Huhtikuun hulinat

Hohhoih.. Energiavei ole tänne kirjoittamiseen riittänyt, vaikka sydämen purkaminen olisi voinut tehdä hyvää.. Meillä elämä ei tunnu helpoksi muuttuvan, hetken kun menee paremmin niin tulee uusi ongelma.. Mehän siis ollaan sairastettu flunssaa ja Juholla se palaa muutaman päivä paremman olon jälkeen yskänä ja räkäisyytenä. Vatsavaivojahan on ollut, kakkaa ei ole tullut ja mallasuutteella saatu vatsa paremmaksi, ilman sitä ei toimi.. Ilmavaivat vaivaa myös. 3kk neuvolassa painoa oli tosiaan tullut vähäisesti.. Illat meillä huudetaan, välillä nukutaan puoli tuntia tai tunti sylissä, mihinkään jos lasket herätään ja aletaan huutamaan.. Välillä kitinä alkaa jo iltapäivästä ja kestää siihen asti että nukahdetaan yöunille. Välillä tosiaan simahdetaan hetkeksi. Yöunille nukahtaa 23- keskiyö.. Poika on ruvennut kieltäytymään tissistä kokoajan enemmän, olen yrittänyt ja yrittänyt saada hänet syömään tissiä.. Nyt alkaa olla paukut loppu.. Mä niin haluaisin imettää ja maitoakin tulisi jos poika sitä söisi.. Totta kai se vähenee kun hän ei syö.. Meillä siis joudutaan siirtymään korvikkeisiin kokonaan :/ kaikkeni olen tehnyt.. Millään en haluaisi luovuttaa, mutta ei voi koko perheen ja esikoisen kustannuksella yrittää väkisin tissiä saada juholle maistumaan.. Ahdistaa, kun tuo esikoinen jää aina vähän paitsioon kun tuo pienempi on niin vaikea... Tuntuu että en riitä kummallekaan, että kumpikin jää vähän puolivillaselle.. Tämän lisäksi mun verenpaineet on edelleen korkeat, lääkäri torstaina ja varmaan uudet lääkkeet.. Tuntuu että ei enää muuta ole kun odottaa seuraavaa pulmaa.. Yhteistä aikaa miehen kanssa ei juuri ole. Pikkumies toisen sylissä koko illan, nukkumaan mennessä toinen tekee eka iltatoimet, ottaa pojan, menee sänkyyn jotta toinen pääsee tekeen iltatoimet.. Ketään ei viitsi käskeä iltaa istumaan meille itkua kuunteleen ja kurja mihinkään mennä. Juuri oltiin kaksi yötä vanhempieni mökillä pääsiäisen vietossa, niin kyllä ahdistaa kun toiset joutuu kuunteleen meidän vauvan huutoa.

Ei meidän elämä pelkkää kurjuutta ole, vaikka yllä oleva voi siltä kuulostaa, Juho hymyilee ja hurmaa kyllä kaikkia :) käytiin lapsimessuilla ja oli esikoisen eka junamatka, hän oli ihan innoissaan. Joka päivä jaksaa kyllä vielä hymyillä ja nauraa, mutta kyllä väsymys tähän tilanteeseen alkaa mut ja mieheni kietomaan.. Ehkä tämä paremmaksi vielä muuttuu?
Pahoittelen kun en ole jaksanut kommentoida tai kirjoitella paljoa, mutta lukemassa käyn ja mielelläni :) ja sori, että "oksensin" pahan oloni ja väsymyksen tähän, mutta oli pakko :wink


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Voi Dangel, tuntuu varmasti kurjalta. Väsymys ja hieman haastava vauva kyllä vie voimat tosi nopeasti. "Oksenna" vaan tänne niin paljon kuin haluat, kyllä me kestetään :) En voi sanoa, että tiedän, miltä tuo kamppailu imettämisen kanssa tuntuu, mutta ymmärrän hyvin, sillä olen seurannut vastaavaa tilannetta hyvän ystäväni kohdalla. Surullisinta hänen kohdallaan oli se, ettei hän tuntunut saavan tukea/apua oikein mistään. Hän päätyi imettämisen lopettamiseen, minkä johdosta elämä on helpottanut. Silti hän edelleen pohtii sitä, että olisi ollut niin ihana imettää. Ei kannata miettiä liikaa sitä, että muut joutuvat kuuntelemaan vauvan huutoa. Kyllä muiden pitäisi ymmärtää, että se on vauvan ainoa tapa ilmaista kipua, nälkää, yms. tyytymättömyyttä.

