Huhtikuun huumaa

^ Tuossapa on oikeastaan se syy miksi ite en salaiselle puolelle ole edes hakeutunut. Kirjotan kaikkien luettavaksi sen, mitä haluan ylipäätään jakaa vieraille ihmisille, ja tietysti aina plussaa jos omista kysymyksistä ja nyt myös kokemuksista on jollekin jotain hyötyä. :)

Välillä toki tuntuu, että on varmasti jostain hyödyllisestä jäänyt salaiselle puolelle kuulumattomuuden vuoksi paitsi, mutta olen myös itsekin muiden kuukausien osioista saanut paljon irti ja etenkin maaliskuisia (joka valitettavasti hiljeni) ja toukokuisia olen paljon lukenut.
 
Itse huomaan vahingossa kirjoittavani monia asioita salaiselle puolelle, kun ne olisi voitu kirjoittaa yhtä hyvin kyllä julkisellekkin.
 
Mulla taas menee välillä sekaisin mihin puolelle olen kirjoittamassa/kirjoittanut. Enkä kyllä muista mitä olen sanonut missäkin että sori vaan jos jauhan samat asiat moneen kertaan :sorry:
 
Minä kirjoittelisin julkiselle puolelle enemmänkin, mutta sitten jos muita kirjoittelijoita ei paljoa ole, niin vaikea sitten kirjoitella. Julkisessa on juuri parasta kun voi lukea muidenkin kuukausien vilkkaita keskusteluja, niin harmi sitten että joku kk on hiljainen. Esim. erilaisista synnytyksistä on mielenkiintoista lukea ja jos ei niitä kukaan julkiselle kirjoittaisi, niin aika vähän saisi lukea miten muilla on mennyt ja mitä itsellä voisi tulla vastaan.
 
Totta että muiden kuukausien ketjut kivaa luettavaa :)
Jotenki ei vaan jaksa miettiä mistä tiedoista joku voi tunnistaa ja sitte helpompi kirjoittaa kaikki salaiselle puolelle. Ja tietty kun tuonne muodostunu kiva aktiivinen porukka ja täällä vasta nyt vähän heräilty uudelleen...
En osaa niin ajatella että haittaisi, jos joku jääkin mun kirjoituksista paitsi... Ja kaikilla nyt huhtikuun listalla olevilla kumminki yhä mahdollisuus päästä salaiselle puolelle jos nyt jotain keskustelua täälläkin vireillä ja siihen saa kirjoitettua tarpeeksi...
 
Jaahas, täällä loppui nukkuminen vaihteeksi miehen töihinlähtöön. Koko viimeisen kolmanneksen on ollut ongelmana, kun mies lähtee aamuvuoroon, minä en saa enää unta sen jälkeen. Nyt kyllä väsyttäisi, mutta ensin tuli pissahätä, sitten selkä jomotti maatessa ja lopulta iski nälkä. :grin Nyt siis varhainen aamupala, sitten taidan istuskella jumppapallolla hetken, josko tuo selkä rauhoittuisi. Herätyskello soi yhdeksältä, en ole viitsinyt ottaa sitä pois, kun iltaihmisenä herkästi keikahtaa koko unirytmi väärinpäi. Nyt siis huonosti nukutun yön jälkeen on koko huominen varmaan vähän sumuisaa. :dead:

Eilisen päivän taas supisteli silloin tällöin, illalla hiukan enemmänkin, mutta loppuivat nukkumaan mennessä. Eilen olu kyllä muutenkin niin paljon kaikenlaisia kolotuksia ja jomotuksia, että illalla makasin keittiön lattialla ja valitin miehelle, etten jaksa tätä enää. Voi kun syntyisi jo!:banghead:
 
^ joo, muut valitukset kehiin, sais jo syntyä. :) tai ehkä vielä viikon vois olla masussa
 
Totta että muiden kuukausien ketjut kivaa luettavaa :)
Jotenki ei vaan jaksa miettiä mistä tiedoista joku voi tunnistaa ja sitte helpompi kirjoittaa kaikki salaiselle puolelle. Ja tietty kun tuonne muodostunu kiva aktiivinen porukka ja täällä vasta nyt vähän heräilty uudelleen...
En osaa niin ajatella että haittaisi, jos joku jääkin mun kirjoituksista paitsi... Ja kaikilla nyt huhtikuun listalla olevilla kumminki yhä mahdollisuus päästä salaiselle puolelle jos nyt jotain keskustelua täälläkin vireillä ja siihen saa kirjoitettua tarpeeksi...

Tää olis voinut olla mun näppikseltä lähtöisin, ihan samat ajatukset siis täälläkin.
 
