Huhtikuun jutut

Tein meille ketjun porinoita varten. Kiva, kun meitä on jo useampia täällä ja jutut vähän vilkastuu. :happy:

Mulla on jäänyt pahoinvoinnit ihan kakkossijalle, kun iski mahataudin. Ihan järjetön "pyrstöyskä" ollut, nyt jo vähän helpottaa ja ruokakin vähän maistuu. Jospa tämä ois nyt ohi menossa. Muu perhe on jo sairastanut onneksi.

Nämä alkuviikon on kyllä jotenki niin hitaita... Tai oon vaan ite kärsimätön. :oops: Mutta haluttas saada jo varmuus, että pienellä on kaikki hyvin. Nyt kyllä yritän ajatella, että kaikki on ok, mutta kyllä ne keskenmenot vaan pyörii mielessä...
 
Toivottavasti Iines-19 tuo sun tauti menee nopeasti ohi. Itse tuskailen myös tämän alkuraskauden hitauden kanssa, haluaisin vain päästä kertomaan uutisesta kaikille, mutta en kyllä uskalla ennekuin tietää kaiken olevan kunnossa!
 
Iines-19 Tsemppiä taudin kanssa, toivottavasti se on pian selätetty!

Meinaattekos te muut mennä varhaisultraan?
 
Novem, mulla on varhaisultraan varattu muistaakseni 26.4. Sillon ois viikot 8+1. Aika matelee... :rolleyes: Menetkös sinä itse?
 
Meidän pitäis nyt keksiä joku tempaus, että saatais nää muutamat viikot menemään nopeammin :)
 
Iines-19, Mäkin oon menossa ultraan, ja hyvin samoilla viikoilla kuin sä, eli 8+1 :) Päivä on 29.4. Aika kyllä menee hitaasti ultraa odotellessa!

Cami_85 Todellakin pitäisi keksiä jotain! :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Niin samaa mieltä näistä piinaviikoista :sick009 malttamattomana täällä oottelen päivisin että soittaisivat varhaisultra-ajan.
 
Mami_18, Ootko siis menossa julkiselle puolelle varhaisultraan?
 
Novem: juu olen, saatiin lähete ja itseasiassa tänään soitettiin aika, joka on 15.4:happy:!
Toisaalta odotan innolla, mutta toisaalta se peikko istuu olkapäällä ja pelottaa ettei olekaan hyvin.
 
Mami_18, no sehän onkin sitten jo aika pian! Tsemppiä odotteluun :)
 
Onnea Mami-18 nopeasta ajasta, itse sain net-postiin ilmoituksen varatusta ajasta. 24.4 päästään näkemään meidän pieni (toivottavasti)
 
Pääsettekö ultraan ihan siis kunnallisen kautta? Taidan tälläki kertaa mennä yksityiselle kun en kunnan kautta sais. Viimeks selvis tuulimunaks nii haluun mennä taas melko aikasin kattoo :) ajattelin varata 7+0
 
Pääsettekö ultraan ihan siis kunnallisen kautta? Taidan tälläki kertaa mennä yksityiselle kun en kunnan kautta sais. Viimeks selvis tuulimunaks nii haluun mennä taas melko aikasin kattoo :) ajattelin varata 7+0
Mä pääsen kunnallisen kautta kun viimeksi oli kohdunulkoinen raskaus, oletko varma ettet pääse kunnallisen kautta?
 
Pääsettekö ultraan ihan siis kunnallisen kautta? Taidan tälläki kertaa mennä yksityiselle kun en kunnan kautta sais. Viimeks selvis tuulimunaks nii haluun mennä taas melko aikasin kattoo :) ajattelin varata 7+0

Minä pääsen myös kunnalliselle puolelle kahden peräkkäisen keskenmenon jälkeen.
 
Mun pitäis ihan kohta tehdä päätöksiä opiskelusta ens syksynä, amk-opinnot jää yhtä harjoittelua ja muutamaa opintopistettä vajaaksi, jos en pysty syksyllä opiskelemaan (en tiedä voinko ilmottautua läsnäolevaksi kun kurssit voi jäädä kesken synnytyksen takia)
 
Meillä myös iski vatsatauti! Toinen lapsista ja mies nyt sen kourissa ja kauhulla odotan milloin iskee muhun :yuck: Kauheasti vaihtelee noi oireet, välillä yököttää ja väsyttää ja pissattaa ja tissit kipuilee ja välillä tuntuu, ettei raskaana oliskaan. Vaihteleeko teillä muilla oireet vai onko peräti ihan oireettomiakin? :anyone

Itse olen vielä ihan kahden vaiheilla ton varhaisultran kanssa, toisaalta tekis mieli käydä mielenrauhan takia, mutta en tiedä...kai sen saa yksityiseltä sitten aika nopeastikin varattua, jos sinne haluaa mennä? Mites muuten, oletteko neuvolaan olleet jo yhteydessä? Itse en ole vielä soittanut :rolleyes:
 
Han-nea, Mulla on välillä toinen (kyllä, vain toinen :joyful:) rinta kipeänä, muuten ei oo mitään oireita. Mutta ei ollut kyllä esikoisen kohdallakaan. Tsemppiä mahataudin kanssa!

Mä ajattelin huomenna soittaa neuvolaan. Uskoisin, että ultraan saa aika lyhyellä varoitusajalla aikoja, vaikka toki riippuu kaupungista ja paikastakin. Ite varasin hyvissä. ajoin sen jo, kun aattelin että saahan sen sitten tarvittaessa peruttua...
 
Takaisin
Top