Onnea Onnellisen pikkuiselle nimestä! Me mietittiin pitkään samaa nimeä, mutta päädyttiin sitten toiseen :)

ReginaVeritas: Nyt ne juhlat on sitten ohi! Onnea. Juttujesi perusteella voin kuvitella, että kyseessä on ollut melkoinen rypistys. Olen monen kanssa jutellut, että ristiäiset osuu kyllä yleensä sellaiseen saumaan, että väsymys alkaa jo olla "mukavasti" huipussaan, vauvalla ilmavaivoja tms. muuta tyytymättömyyttä, hormonit hyrrää ja muutenkin kaikki ärsyttää. Minä olen joka kerta ollut ihan onnessani, kun juhlat ovat ohi, vaikka ihana tapahtuma sinänsä onkin.
 
Paljon jaksamisia Dangelille toivottelen minäkin. Ja ei tuossa kannata päälle vielä siitä murehtia, että ärsyttääkö muita itkut. Voipi löytyä sellaisia tuttuja tai sukulaisia, jotka siitä huolimatta mielellään tulisivat kylään tai muuten auttamaan. :)

Mutta voi ei, onko lapsimessut ollet jo? Mietein, että niillä olisi ollut kiva käydä, mutta enpä tietenkään ole muistanut katsella milloin ovat..


Mietin tässä juuri, että täydellinen aika synnyttää on tämä helmikuu, nyt kun alkaa tulla kauniit kevätilmat, on jo toipunut synnytyksestä ja vanhassa tutussa kunnossa. Jaksaa kävelläkin nopeasti, jipii. :p Loppuraskaudesta totuin jo hitaaseen kävelyvauhtiin niin, että siitä tuli normaalitila. Ja synnytyksen jälkeen olikin hassua kävelyä, kun vältin repeämähaavan repeämistä. :grin
 
Ja ReginaVeritas, sinne vaan kuvat käsityöketjuun. :thumright

Mulla on käsityöt vähän jääneet, kun en ole poika sylissä oikein uskaltanut sohia puikoilla, ja muut ajat sitten käyttänyt muuhun..
 
Dangelille kovasti jaksamisia! Meillä on pahimpiin itkuihin auttanut, kun on neiti sylissä kevyesti pomppinut jumppapallolla, samaan rytmiin suhisten. Tosin sitäkin sai pahimmillaan tehdä tunti kaupalla, mutta ainakaan ei itkenyt... Neuvolassa meille suositeltiin vyöhyketerapiaa. Ei olla käyty, kun se itkuisuus helpotti sillä Gavisconilla, mutta kuulemma monella ollut siitä apua. Onneksi mies on apuna, eikä tartte sinun yksin kestää. Ja olet ihan varmasti omille lapsillesi ihan paras äiti. :) Eikä sitä äitiyttä onnksi imetyksellä mitata!

Tiiättekö! Hassu juttu! Huomasin tänään itselläni häpykummulta napaan lähtevän tumman viivan! :O Ihan outoa! Ihan kun linea negra! Kysyi mieheltäkin, että näkeekö sekin sen ja kyllä sekin sen näkee o_O Mikä lie, imetys ja hormonit...
 
Dangel, uskon että kaikki joilla on ollut oma vauva, tietää että joskus huudetaan, hekin joille sattuu "helpompi" vauva. ja ne jotka tulee saamaan vauvan tajuaa viimeistään silloin kun oma lapsi huutaa. ymmärrän silti että harmittaa, toivottavasti teillä pian helpottaa nuo vaivat.

Regina, mullakin oli ristiäisten jälkeen niin mahtava stressin purkautuminen että itketti helpotuksesta. onneksi ovat noita kerran elämässä-juttuja, uhosin jo että pojalle järjestetään synttärit vasta kun osaa itse pyytää niitä =D no joo kaipa hän jonkinlaiset kekkerit saa kuitenkin jo ennen sitä :)

meidän poika teki pääsiäisenä ensimmäisen ulkomaanreissunsa, päivämatka käytiin vuonomaassa :) ja viime viikolla äiti sairasti 6. ja 7. rintatulehduksen ^^ oon täysin poissa pelistä pari päivää joka kerta kun se iskee ja imetys on yhtä kidutusta. siinä todellakin koetellaan että kuinka paljon tahtoo imettää, oon kuullu nyt paljon tarinoita naisilta jotka siitä on kärsineet. kuulostaa että miltei kaikilla se on ollut yhtä kierrettä, toistuvia tulehduksia parin-kolmen sarjoissa kuten mullakin

