Puuma                     1.                   Keski-Suomi
            bobo                        2.                   Helsinki

14.4     Noppula                   2.                   Pohjanmaa                        VSSHP
            Rinkku                      2.                   Lappi                                 LKS

15.4     Ang1                       2.&3.               Pirkanmaa                         TAYS
            miirukka                    1.                  Pohjois-Savo

16.4.    jame                         2.                  Keski-Suomi

17.4     eevanton                 1.                   Varkaus                             Kuopio

18.4.    wiltsuliina                 1.                   Pohjois-Pohjanmaa
            suklaa                      1.                   Uusimaa

20.4     Gisela                       1.                    Varsinais-Suomi
            Mimmi82                   4.
            paukke                     2.                    Varsinais-Suomi                TYKS
            Tiitushka                  1.                                                              Naistenklinikka
            Naheli                      1.                     Varsinais-Suomi                TYKS

21.4     Hepa83                    1.                    Uusimaa                            Naistenklinikka
            Biitta                        1.                    Pohjois-Karjala                  

22.4.    Kastelukannu           3.                    Kuopio
            Ultimate                   2.                    Oulu                                  OYS
            Varpu´81                 1.                    Helsinki                              

24.4     HS_82                      2.                    Uusimaa                            Jorvi
            Black Star                 1.                                                             Jorvi
            Norppa``                 1.                    Vantaa                              Kätilöopisto

25.4     LuMinSki                   2.                    Uusimaa
            Nenänen                  1.                    Pohjois-Pohjanmaa
            yrpykkä                    1.                    Etelä-Karjala

26.4.    Minnski                     2.                    Eura
            Gertrud                     1.                                                             TYKS
            Molly^                      1.                    Uusimaa
            Sipriina79                 1.                    Keski-Uusimaa                   HYS
            Little                         1.                    Uusimaa

27.4.    Jonayla                     1.                    Lappi
            aamupalajuusto_     1.                    
            -Lallu-                       2.

28.4     aamutar                   2.                    Uusimaa
                               (kohtukuollut esikoinen)

30.4.
    Jessie                      2.
            Meea12                   2.                     Uusimaa
 
Tein uuden listan niin saadaan päiviteltyä sivun alkuun muutokset. Muutin alkuperäistä sen verran että otin ylimääräiset päivämäärät pois, samalla päivällä olevat ovat allekkain ja vain ensimmäisen kohdalla päivämäärä. On näin mielestäni selkeämpi.
 
Heiiiiii

Meilläpä siirty päivällä laskettu aika. Eli vois tonne muuttaa Kottikselle 7.4 päivämäärälle. Oli kovin kiva ultra tänään, eläväinen kaveri.
 
Meilläkin virallinen la on nyt 9.4. täältäkin masusta löyty tosi eläväinen pikkukaveri :D
 
Meillä myös vaihtu päivällä laskettuaika. Oli tänään eka neuvola ja papereihin kirjattiin 26.4. Saapi nähdä mitä ultrassa sanotaan :) Siitä mulla tosin ei oo vielä tietoakaan, koska on..
 
Moi!

Mun laskettu aika on vaihtunu myös päivällä, eli 7.4. on oikee päivä. Ja synnytyssairaala on Päijät-Hämeen keskussairaala eli PHKS. Tuohon uusittuun listaan oli näköjään vahingossa merkattu, että tää olis mun toinen lapsi, mutta esikoista tässä kuitenkin vasta odotellaan... :)
 
Mulla vaihtu myös laskettu aika, tosin viidellä päivällä eli Ninnah olis nyt 11.4 :)
 
Lowica: Juu, pahoittelut virheestä! Olin varmaan epähuomiossa merkannu väärin kun vaihdoin numeroiks noi.. Mut tuli korjattua nyt. 
 
Täällä ilmottautuu myös yksi, joka varmaan vähän harvemmin viitsii olla mukana täällä. :D
La ois 22.4, mutta se varmistuu parin viikon päästä uudessa ultrassa kun tänään oli vielä liian pieni np:hen. Nimimerkki varmaan näkyy.
Toinen lapsi tulossa ja asutaan Oulussa. Synnäri mahtaa olla Oys. :)

Tais olla aika monta toisen odottajaa, toisin kuin tänä vuonna kun itse odotin esikoista niin odotti meidän huhtikuisten ryhmässä melkein kaikki myös esikoistaan. :)
 
Heips!

Viimein rekisteröidyin, vaikkakin olen jo melkein pari kuukautta palstaa seurannut.

Tämän aamun ultra kertoi lasketuksi ajaksi 13.4. Keski-Suomessa oleillaan ja esikoisesta kyse. Talouteen kuuluu mies, minä (26v) ja kaksi koiraa.
 
Heissan!

Enhän mä osaa käyttää koko keskustelupalstaa, anteeksi paukke sekoiluni ;) Elikkäs esikoista odotellaan ja nyt varovaisesti ilmoittaudun tänne :) LA 26.4, joka saattaa muuttua ensi viikon np-ultran jälkeen. Ja synnytys TYKSissä.
 
Hei,
Täällä kans ilmoittautuu yksi huhtikuun mamma. Olen palstaa seuraillut jo pitkään, mutta nyt rohkaistun ilmoittautumaan.
Odotan toista lastani ja virallinen laskettuaika on 5.4. Ultrassa kaveri oli vähän pienempi, mutta mennään tuolla virallisella päivällä eteenpäin.
Synnytys sairaala on Jorvi.

Mulla on esikoisen jälkeen ollut keskenmeno rv 10 viime Joulukuussa ja tuulimuna viime keväällä, joten päätin että kirjoittelen vasta kun NP ultra on takana. Huh, jokohan tälllä kertaa saadaan vauva syliin asti
 
Heii miun oli pakko vaihtaa nimimerkkiä joten älkää ihmetelkö! (Mila85)

Santsu tiiän tunteen, meilläkin oli keskeytynyt keskenmeno ja sen takia oon pelännyt koko alkuraskauden. ja välillä vieläkin vaikka isoimmat pelot on onneks jo takana päin
 
Takaisin
Top