Huhtikuun huumaa

Mun kokemuksen mukaan synnytyksen alkamista ei oikeen ite voi hoputtaa. Esikoista odottaessa olin niin hyvässä kunnossa, että lasketun ajan jälkeen oli kaiken maailman konstit käytössä että synnytys alkais. Bebe tuli kuitenkin maailmaan sitten kun oli itse siihen valmis :p Nyt en viitsi mitään toimenpiteitä tehdä, koska saan kaikesta puuhastelusta itseni ja paikat vaan turhaan kipeäksi. Ennemmin lepäilen, että jaksan sitten valvoa (jos tarvii) kun on aika synnyttää.

Tsemppiä kaikille, joilla synnytys käynnissä! Itse menen tänään illalla nauttimaan kulttuuripläjäyksestä konserttiin. Saa vauvakin vähän kuunnella hyvää musiikkia mahan läpi :) Tämä onkin varmaan sitten viimeinen ilta piiiiitkään aikaan, kun saa vähän omaa aikaa.
 
Mun kokemuksen mukaan synnytyksen alkamista ei oikeen ite voi hoputtaa. Esikoista odottaessa olin niin hyvässä kunnossa, että lasketun ajan jälkeen oli kaiken maailman konstit käytössä että synnytys alkais. Bebe tuli kuitenkin maailmaan sitten kun oli itse siihen valmis :p Nyt en viitsi mitään toimenpiteitä tehdä, koska saan kaikesta puuhastelusta itseni ja paikat vaan turhaan kipeäksi. Ennemmin lepäilen, että jaksan sitten valvoa (jos tarvii) kun on aika synnyttää.
Totta tuo, että vauva syntyy kun on valmis. :) Mutta meneepähän ainakin aika mukavasti puuhaillessa ja toivoessa, josko synnytys käynnistyisi!

Ja itselläkin laskettuun aikaan on vielä pari viikkoa, ettei tässä mikään hätä olekaan. Jostain syystä muutaman päivän vaan ollut niin hyvä ja energinen olo, että siksikin tulee touhuiltua kaikkea, enteilisiköhän se kuitenkin jotain. :D
 
Totta tuo, että vauva syntyy kun on valmis. :) Mutta meneepähän ainakin aika mukavasti puuhaillessa ja toivoessa, josko synnytys käynnistyisi!

Ja itselläkin laskettuun aikaan on vielä pari viikkoa, ettei tässä mikään hätä olekaan. Jostain syystä muutaman päivän vaan ollut niin hyvä ja energinen olo, että siksikin tulee touhuiltua kaikkea, enteilisiköhän se kuitenkin jotain. :D


Mulla on kans vielä pari viikkoa laskettuun ja tässä kärsivällisyyden loppumetreillä mietin, että voikohan Tämä energisyys olla jokin oire :wink mä oon vähän sitä mieltä, että kyllä, koska viikko sitten olin vielä ihan tööt koko ajan ja nyt riittäis virtaa vaikka muille jakaa!
 
Mulla on kans vielä pari viikkoa laskettuun ja tässä kärsivällisyyden loppumetreillä mietin, että voikohan Tämä energisyys olla jokin oire :wink mä oon vähän sitä mieltä, että kyllä, koska viikko sitten olin vielä ihan tööt koko ajan ja nyt riittäis virtaa vaikka muille jakaa!
No samaa mieltä olen kyllä! Normaalisti olen ollut todella väsynyt jos olen vähänkään nukkunut huonosti, nyt on jo kolme levotonta yötä takana ja silti vaan virtaa riittää! :D

Supistuksia ei ole kyllä päivän aikana montaa ollut, vaikka kaikenlaista on tullut puuhattua. Illemmalla mennään saunaan, niin josko sitten. Vatsakin on ollut ihan oudon muotoinen muutaman päivän, onko muilla ollut samaa? Vauvan liikkeet oikein sattuvat alavatsaan ja koko maha on kuin erillinen uloke muusta kropasta. Outoa. :D
 
Mä teen näköjään tilastopoikkeamaa omiin raskauksiini nähden.. Limatulppa on aina irronnut kun synnytys alkaa, tai on jo alkanut. Eilen ja tänään onkin sitten tullut ihan jäätävän kokoisia limaklimppejä. Eikä supistuksista oo tietoakaan. Enpä kyllä ole oikein osannut odottaakaan, kun tähtäin on lukittuna tuonne parin viikon päähän :-) Ei oo kiirettä, varsinkaan nyt, kun olo on taas tosi hyvä, eikä juurikaan mitään kolotuksia. Sais vielä rauhassa ilmat lämmitä, et ehtis ehkä hiukan puutarhahommia tekemään ennen vauvan saapumista.
 
Juu on varmaankin, mutta tarkotin nimen omaan huhtikuun puolella syntynyttä. Mä en oo salasella puolella, joten oon ihan ton listan varassa mikä täällä on!
 
Juu on varmaankin, mutta tarkotin nimen omaan huhtikuun puolella syntynyttä. Mä en oo salasella puolella, joten oon ihan ton listan varassa mikä täällä on!
Aaa mutta eikös täälläkin puolella oo jo muitakin syntyny ihan huhtikuisia huhtikuisia :D
 
Onnea Tillintallin! Tule kertomaan miten teillä menee kun jaksat ja ehdit :)
 
Juu on varmaankin, mutta tarkotin nimen omaan huhtikuun puolella syntynyttä. Mä en oo salasella puolella, joten oon ihan ton listan varassa mikä täällä on!
Joo, noh on muutama, jotka eivät halua julkisella puolella jutella enempää, niin niiden tietoja en halua päivittää tänne...vaan ne, jotka ilmiantavat itsensä täällä saavat merkinnän listaan. Itse toivoisin, että uskaltaisivat jutella myös tällä puolella - olen ainakin itse saanut välillä hyviä vinkkejä muilta, kun on joskus ehtinyt lukea muiden kuukausien juttuja....nythän meidä huhtikuisen julkinen puoli on aika hiljainen eikä kauheasti hyviä vinkkejä saa...paitsi joiltakin, onneksi :)
 
Takaisin
Top