HUHTIKUUN hulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja amanita
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai niin enhän mä huomannut kirjottaakaan sitä tohon :p Mutta joo, tämän hetken kokoarvio oli meilläkin tuo 2,8 kg ja tosiaan keskikäyrällä mekin mentiin :)

Joo niin ei siä messuilla ollu mitään suuria uutuuksia mun mielestä ihan samoja mitä netissä pyöriessä on tullu vastaan :)

Joku kerto että sielä ois vauvojen sukkiin pidikkeet että ei saa pois potkittua. Musta se oli aika koominen....

Mamia, mulla esikoinen möyrys ku viimistä päivää, toka olikin sit tosi rauhallinen! Eroja voi olla, on näkyny luonteessa samat sitten :D

mut siis joka päivä pitää kyl tuntuu kunnon liikkeitä, vaikka ees kääntymistä tms, muutoin heti lääkäriin!

Mä löysin nuo sock ons sukan pidikkeet vasta kun niille ei meillä enää ollut käyttöä. Joten ei ole kokemusta, mutta pienen vauvan kanssa ne sukat kyllä tuntui lentelevän jaloista kun pikkuinen potki niin vimmatusti. Jälkeenpäin ajattelin, että olisi pitänyt kokeilla noita pidikkeitä, jos olisi aiemmin vastaan tulleet. Onko joku kokeillut, onko niistä oikeesti mitään hyötyä?

Joo näin kanssa kuullut että voi näkyä myös luonteessa tuo ero mitä jo vatsassa huomaa :) ja kyllä tuntuu välillä tosi ronskeja liikkeitä :) välillä tosiaan itsr menen niin lujaa että ei huomaa touhun keskellä niitä liikkeitä ja sit iskee hetkellinen paniikki :)

Tänään näin kun vauva harjoitteli hengittämään <3 oli sopivasti selkä masua vasten niin näkyi tosi hyvin :)

Meillä on kans niin ronski kaveri liikkeissään, että äitinikin on taivastellut, että millainenkohan hulivili sieltä oikein syntyy :woot: Mun maha heiluu oikeesti ees ja taas, kun tyyppi myllertää ja välillä tuntuu, että itekin heiluu mukana.

Uskon kyllä kans, että kertoo luonteesta jo paljon, että millainen on mahassa. Äitini on vaan kertonut kanssa, että isoveljeni oli jo mahassa tosi rauhallinen, kerran päivässä vaivautui semmoisen isomman liikkeen tekemään tyyliin, että "joo joo, hengissä ollaan." :joyful: On siis rauhallinen sielu muutenkin. Minä oon pitänyt kauheeta rallia ja samoin pikkuveli ja me ollaankin monella tapaa samanlaisia pikkuveljen kanssa, että vauhtia kyllä riittää :p

Täälläki tyyppi on ollu eloisa ja neuvolan täti nauraaki aina ku ultraa niin tyyppi hermostuu alkaa potkiin anturia :D Kummityttö oli kuulemma kans tosi liikkuvainen masussa ja niin se on kyllä ulkopuolellakin :) sitten taas hänen tuleva pikkuveli on kuulemma kauheen rauhallinen liikkeissään jännityksellä ootellaa tuleeko rauhallinen serkkupoika meitin toukalle <3<3

Esikoinen oli varsin vaudikas mahassa myös. Tää on semmonen välillä lepponen ja välillä hirveet mylläykset. Esim. eilen heilui maha siihen malliin et mieskin nauroi kun katseli sitä :D Pari päivää sitä ennen oli taas aika rauhallisia. Nytki kauhee mylläys päällä kun söin just aamupalaa :D

Ohhoh meille oli tullut talvi takaisin parissa tunnissa :) Vessa reissulla ennen viittä ei näkyny mitään :D

Meilläkin vauva on valtaosan kyllä aika hissuksiin mahassa, syönnin jälkeen liikehtii enemmän kuten myös tosiaan nukkumaan mennessä järjestää bileet. Tänään on synnytystapaultra tosiaan, en usko vauvan kääntyneen, paitsi korkeintaan poikittain kun potkut tuntuu hieman eri kohtaan, huoh.
Aamul heräsin orastavaan flunssaan neljältä, teetä ja hirveesti vettä olen aamun juonut ja alkaa olo olemaan kohillaan, uskaltautuu kohta uloskin tekemään pakollisia hommia, kaupunkireissun jälkeen saa sitten lorvia menemään, ehkä jätän suosiolla koirien lenkkeilytyksen pois ettei olo huonone :)

No meillä menee kans silleen et välillä liikkuu enempi ja sitten taas rauhottuu pitemmäksi ajaksi :) Saa nähä millanen vauva sieltä tulee :)

Vihdoin minäkin olen saanut aikaiseksi pestä vauvan vaatteita. Vältyin jopa kirppisreissulta, kun paikallisesta fb-kirppiksestä bongasin läjäpäin vaatetta. Mitään uutta ei siis ole tälle tulokkaalle tähän mennessä hankittuna. Josko sitä parit kivat harsot ostaisi, että tuo tuleva isosisko ymmärtäisi osan olevan vauvan rättejä. Ja parit tutit ja maitotutit pitäis varmaan hankkia ja paketillinen nro 2 vaippoja (1:n vaippoja jo ostinkin, mut niitä sen enempää edes viitti hankkia, kun jää pieneksi). Sitten alkaiskin suurinpiirtein kaikki olla. Edelleenkään en ole kyllä löytänyt sängyn pehmustetta ja verhoa. En käsitä, mihin olen sen laittanut.

Ajattelin just laittaa vaatteita koneeseen pyörimään :) Kaikki alkaa olla pestynä sitten. Äsken käytiin miehen kanssa lastenkirppiksellä ja löydettiin Brion hoitolaukku, jonka saa vaunuihin kätevästi. Matkalla haettiin tarjouksessa ollut Angelcare-vaipparoskis. Piti joka tapauksessa ostaa isompi roskis kylppäriin ja tuo malli (pitkä & kapea) sopii hyvin meidän pieneen kylppäriin. Pitäisi olla hajutiivis, sekin on kiva jos tulee enemmän kestoiltua, niin ei tarvitse joka hetki tyhjentää tota roskista.
Nyt alkaa olla aika valmista :) Vauva saa jo tulla!

Ihan mielenkiintosta tässä vaiheessa autossa istuminen saatika ajaminen. Tyyppi punkee itteensä toiseen kylkeen ja sen alle oikein mukavasti, huh :D

Tänään tuli reilun 6kg paketti vaatetta postissa <3 Serkku laittoi heidän pojan pieniä vaatteita meille. Katsoin niistä kivoimmat syrjään (osa semmoisia mitä oon ostanu esikoiselle kun se on ollu pieni <3) ja muovikassillinen oli semmosta et ei tuu meillä käyttöön kun oli mm.fleeceä ja suomi-bodya ym.

Takaisin