tällä viikolla on neuvola ja punnituksesta päätetään aletaanko antamaan korviketta lisämaitona. poika on tyytyväinen syötyään ja vilkas hereillä ollessaan, seurustelee paljon ja nukkuu yöt yhdellä syötöllä, mutta paino ei viime kerralla pysynyt enää linjassa aiemman neuvolan käyrän kanssa. mitä merkkiä te ootte antaneet, mulla ei oo minkäänlaista käsitystä noiden merkkien eroista? neuvolan neuvot aion tästedes sivuuttaa tai ainakin kyseenalaistaa, kun tuntuu että siellä on se yksi näkemys johon jokaisen vauvan on pakko sopia. tätihän ei uskonut ollenkaan että pojan vaippaihottuma johtui liberosta kun se on niin hyvin siedetty merkki, vaikka lääkäri oli se joka alunalkaenkin suositteli merkin vaihtoa *päänpuistelua*
aavistelen että jos korvikkeeseen päädytään niin kyllä alkaa mullakin maitovirrat ehtymään, joka on sääli mutta parhaani yritin eikä kukaan voi sen enempää tehdä. maidontulo tuntuis olevan aika yksyhteen pojan tilauksen kanssa nytten, kaikki pumpattukin menee heti kurkusta alas ja pakastimen varamaidot on menny reissumaitoina. mulla paino putoaa hirveetä kyytiä vaikka yritän syödä koko ajan enkä ees tee mitään kuluttavaa!

sanonpa minäkin vaan että me äidit joudutaan stressaamaan ihan liikaa tuosta maidosta :sad001

oli täällä sellainenkin huoli välillä, kun poika vetää itseään takakenoon tosi vahvasti niin että selkä on aivan kaarella. tietysti huolestuin siitä niin että vaadin neuvolaa laittamaan lähetteen fysioterapeutille. kiinnitin siihen itse huomiota ja kysyin neuvolakäynnillä siitä. täti kertoi ettei ole sanonut ääneen mutta on itsekin sen huomannut ja kirjannut ylös ja pyytänyt lääkäriäkin sitä arvioimaan. ei hirveesti lisää luottamusta sanoisinko

fysioterapeutilla oltiin sitä mieltä että yliojentautuminen on lievää ja selittyy osin vatsavaivoilla, osin kohdussa oleskelun asennolla. kirjoitin tänne joskus raskausaikana siitä kuinka lapsi oli mun mahassa ihan mutkalla, pää kohdunsuulla, vartalo ojentuneena vasemmalle ja jalat kylkiluita vasten oikealla. siitä kun lähti sikiösykkyrä jossain vaiheessa oikenemaan niin hakeutui edelleen samaan asentoon. hoidoksi vastaliikkeitä ja sellaisten asentojen välttämistä joissa poika pääsee mutkaansa. yliojentautuminen aiheuttaa motorisen kehityksen viivästymistä jos siihen ei puututa tarpeeksi ajoissa.

ehdin tietysti maalata piruja seinille kun luin että cp-vammaan liittyy tuota yliojentautumista ja poikahan oli synnytyksessä pahasti jumissa tuolla kanavan suulla, puristuksissa. että kaikkee sitä pitääkin kuumotella

mullakin tekis mieli kutoa vaikka mitä mutta eipä tässä mitään omaa aikaa jää. ehkä sitten joskus tulevaisuudessa. tällä hetkellä mun ainoa harrastus on doctor whon seikkailujen vahtaaminen samalla kun poika on tissillä :p tuli taas murinat, hulinat ja neuvolakäynnit samassa mutta laiskana en jaksa moneen ketjuun jakaa
 
Blaueblumme Huh! Kylläpä sulla on nyt tulehduksia! :O Kuulostaa myös ikävältä tuo nauvolatädin toiminta. :sad001 Meillä oli/on Nannia tuo korvike, koska sitä samaa oli sairaalassakin, niin ajattelin vaan silloin kotiutuessa, että samaa olis kait hyvä olla, eikä voi olla ihan kuraa jos sairaalakin sitä tarjoaa. Sitä ne kai neuvolassakin suosittelee, tai se käsitys mulla tuli kun kysyivät mitä korviketta annan ja sanoivat vaan 'hyvä', kun kerroin Nannista.
 
