HUHTIKUUN hulinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja amanita
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei oo todellista, taas mahatauti! Viimeks oli alle kk sitten. Molemmat päät eellä saa juosta pöntölle, toistaiseksi vain minä. Mistä tääkin nyt taas tuli? Ja joko saa mennä nukkumaan?

Hyi ei käy yhtään kateeks anime sua :/ no koita lepäillä ja parannella ittees :) mun kaverilla Yrjötauti käynnisti synnytyksen :D

Miten musta tuntuu, että kaikilla on oksu/mahatauti nyt! Tsempit, toi on vaan niin hirveetä! :(

Me oltiin tänään raskauskuvauksessa. Olipas se kokemus :) Valokuvaaja on vanha tuttu ja hauskaa oli. Mies oli tunteella mukana, heh!
Asiasta nyt varsinaiseen.. Mulla on ilmestynyt jäätävät "kasvukipujen" tyyliset kivut jalkoihin?! Onko tätä muilla?

Mulla oli viime yönä toisessa jalassa niin hirvee kipu että melkein teki mieli itkee. En tiedä säteilikö selästä, kun oli koko päivän eilen jumissa. Ihan piti nousta särkylääke ottaan ja se auttokin hetken päästä. Tosiaan tuntu ihan lapsuuden "kasvukivulta", paitsi kipeemmältä.

Mulla särkee kans jalat ja varsinkin särkee öisin mut luulen et mulla toi särky johtuu lonkka kivuista et säteilee sinne..

Yök toi oksu tauti kyllä on inha ja jos vielä ollu useampi.. Tsemppiä Anime...

Mulla kans särkee jalkoja. Tosin oon yhdistänyt sen siihen et jos oon juonut tosi huonosti päivän aikana niin on kipeemmät jalat kuin jos oon muistanu juoda tarpeeksi. Lisäks vetelen magnesiumia iltasin niin se helpottaa kramppailujen osalta.

Kaksi päivää sujahtanut ohi hirmuista vauhtia. Viimeiset vauvajärjestelyt tehty ja nyt vain odotellaan verenpainelääkitystä tehostaen ja sokruja seuraten. Tyttö syntyy ajoissa sektiolla, toimenpideaika on sovittu. Alle kaksi viikkoa. Ihanaa ja jännittävää.

Terkuin: Guang Xi 37+1 ❤️

Kaveri kehu magnesium suihketta että auttaa just noihin kramppiloihin ja ei rasita massua :)

Minunki on pakko ottaa magnesiumit iltaisin, muuten aamulla saan herätä kamalaan jalkakramppiin. Päivän aikana kannattaa yrittää nostaa jalat vähän korkeammalle kuin muu kroppa myös :)

Kyl huomas eilen et oli koko päivän ollu enemmän ja vähemmän jaloillaan, illalla kauheet sukanpainaumajäljet nilkassa :D Tänään otan taas levon kannalta, kun esikoinenkin on päiväkodissa. Tosin suunnittelin jo vihdoinkin kaivavani saumurin ym esille ja vähän tekeväni ompelusjuttuja että saan vauvan sängyn pedattua :)

Ensimmäinen äitiyslomapäivä tänään. Kaivelin esikoisen pieniä vaatteita jemmasta, enpä muistanutkaan miten pieniä ne pienimmät voikaan olla. :Heartred
Kolmen huonosti nukutun yön jälkeen päiväunet voisi olla ihan paikallaan, mutta miten voi ihmisen olla niin vaikeaa levätä?

Vauvan vaatteet saatu vihdoin laatikkoon asti. Miljoona kotihommaa piti tänään tehdä, kun on niin pyörremyrskyn jäljiltä koko kämppä. Saa nähdä jäikö päivän muut hommat kuitenkin 2 koneelliseen pyykkiä ja 2 koneelliseen tiskiä. Taisi nimittäin eilinen lääkärin ronkkiminen sen verran ärsyttää, että nyt alkanut aika herkästi supistelemaan. En ihan kuitenkaan vielä ois valmis synnyttämään. Nyt koitetaan josko lepo auttais ja sais hommia jatkettua. Ahdistaa ajatus, että lähtö tulisikin nyt yllättäen ja kämppä siinä mallissa, etten meinannut omaa äitiä päästää aamulla sisälle, saati jotain muuta lapsenvahdiksi. Nyt täytyy kyllä jättää suunnitelmat ikkunoiden pesusta ym. piperryksestä ja saada huusholli edes jotenkin siedettävään kuntoon lähdön varalle. Ja sit yritetään pitää se myös synnytykseen asti, vaikka menis se 5 viikkoa vielä.

En oo ehtinyt ees päiväunille tänää, enkä ehdikkään kun pitää kohta hakea esikoinen päiväkodista. En kyllä saanut ommeltuakaan. Sen sijaan luin kirjaa tunnin ja katsoin parin tunnin leffan ja neuloin :D Miten nää päivät menee näin nopeaan?

Nii ja vaatteista, järjestelin noita hoitopöydän laatikoita eilen, 60/62cm vaatteita on hirmuisesti, ei meinanneet laatikkoon mahtua (ovat siis aika matalia nuo laatikot), sensijaan 50/56 sopivat oikein nätisti laatikkoon. Vielä täytyy muutamat housut hankkia noita kokoja, mutta siinä onkin sitten mukavasti kaikki :) Kyllä noi sukat on niiiiin piäniä!

Tuo on kyllä hauska ajatustenlukija tuo Vau.fi Odotus appsi... olin miettinyt, että tänään voisin leipoa jo jotain pakkaseen valmiiksi tulevia vauvanihmettelijöitä varten, niin eiköhän tuo appsi tänään ehdottele ihan samaa :p Muitakin sattumuksia on ollut, kun just oon jotain miettinyt edellisenä päivänä tai mies on jotain kysynyt, että miten joku asia menee, niin samana tai seuraavana päivänä appsi on kertonut juuri siitä aiheesta.. spooky! :nailbiting:

Hellis ne on asentanu ajatusten lukijan suhun neuvolassa :D:D:D mun menneen talven lumia puhelimeen ei saa tota appsii :'( se ois ollu kauheen kiva :)

Mun piti niin ahkerasti alkaa siivoomaan, mut jäin jumiin koneelle, koska ircissä alettiin puhumaan politiikkaa :D En mä sinänsä muuten tosta politiikasta ole kiinnostunut, mutta kun oma mies on ehdolla niin tulee vähän enemmän seurattua :D Ja kohta on taas (okei on nyt jo) silleen nälkä et tarttee haukata jotain ennenku jaksaa edes alkaa siivoamaan :D

Mietin tässä että kuinka suojaan vauvan sängyn jos petaan sen valmiiksi ettei kissa mene sinne.. Samaa ongelmaa ollaan siis mietitty muutenkin kun vauva syntyy että kuinka saadaan kissa pidettyä pois vauvan sängystä/vaunuista/kaukalosta..

Takaisin