Totta että muiden kuukausien ketjut kivaa luettavaa :)
Jotenki ei vaan jaksa miettiä mistä tiedoista joku voi tunnistaa ja sitte helpompi kirjoittaa kaikki salaiselle puolelle. Ja tietty kun tuonne muodostunu kiva aktiivinen porukka ja täällä vasta nyt vähän heräilty uudelleen...
En osaa niin ajatella että haittaisi, jos joku jääkin mun kirjoituksista paitsi... Ja kaikilla nyt huhtikuun listalla olevilla kumminki yhä mahdollisuus päästä salaiselle puolelle jos nyt jotain keskustelua täälläkin vireillä ja siihen saa kirjoitettua tarpeeksi...
Ite kun omalla nimellä olen, ammatin "paljastanut" ja kirjotusten välistä on helppo paikkakunta hahmottaa, niin tutut varmasti tunnistaa jos niikseen tulee. :) Mutta ei se minua haittaa, sen verran jaan tuntemuksia mitä naamakkainkin voisin keskustella oikeastaan kenen tahansa kanssa. :joyful:
 
Ite en oo salaiselle puolelle kokenut tarpeelliseksi liittyä, kun en tänne henk koht juttuja paljoa muutenkaa kirjoittele. Vaikea uskoa että kukaan tutuistani täällä forumilla käy, ja jos käykin niin ihan sama mulle. Toki aktiivisempi keskustelu kiinnostaisi, jos siellä salapuolella sellaista on. En kuitenkaan halua tuota "huhtimammat 2016" leimaa profiiliini :grin Voiko salaiselle puolelle liittyä ilman tuota leimaa?
 
Sais kyllä tulla jo ulos :arghh: Nyt 38+5 ja mua kyllästyttää. Kovasti se on tuloillaan kun on tosi alhaalla ja tutkimuksissa oli jo kaula lyhentynyt hieman ja sormelle aukikin, sekä supistuksia ja menkkamaisia kipuja on jo ollut aika pitkään, mutta tuolla se silti jököttää. Alkuperäinen laskettu aika olis nyt perjantaina 8.4, virallinen 13.4. Pari kertaa on jo tullut toiveikas olo että jokos nyt, mutta näh, ei herra halua vielä pihalle... Odottavan aika on pitkä :grin
 
Mä joskus kaverin kanssa koitin keksiä tapoja vauhdittaa synnytystä ni löyty netistä kaikenmaailman emättimen räpläilyy, kyykkimistä, ponnistusta jne :D
 
Mies soitti äsken ja manas kun kaiken maailman sukulaiset kyselly et mikä on tilanne. Hän jo tiuskaisi vastaukseksi että kyllä me ilmoitellaan sitten kun jotain tapahtuu. Mut positiivista on ettei pelkästään mua häiriköidä, vaan mies saa myös osansa. :D
 
Lapsivesi meni! :)

Nyt istun autossa, ollaan just lähdössä sairaalaan. Mies sekoilee väsymyksestä tai paniikista, auton avaimetkin on hukassa. Ja puolet hänen valmisteluistaan on tekemättä, ei ilmeisesti uskonut, että lapsi syntyy ihan oikeasti. :D
 
Supistukset eivät ole vieläkään oikein kunnolla alkaneet, hiljalleen vaan jomottaa. :| miehen ajoin aamupalalle, nyt odottelen, että jotain tapahtuisi. Väsyttää kauheasti, kun monta yötä jo mennyt huonoilla unilla, enkä täälläkään saanut enää unta. Ja tulevina öinä tuskin ainakaan nukun. :D

Synnytys alkoi tosissaan jännittämään, tai lähinnä avautumisvaihe, kun se voi kuitenkin kestää niin kauan. Voi kun voisi hypätä vuorokauden eteenpäin. :D
 
Supistukset eivät ole vieläkään oikein kunnolla alkaneet, hiljalleen vaan jomottaa. :| miehen ajoin aamupalalle, nyt odottelen, että jotain tapahtuisi. Väsyttää kauheasti, kun monta yötä jo mennyt huonoilla unilla, enkä täälläkään saanut enää unta. Ja tulevina öinä tuskin ainakaan nukun. :D

Synnytys alkoi tosissaan jännittämään, tai lähinnä avautumisvaihe, kun se voi kuitenkin kestää niin kauan. Voi kun voisi hypätä vuorokauden eteenpäin. :D
Jos venyy hommat, pyydä kipulääkettä ja saat ehkä nukuttua/kerättyä voimia tunnin tai kaksi (aluksi voi saada jotain muuta kuin epiduraaliakin, jos sitä pelkäät).
 
Takaisin
Top