juu on niitä riittänyt, mulla on ilmeisesti maitotiehyet niin ohuet että ovat alttiimpia tukkeutumaan. lisäksi poika muistuttaa ajoittain rinnalla brutaalia metsästäjää saaliinsa kimpussa, joten bakteerit pääsee pikkuhaavoista helposti läpi. Kun ei niitä ees näe tai tunne, mutta ei se bakteeri sinne muuten pääsis. ensimmäiseen tulehdukseen söin kahden viikon antibiootit ja tulehdus uusi kahdesti kuurin aikana. että niin hyvin toimi! nyt myöhemmin en oo hakenu kuuria vaan hoitanu homman lämmöllä ja imetyksellä

ja mitä neuvolatätiin tulee, niin taitaa olla tämä oman rakkaan vauvan hoito niin tärkeä ja herkkä paikka monelle äidille, että kun joku alkaa neuvomaan vähänkin väärällä sävyllä niin siihen reagoidaan vahvasti, mie ainaskin. vaikeuksia ittensäki kanssa tässä kun tietää että toinen tarkottaa vaan hyvää mutta tekee sen mun mielestä väärin :p
 
Oho, olin eilen kirjottanut tähän jotakin, mutta jättänyt lähettämättä, niin se oli muistanut sen ja oli äsken tässä kentässä taas. o_O

Mutta joo, ei ne neuvolassa varmaankaan halua pelästytellä asioilla, jotka voivat olla ihan normaaleja, mutta kuulostavat pahalta, vaan seurailevat ensin tilannetta. Meilläkin poika vetää välillä itkiessään selkää kaarelle, mutta oon aatellu, että se liittyy niihin vaivoihin mitä itkee. En tiedä pitäisikö ottaa puheeksi neuvolassa..
 
panda, ei huolta, itkiessään se on ihan normaalia. silloin pitää huolestua kun lapsi tahtomattaan vääntyy hoitopöydällä, sylissä, syödessä jne.
ja varmasti teidänkin neuvolassa ois jo huomattu, ja puuttuvat jos katsovat aiheelliseksi. kai ne seuraa ihan vakiona tuotakin, en vaan tienny sitä
 
Mä tänään soittelin neuvolaan ja nyt kokeillaan gavisconia, jos auttaisi.. Neuvolatäti oli sitä mieltä että voisi olla silent-refluksia.. Minkälaisia annosteluohjeita olette saaneet? Me saatiin ohjeeksi 1 ml ennen jokaista ruokailua, kuulostaako hyvältä? Kuinka pian teillä on tuo lääke auttanut, eli koska voisin odotella tuloksia? Melkein toivoisin että olisi sitä, jotta olisi edes keinot millä tuota pientä voisi auttaa :Heartred


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Dangel, meillähän on ihan 'normi'refluksi ja kuulosti kyllä hyvin samalta tuo sinun kuvaus, kun meno meillä ennen Gavisconin aloitusta oli välillä! Että sillä perusteella (joka on kyllä keiltämättä heppoinen) itse voisin uskoa tuohon silent-refluksiin. Meillä on annostelu ohje ½-1ml 'siinä välissä kun sen vauvalle saa annettua', yhteensä 5-9ml per päivä. Meillä menee nyt 1 ml suunnilleen klo 9, 12, 15, 18 ja vielä viimeisen syötön jälkeen ennen yöunia klo 20-21 välillä. Gavisconin ohjeistuksessa lukee 1-2ml per painokilo ja tuo kyllä siihen menee. Meille lääkäri sanoi, että Gavisconin ohjeissa lukee 20-30min syömisen jälkeen, mutta siitä ei tartte välittää, joten varmasti tuokin teidän ohjeistus toimii!

Meillä auttoi tosi pian! Muitaakseni jo samana iltana huomasi parannusta, tai seuraavana. Lääkäri sanoi meille, että viikossa tietää, auttaako vai ei.

Kokeilkaa myös kaikki mahdolliset muut keinot siihen lisäksi. Sängyn päädyn nosto, hoitopöydän päädyn nosto, vältetään kallistamasta neitiä vasemmalle (vatsan puolelle, ettei tule painetta mahalaukkuun.

Tässä vielä pari linkkiä refluksin hoidosta ja vertaistukea, nämä meillä kovassa käytössä. :)

http://www.refluksilapset.fi/vauvanhoitoarjessa.html

http://www.refluksi.fi/23


Kannattaa lukea noita tarinoita! Itseä helpotti, kun tajusi 'hei, ei ollakaan ainoita' ja toisaalta myös 'ei meillä sentään NOIN huonosti mene'.

