Huhtikuun jutut

Hyvää vappua! Minkäs merkkisiä dopplereita teillä on?
Mulla on joku JPD-100B, tollanen mis ei oo kuulokkeita ja on erillinen anturitappi sykkeen etsimiseen (miksikä sitä kutsuis :D) sekä sykenäyttö. Oon kyl ollu tosi tyytyväinen, vaikka olikin suht hintava hyvästä alesta huolimatta.
 
Mulla on joku JPD-100B, tollanen mis ei oo kuulokkeita ja on erillinen anturitappi sykkeen etsimiseen (miksikä sitä kutsuis :D) sekä sykenäyttö. Oon kyl ollu tosi tyytyväinen, vaikka olikin suht hintava hyvästä alesta huolimatta.

Täällä meilläpäin ois just yks semmonen torissa myynnissä 45€ ja mietin pitäskö se hakee. :D
 
Mä en muista minkä merkkinen mun oma on, mutta just tommonen jossa on sauva ja se on kyllä hyvä! Kuopuksesta sain rv 9+ kuulumaan ja nyt täytyy kokeilla jos jo aiemmin kuuluisi :) Mä tilasin omani ebaysta aikoinaan ja oli muistaakseni sen 30-40€.
 
Mulla on joku JPD-100B, tollanen mis ei oo kuulokkeita ja on erillinen anturitappi sykkeen etsimiseen (miksikä sitä kutsuis :D) sekä sykenäyttö. Oon kyl ollu tosi tyytyväinen, vaikka olikin suht hintava hyvästä alesta huolimatta.

Mulla odottaa toi sama postissa noutoa. En malttais odottaa, koska pääsee kokeilemaan. Nyt vasta menossa 7+5 eli huonot mahdollisuudet vielä kuulua.

Tässä on alkanut taas painaan mieltä oireiden vähentyminen ja haluais taas jotain varmistusta raskaudesta. :banghead:
 
Mulla odottaa toi sama postissa noutoa. En malttais odottaa, koska pääsee kokeilemaan. Nyt vasta menossa 7+5 eli huonot mahdollisuudet vielä kuulua.

Tässä on alkanut taas painaan mieltä oireiden vähentyminen ja haluais taas jotain varmistusta raskaudesta. :banghead:

Sitte varmaan kannattaa ootella ennenkö rupeet kuunteleen, ahistut vaan jos ei sykettä kuulu. :D
 
Sitte varmaan kannattaa ootella ennenkö rupeet kuunteleen, ahistut vaan jos ei sykettä kuulu. :D
Mä sain tosiaan kuulumaan jo 7+6 (oviksesta 8+1). Mutta jos noin aikaisin kokeilee, niin pitää vaan ottaa asenne, ettei ahdistu, jos sykettä ei löydykään, kun harvoin noin aikaisin kuuluu :)

Mulla auttoi, kun kuunteli heti aamulla täydehköllä rakolla ja yritti kohottaa lantiota silleen, että makaa sängyn reunalla jalanpohjat lattiassa. Tuolloin syke kuului häpyluun ja navan puolivälistä vasemmalta. Seuraavana päivänä kuitenkin eri paikasta todella alhaalta, melkein häpyluun kohdin. Ja oli aina pienestä kiinni, piti olla anturi just oikeassa kulmassa ja silti sykkeen saattoi kadottaa ennen kuin sai hetkeksi paikannettua sen selkeänä :D Se etsiminen on kyllä niin jännää. Monien minuuttien jälkeen satut vihdoin ohittamaan sekunneissa jotain sikiön sydänääniltä muistuttavaa ja sitten pitää palata takaisin ja vääntää ja kääntää ja etsiä just se oikea kulma. Sitä riemun määrää kun yhtäkkiä osuukin just kohdalleen!
 
Pitäis malttaa odottaa vähän myöhempään, mutta en tiedä onnistuuko. Taidan tänään hakee paketin postista. :facepalm: Täytyy vaan pitää mielessä, ettei vielä todennäköisesti kuulu mitään eikä hätääntyä siitä.
 
Täällä meilläpäin ois just yks semmonen torissa myynnissä 45€ ja mietin pitäskö se hakee. :D
Hae ihmees jos doppleria mielit. Sauvaton on aika kämänenja maksaa 20-25e sekin
 
Takaisin
Top