Huhtikuun mammat 3

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2012' aloitti paukke, 20 syys 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. -Lallu- Vasta-alkaja

Täällä olisi huhtikuulle yksi lisää. :) Toista odotan ja la 27.4 
  2. utuli Oman äänensä löytänyt

Heips,

tykkäisin myöskin ilmoittautua tähän listaan! :)

LA=11.4. utuli olen nimimerkiltäni, 1. lasta odotan, Tampereelta tulen, ja synnyttämään menen joko Vammalaan, tahi Taysiin. :)
  3. Naheli Vasta-alkaja

heii, mut voi myös lisätä listaan, LA 20.4, ensimmäinen lapsi, varsinais-suomi, TYKS :)
  4. Vellamo12 Kommentoinnin ninja Joulukuun äidit 2019

Mutkin voi lisätä listaan. LA 24.4, ensimmäinen lapsi, Vantaa, Kättäri.
  5. Kottis Silmät suurina ihmettelijä

täällä otettiinkin varaslähtö ja eilen on poitsu syntynyt. en taida enää kuulua huhtikuisiin edes :D
  6. Carousel Jostain jotain jo tietävä

Ihanaa! Onnea Kottis!!! :)

Meijänkin pitäs huhtikuisiin varmaan perustaa se "syntyneet huhtikuiset" mut en itse osaa tehdä sellasta mihin sais päivitettyä kaikki syntyneet..kuka osais?? :)
  7. Emmy' Sanaisen arkkunsa ammentaja

Oi - ihanaa, ihanaa - oikein paljon onnea Kottis: koko perheelle! :)

Näin niitä varmasti alkaa tulemaan näitä huhtikuisia pikkuisia "etuajassa", vaikka ei se mitään etuaikaa ole vaan LA on vain arvio! :)

8. Enttu Silmät suurina ihmettelijä

Minutkin voi lisätä listaan. LA 7.4. ensimmäinen lapsi ja keski-suomesta.

Paljon onnea Kottikselle! =D
  9. Thellu Jostain jotain jo tietävä

Ihanaa onnea Kottikselle :) Millon sulla oli sit oikea LA kun en löytänyt sinua tuosta listasta?
  10. nips Silmät suurina ihmettelijä

minutkin voi lisätä! eli kolmas lapsi. LA 29.4 itä-uusimaa ja porvoon sairaala
  11. Thellu Jostain jotain jo tietävä

Aaaa, nyt hokasinkin Kottis sut listasta :) 
  12. Sunshine89 Vasta-alkaja

Heips,Itse kanssa ilmottaudun  elikkäs Nimimerkki on Sunshine89.LA 24.4 Esikoista odotan. Uusimaa,Naistenklinikka . 
  13. Evelin Oman äänensä löytänyt

Kai sitä vielä tässä huhtikuun puolellakin ehtii liittymään. Parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan, etenkin kun on viime aikoina tullut enemmän tarve ruveta kirjoittamaankin, eikä vain lukemaan... Odotan siis toista lasta, raskausviikolla 37+3, eli la on 20.4. Keski-Uudeltamaalta ja synnärinä on Kättäri.