Huhtikuun mammat 3

Mä luulen että se pelko ei tule kokonaan väistymään lainkaan, vähenee vain. Aluksi odotin hirveästi varhaisultraa, mutta sitä turvaa kesti vain viikon. Ja olin varma että kun NT ultra on takana niin sitten voi huoletta olla onnellinen, mutta ei se sit ollutkaan ihan niin helppoa. Nyt odottelen että liikkeet tuntuis, sit varmaan helpottaa taas lisää. Hivenen tylsää että niin odotettua raskautta ei pysty sisimmissään täysiä hehkuttamaan kun välillä tulee pelko että se ihanuus mahassa ei pysykään kunnossa. Eli aika eri fiiliksillä on ollut liikkeellä tällä kertaa kun ekassa raskaudessa jossa kaikki meni hienosti. Nyt ei ole voinut olla iloinen täysin siitäkään että mun ainoa raskausoire on ollut ajoittain kipeät rinnat. Oireettomuuskin kun on voinut olla merkki jostain viasta... No ensi viikolla on onneksi neuvola ja 16 viikkoa täynnä, joten liikkeiden tunteminen ei pitäis olla enää kaukana :-)
 
Mäkin voisin ilmoittautua mukaan. Toista lasta odottelen Helsingissä. Laskettu aika 13.4.2012 Vielä vähän epätodelliselta tuntuu tää raskaus vaikka nt-ultrakin jo takana ja siellä pikkunen iloisesti heilutteli.
 
Äh. Pistin ensin vahingossa tuonne mammat vol 2 tän viestin mutta tässä siis nyt tänne sama viesti:

Liitynpä tähänkin ryhmään tuolta joulukuun 2010 odottajista. Eli ilmoittaudun huhtikuussa synnyttäviin ja nämä matkassa kulkevat lapset tulevat olemaan mieheni ja minun toinen ja kolmas lapsi. Esikoinen on nyt 10kk.
Eli laskettuaika 15.4. ja toinen ja kolmas lapsi tulossa. Niin ja Pirkanmaalta olen ja taysiin menen synnyttämään aikoinaan.

 


 
Täällä myös ilmottaudutaan huhtikuun mammaksi :) LA 21.4 ja ensimmäistä odotellaan.Pohjois-Karjala.
 
Heips!

Enpäs ole koskaan aiemmin kirjottanut millekään palstalle, nyt päätin rohkaistua ja ilmotella olemassa olostani ja myös masussa kasvavan olemassa olosta :) Meillä laskettu aika 1.4 ja täällä Oulussa päin asustellaan.
 
Minutkin voisi lisäillä listalle, nyt kun viimein sain kirjauduttua tänne.
Laskettu aika on 5.4.2012 ja sairaala on Vaasan keskussairaala.
Ja esikoinen mahassa jumppaa. Mukava oli käydä taas tänään neuvolassa kuuntelemassa vahvoja sydänääniä, kovasti piti pienen yritää potkia anturaa. Harmi vain kun en vielä tunne mitään.
 
Ilmoittaudun nyt tännekin, kun en enää oikein tiedä mitä listaa tällähetkellä päivitetään. LA 26.4 / Sipriina79 / 32v / ensimmäinen / Keski-Uusimaa / HYS näillä näkymin
 
Tätä listaa päivitellään. Kahdessa aikasemmassa listassa kyllä varmaan viimesellä sivulla jossainkohtaa on listan pitäjän viesti ettei ko. henkilö päivitälistaa.
 

Täällä yksi ensisynnyttäjä, jolle tää kaikki on aivan täysin uutta ja outoa, koska tuttavapiirissä ei ole ketään samassa tilanteessa olevaa... LA siis 22.4. ja Helsingissä asustellaan. Yritetty on lähes vuosi, joten koko homma tuntuu tosi epätodelliselta ja ihan liian hyvältä ollakseen totta. Vieläkään en uskalla iloita, mut toivon et se muuttuu ajan myötä ja kun vauvamaha kasvaa ton turvotuksen ja kilojen tilalle ;)

 
Jos joku osaa korjata, ni snorkfrökenillä on toinen lapsi tuloillaan, ei ensimmäinen niinku tuolla nyt lukee. :)
 
Ekaa kertaa uskallan kirjoittaa, kun ensimmäinen raskaus päättyi kesken ja nyt odottelin II.ultraan asti. Nyt uskaltaa pikkuhiljaa alkamaan nostaa toivoa, että kaikki hyvin. Ja kirjoitella tänne itse, vaikka päivittäin käyn sivuja tsekkailemassa, mutta ennen en uskaltanut... :)

Laskettu aika 20.4./1.lapsi/ Naistenklinikka
 
Emmy' ilmoittautuu kanssa huhtimammoihin mukaan: LA 12.4., esikoinen tulossa, Helsinki

Oikein hyvää joulunodotusta ja muutenkin odotuksen jatkoa kaikille! <:)
 
Takaisin
Top