Jos se on silent-refluksia, niin uskon että alkaa helpottaa! Meillä on ihan eri meno nykyään! Ja tyttö viihtyy jopa ihan tasamaallakin selällään jonkin aikaa nykyään, Vältetään sitä kyllä aika paljon,mutta pihalla onkin sitten superkivaa selällään olla möllöttää, kun saa ylämäkeen maata. :)

Tsemppihalit! :hug013
 
Mä soitin vielä päivystävään apteekkiin ja proviisori sanoi, että ruoan jälkeen parempi antaa, ei kuitenkaan tarvi puolta tuntia odottaa. Torstaina on neuvola ja mulla lääkäri, niin aion kyllä pojankin lääkärin eteen pistää :D ja kyllä mullakin kokoajan vahvempi fiilis on tuosta silent refluksista, kun lukee muiden kuvauksia oman vauvansa oireista.. Toivottavasti helpottaa pian!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Ei itsekään oikeen ehdi keskittyä tänne kirjoittelemaan.. Ei siis sillä et olis jotain ongelmia ollut, mut nyt kun Akselikin on ruvennut olemaan päivät suht hereillä ja tahtoo seurustella, niin se on tietty just sillon, ku kirjoittelis :D

MEillä oli viime viikolla neuvola ja saatiin se rotarokote, et sen takia on vähän ollut vatsavaivoja ja kakkakaan ei oo tullut joka päivä, niin kuin yleensä.. Mut kirjoittelen kunhan ehdin, tuonne neuvolapuolelle siitä käynnistä ja nykyiset pituudet ym.

Dangelille kovasti voimia vaan ja toivottavasti lääkitys helppaa Juhoa :Heartred

Ja Blaueblummelle kans, toivottavasti tulehduskierre rupeis katkeamaan jo :) Muistat vaan suojata tissit hyvin vaiks olis lämmintäkin :D

Niin ja tuossa toissa viikolla muistaakseni oli mun jälkitarkastus ja kaikki oli hyvin :) Siitä pari päivää niin oli jo ekat kuukautisetkin o.O KAi se siitä johtuupi, et ei oo pystyny imettämään, niin kroppakin aloittaa normit toimintansa :D No seuraavista sitten laitetaankin mulle kuparikierukka, joka varmaan jo ens vuoden syksyllä tai joskus siinä otetaan pois, jos tilanne on sellainen että toista ruvetaan koittamaan :) En enään viitti noita e-pillereitä ruveta aloittamaan, kun Akseliakin vuoden verran "yritettiin". Ja meillä tarjotaan tuo kierukka ilmaiseksi.

Mut kesä näyttäis meillä olevan jo ovella, kun niin nättiä ilmaa on :Heartred
 
:sad001 Nyt poika sitten on saanut flunssan. Aluksi oli semmoinen päivä, jolloin oli rinnalla kirjaimellisesti koko ajan, ehkä 15min välissä. Ajattelin silloin, että tilaa vain maitoa lisää, mutta taisikin olla kurkkukivun helpottamista. Nyt ne tissit sitten paisuu yli äyräiden. :confused: Peruskaavainen flunssa, kurkkukivun jälkeen kröhäyskää ja nyt on siirtynyt nenään. Onneksi ei kuumetta sentään!

Ja pitäisi olla joku sääntö ettei kipeää hoitava saisi sairastua itse. :cussingTaas ollaan miehen kanssa molemmat nappaamassa tuo flunssa..

Mutta aikamoinen rötkäle meillä jo on, kun näin puolikipeänä huomasin, että käsivoimat loppuu kun kanniskelee sylissä! :p
 
kuolaako teidän vauvat jo? meiän poika alko kuolaamaan jossain vaiheessa ja molemmat mummot ovat varmoja että alkaa tekemään jo hampaita.. jaiks
 
Blaueblumme Kyllähän jotkut vauvat syntyykin hampaat esillä. :) Meillä kuolataan ihan ihan vähän, tuskin hampomista on.

Kylläpä täällä sairastaa porukka. :sad001 Meillä on koko porukka edelleenkin terveenä! Pitää vissiin koputtaa päätä puulla ja toisinpäin...

