Huhtikuun hulinat

Bensakone kumpikin! :D Ei oo muuta eroa autoissa, kuin noi jakopäät.. :D Meillä ei dieseleitä suosita :D

Niitä asemia on nykyään niin montaa sorttia mut ei noilla isoilla ketjuilla mis oon käyny oo ainakaan kun yks hinta katsastukselle. Siis henkilöautolle, pakuille yms. sit oma hinta. Ja pakokaasumittaus on eri hintanen sen mukaan onks diesel vai bensa.

No ei toimi toi teoria sitten. Ehkä isäs on tosi hottis?

voi jeekkana työ puhutta palajon!!!! Par tuntia poijs niin ei pysy kärryillä yhtään :grin mä jäin roikkuu tohon paikkakuntakeskusteluun.... me ollaan molemmat ukon kans etelä-suomesta ja nykyään asutaan hämeessä... mut ollaan molemmat hirveitä murre imureita, joskus ulkopuolisia naurattaa ku kuuntelevat meidän keskustelua ku siin on kaks hämäläistä, turkulainen, oululainen ja vielä muutama savolainenki mukana......

mä oon tasan kerran kattastanu auton, mut en tehny kyl yhtään mitään sen eteen... jätin avaimet kassalle ja sanoin et saavat ite ajaa sen ruppanan mihin lystäävät... mähän en sinne rampille ite aja!

En tiedä pitäs joku kerta kysyä, et minkäs laadun kusetus tämä kympin ero on! :D

No myö iskän kaa mennään iha viereen kyylää ja juttelee ukkojen kaa aina, kun viiään katsastuttamaan autot. :p Kuulee ja oppii samalla niiltä jotka puhuu yhtään. :grin Kattoovat, et aha nää Avensis tyypit taas :P

Mie lyön pääni pantiks että jakopään mukaan ei määräydy hinta. Se on niin selvä asia.
Ehkä isäs auto on sitten katsastettu jonkun tarjouksen aikaan? Niitäkin on välillä.
NORMI hintahan täälläpäin on katsastukselle n. 39e + jossain paikoin pakokaasumittaukset. Riippuu paikasta ja onko bensa vai diesel.
Ite oon alennuksilla maksanu vähempi joten en osaa sanoa tarkkaa hintaa mikä on millonkin.

Mutta aion kyllä todistaa väitteeni oikeeks heti kun saan kaverini kiinni, sillä on varmaa tietoa asiasta kun sattuu omistamaan yhen paikallisen konttorin.

Ja ei se hintaero ole kusetusta, ihan hyvin voi olla jotkut tarjoushinnat välillä, tai korjaamoille alennukset muutenkin ym.

No en tiedä mistä se johtuu se hintaero, muttei alennuksia ole ainakaa käytetty. En väitä, et se siitä jakopää jutusta johtuu se ero, mut ei me muuta keksitä! Ja samapa se on mistä johtuu, yks kymppi sinne tänne.

Ja isä ei pimitä miulta alennuksia tai muutakaa, se kertois heti ja ois se alennus mullekin, kun yhdessä ne käytetään autot yhtäaikaa katsatuksessa, kun ajat sattuu limittäin.

Ite sie hikoot, mie yritän rauhoitella sua! Et ei se miulle oo nii vakavaa! :D

No just! Reiskoja nuo beibit :grin Estää äipän ja isän touhuja... Se siitä seksistä! :grin

Mä oon ihan varma et Mannaryyni maksaa enemmän, koska sil on pimppi. Olen kuullut ja itsekin kerran ollut mukana kun autotyypit(jotka on yleensä miehiä) vähän kusettavat naissukupuolta :smiley-angry016

Takaisin