Musta tuntuu, että neiti on viimeisen viikon aikana alkanut jutella ja seurustella ihan eri tavallan kun ennen, ihan kun olis yhtäkkiä tajunnut osaavansa moisen taidon! Nyt ei sitten meinaa välillä malttaa nukahtaakaan ja tulee kamalaa kiukkuamista sitten. Eipä onneksi kestä kauaa, mutta nyt kahtena viimeyönä on sitten tajuttu herätä, kun isi herää neljältä töihin ja haluttu seurustella isin kanssa! Noh, päättäväisesti vaan annetaan hulinoida siinä sängyllä, että ei tule semmoista viestiä, että yöaika on seurustelua varten. Nukahtaahan neiti taas sitten kuuden aikaan uudestaan, mutta mua se väsyttää! Mieluummin nukkuisin ilman moista taukoa. Ehkä se hulinointi menee ohi. :)
 
Paranemisia kaikille sairastupiin ja refluksiongelmiin. Meillä aletaan jo olla voiton puolella. Toiseksi nuorimmaisella tosin tulee ihan järkyttävä määrä räkää koko ajan ja yskii vielä paljon. Tämän lisäksi tekee viimoisia hampaita, joten kuolaa tulee myöskin todella paljon. Eritteiden poika :)

Pikkuneiti nauroi ensimmäisen kerran ääneen pari päivää sitten ja voi että se oli ihanaa! Vauvan nauru on jotenkin niin aitoa ja hersyvää. Ihan tuli itselle kyynel silmään toisen nauraessa. Eilen ei naurettu, vaan itkettiin ihan urakalla. Kolmen coktailin päivä sai neidin todella kiukkuiseksi. Saatiin eilen siis kaksi piikkiä ja rota-annos. Tänään kuitenkin jo parempi päivä eikä lämmötkään ole noussut. Yökin sujui ihan maltillisesti.

Vauvojen seurustelutaidot on todella hurmaavat. Niistä alkaa pian tulla myös vaativampia, kun huomaamavat jalon taitonsa ja muiden ihmisten ihannoivan reagoinnin :)
 
Voi helpotus!! Meillä tuntuu että on saatu meidän oma ihana Juho takaisin!! tiistai-iltapäivästä lähtien on cavisconia saanut ja eron huomaa kyllä. Herra herää unilta ja seurustelee ja hymyilee ja viihtyy itsekseen jopa vähän aikaa! Eilen ongelmaa tuotti ulkona nukkuminen, mutta sekin taisi johtua kun ei ollut korotettua pääpuolta. Tänään nukahti mummulaan mennessä aamulla ja nukkui sitten reilun tunnin kaukalossa parvekkeella :D mummukin totesi, joka näki Juhon maanantaina viimeksi, että on ihan eri poika tänään kun silloin. Ihan kuin meidän poika olisi tullut takaisin. Eli kyllä se refluksia taisi meilläkin olla. Päivän neuvola siirtyi ensi keskiviikolle, kun neuvolatätin kaularanka teki stopin, eikä kuulemma liiku enää muu kuin silmät päässä :D mutta puhelimessa kerroin meillä muutoksesta ja totesi hänkin, että sitä se sitten taisi olla, ruokatorven ärsytystä. Toki vieläkin itketään välillä väsyä, mutta mikä vauva ei itkisi?! Enää itkut kestää 10-15 min, kun aiemmin saatettiin parkua se puolitoista tuntia putkeen.. Eilen nukkui mun sylissä pari parin tunnin unoset, kun oli pystyasennossa ja herran on jopa saanut hetkeksi siirrettyä sitteriin nukkumaan!! Tosin eilen siinä nukkuminen kesti vajaat viisi minuuttia, mutta mies oli tänään mun kauppa- ja esikoisen lorujumpan kevätjuhla-reissun aikana saanut tehtyä jotain ja Juho veteli sikeitä sitterissä. Jospa se tähänkin risukasaan alkaisi aurinko pilkottamaan taas ennemmän kuin sadepilvet!
Tsemppiä kaikille sairastaville ja väsyneille! Olette mielessä, vaikka voimat ei kirjoitteluun ole aina riittänyt.
Ja kiitos kaikille tsempistä ja tuesta! On merkannut tosi tosi paljon! :Heartred olisi ihana nähdä teidät kaikki ja rutistaa oikein kunnolla! :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Niin ja lisäys edelliseen, että yötkin on palannut normiksi, herätään yksi kerta vain syömään kahden tai kolmen sijasta..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top